Dit is andermans eigendom en kind of geen kind, daar blijf je af! Moesten ze het nu nog mooi komen vragen of ze de paarden mogen poetsen enzo...
Dan wel ja, maar zo achter haar rug om? En er dan nog gaan op rijden terwijl ze uitdrukkelijk had gezegd dit niet te doen?
Dat vind ik wel respectloos ja!
Moest dit bij mij gebeuren ik zou WOEDEND zijn! Als ze willen rijden, gaan ze maar naar een manege.
Ik laat niet eender wie op m'n paarden kruipen, laat staan enkele kinderen die zichzelf uitnodigen.
Waren die paarden maar niet zadelmak, dan zouden ze er al bokkend terug afgevlogen zijn
toendertijd was het woord respektloos voor een 10 jarige nog niet im frage, de eigenaar ging er ook op een zeer aardige manier mee om.
Heb die er maar even uitgehaald aangezien het heel strak zat en hij kon niet eten niets. Dat vind ik niet meer dan logisch, als iemand mijn paard in een benarde positie zou zien zou ik ook graag hebben dat diegene mijn paard zou helpen

dus heb me maar op die kittens gericht die volop aan het verdrinken waren, maar die kerel heb ik hier nooit nog gezien.
dan zullen wij hun wel verder duidelijk maken dat ons erf betreden zonder dat wij erbij zijn, een dikke vette not done is