Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zap schreef:Sinds wanneer is een jaarling een groot paard?
Misschien nog iets nieuws: sterk zijn heeft hier helemaal niks mee te maken.. gewoon ontspannen.
Duidelijk en consequent.. en dat begint hier al. Duidelijk en consequent optreden... Als je nu al naar hulpmiddelen moet grijpen (en wat voor) dan ben je echt niet goed bezig!
En het is inderdaad heeel vreemd dat jij iemand adviseert om een ouder paard te kopen als je anst heb. Wat zou jij iemand dan voor een paard adviseren die niet consequent kan optreden en angst heeft voor jonge paarden? Een jong paard zeker
KiWiKo schreef:waar de grofheid begint (touw in de mond bijvoorbeeld) is de kennis allang opgehouden
Moelie schreef:KiWiKo schreef:waar de grofheid begint (touw in de mond bijvoorbeeld) is de kennis allang opgehouden
Diepe zucht, dit is het dus met jullie. Ik zeg dat een vriendin van me me adviseerde om het halstertouw door der mond heen te halen en zeg er duidelijk bij dat ik dit niet gedaan heb. Maar jullie maken het er natuurlijk weer van dat ik dat al heb gedaan. En dan noemen jullie mij kinderachtig?
Ik geef het op, ik reageer niet 1x meer in dit topic en nu ook echt niet meer want het gaat hier NERGENS meer over.
Moelie schreef:Dat met dat touw om der been heen, dat vind ik wel een goede methode aangezien het hielp. De hoefsmid heeft het ons zelf geadviseerd want ik was erbij, dus ik mag dan aannemen van een hoefsmid die al ik weet niet hoelang ervaring heeft dat die gelijk heeft?
Moelie schreef:Toen hadden hun gezegt dat ze het met een touw gingen proberen, dat vond ik goed (had hier eerder nog niet van gehoort) maar hun zeiden dat de hoefsmid het hun had geadviseerd.
Moelie schreef:Maar dat ik ook weer gezeik krijg over iemand die ik adviseer WEL een haflinger of tinker te kopen als ze dat graag wilt die al wat ouder is omdat ze angst heeft met rijden. Nou, dat vind ik toch wel erg schandalig!