Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Equinecoach schreef:Leuk topic! Ik vind het heel goed dat je op deze manier, verantwoord in dit geval, lekker bezig bent met je jaarling!
Die van mij is nu 6 weken oud en ik moet zeggen; Ik wilde hier al bijna overstappen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
detour schreef:En dan?.. MIsschien gaat het fout, Slimmerik, dan laten die Penny's het daarna wel uit hun hoofd! Denk je nu werkelijk dat zonder dit topic er minder Penny's dit soort fratsen uithalen?
(Ik neem aan dat je wel begrijpt dat het een grap is van die pad). slimmerik schreef:detour schreef:En dan?.. MIsschien gaat het fout, Slimmerik, dan laten die Penny's het daarna wel uit hun hoofd! Denk je nu werkelijk dat zonder dit topic er minder Penny's dit soort fratsen uithalen?
Ja, wel dat er minder toe aangezet worden inderdaad. En al helemaal toe aangezet worden daar trots foto's van te plaatsen.
Ik wens je succes verder. slimmerik schreef:detour schreef:En dan?.. MIsschien gaat het fout, Slimmerik, dan laten die Penny's het daarna wel uit hun hoofd! Denk je nu werkelijk dat zonder dit topic er minder Penny's dit soort fratsen uithalen?
Ja, wel dat er minder toe aangezet worden inderdaad. En al helemaal toe aangezet worden daar trots foto's van te plaatsen.
Ikima schreef:Equinecoach, leuk gezicht zoals het veulen zit te lebberen terwijl moeder aan het werk is. Volgende keer alvast een pad op doen.(Ik neem aan dat je wel begrijpt dat het een grap is van die pad).
detour schreef:Jij wekt de indruk een beetje te stoken, slimmerik!
En ik denk werkelijk dat je met je commentaar echt geen pennyzieltjes kunt redden.![]()
je beweert dat er Penny's steigergedrag hebben nagebootst nav dat circustopic maar komt neit met voorbeelden.
Dus weet je- je hebt volkooomen gelijk, doe wat je niet laten kunt.Ik wens je succes verder.

slimmerik schreef:Ik stook niet. Heb nu weinig tijd om uit te leggen maar ging om o.a. dit topic [HAW] Een beetje vanalles Een prachtig mooi topic. In dit topic plaats ik al voorbeelden van penny's die het direct opvolgden.
Voltigeur die het geweldig doet zet nu steevast onder zijn topics hem niet na te doen.
Equinecoach schreef:Ik denk inderdaad niet dat penny's deze topics nodig hebben, of dat topics penny's in ergere mate beinvloeden, die verzinnen zelf nog maffere dingen!Ikima schreef:Equinecoach, leuk gezicht zoals het veulen zit te lebberen terwijl moeder aan het werk is. Volgende keer alvast een pad op doen.(Ik neem aan dat je wel begrijpt dat het een grap is van die pad).
Geen grap hoor, pad heefttie ook al opgehad, in de vorm van een handdoek, en daarna over z,n hoofd, billen, onder z,n buik door, vast gemaakt als een soort single... Heel sielug....![]()
![]()
Wat een gezeur hier soms!
Gewoon rustig aan, je intuïtie volgen en ik weet zeker dat Esprit het duidelijk laat merken als haar iets niet aanstaat