Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jolentinus schreef:ja jollyjumper.. als je een foto beschikbaar steld.. dan neemt dit wat werk met zich mee haha
edit: ik heb het gevoel dat jollyjumper niet echt in readen geloofd en de eigenaar van de 2 paarden wel. jollyjumper vind de verschillen. de andere veel overeenkomsten...
. Kijk maar eens in mijn profiel! pubelia schreef:Ik meld me ook aan.
Hond: was een erg angstig hondje, uit asiel gekomen? Krijg geen contact met de hond overleden? Of is het een hond die zo wie zo moeilijk contact legt met mensen?
crossmonster schreef:met het hondje,dat hondje leeft denk ik niet meer. Ik heb de foto's alleen maar ff vlug bekeken, maar dit is het eerste dat in mij op kwam.
slimmerik schreef:Mijn reading van het hondje:
Het is een reutje en al ouder dan 10 jaar. Is nu op het derde adres. Heeft een enorme hekel aan spuiten en verzet zich daar ook erg tegen.
Kan het zijn dat ie epelepsie heeft. Is jong bij de moeder weggegaan en komt uit een nest van 3 pups. Is erg onderdanig en plast regelmatig in huis. Is ooit aangereden geweest en is daardoor stram achter.
Oh ja, is gek op leverworst.
crossmonster schreef:Ik ga verder met de hond. Ik bleef bij zijn foto hangen en kreeg het gevoel dat hij niet meer leefde.
Ik denk dat hij ,in elk geval op het laatst, slecht ter been was. Er lijkt iets te zijn met zijn achterpootjes.
Zijn blaf was wat hees.
Ik denk dat de eigenaar een vrouw is van middelbare leeftijd.
Hij had wel eens oorpijn aan zijn linkeroor.
Vooral zijn linkerachterpoot was wat pijnlijk. Misschien een fractuur eraan gehad?
Verder was het een relaxed hondje, geen drukte maker.
Ik ben benieuwt
Eleandra schreef:Foto 4:
Het eerste wat ik doorkrijg is angst, onzekerheid, terughoudendheid, hij is opzoek naar houvast. Iets of iemand om zich helemaal aan te hechten, niet meer los te laten en veiligheid te vinden. Of hij heeft zo'n plek al gevonden, maar iig heeft hij het nodig. Ik voel ook nieuwsgierigheid, wel voorzichtig, maar toch.
Ik kan me voorstellen dat hij een moeilijke periode heeft gehad en nu daarvan herstelt of hersteld is.
Ik krijg ook een een beetje weemoedig gevoel door. Weer de behoefte aan genegenheid, aandacht, liefde.
Dat was het.
Citaat:Dit dier is volgensmij van ook weer een ouder iemand. Ze hebben een dochter, deze is ook
Erg gesteld op dit hondje. Het dier heeft vroeger iets meegemaakt, ik denk iets van mishandeling. Dit oudere echtpaar heeft het hondje een nieuw warm nest gegeven, maar ze is nog steeds bang.
Ze is gek op van die rode dunne staafjes. Lijkt me een bescheiden hondje die niet veel op de voorgrond zal zijn maar rustig op een achteraffie.

Citaat:enige wat bij deze hond steeds weer bij me opkomt is een ouder persoon?
of het een vrouw of man is weet ik niet,maar een ouder persoon waar dit dier erg aan gehecht is of was en die er nu niet meer is..
hond houd van een warm bed,van warmte...misschien wat last van artrose?

).

Maar waar blijft de eigenaar van de Zwarte nou? JollyJumper schreef:Slimmerik:
Is ongeveer 4 jaar oud. Heeft last van haar achterpoten (aanrijding?) Is erg nieuwsgierig maar kijkt de kat uit de boom. Kan verwaand overkomen en zoekt vaak de mensen uit die niet van katten houden. Brengt van allerlei prooien mee naar binnen. Zou heel graag een keer een nestje willen hebben. En houdt meer van blikvoer dan brokjes
Ze is 8 jaar oud. Heeft nooit ergens last van (dus ook niet haar achterpoten). Brengt gelukkig ook geen prooien mee, die muis in mijn woonkamer vond ik al erg genoeg laatst. Ze houd van alle soorten voer evenveel, als het maar veel is.
(ook al zei ik hele algemene dingen
)

!!
Ik hoop dat er volgende foto's gaan komen...
Dus als iemand nog behoefte heeft: ik read gratis
Of je moet zelf 5 euro overmaken naar Kika....kinderen met kanker....
slimmerik schreef:Ik heb een pb gehad van de plaatser van de zwarte.
Aangezien ik de enige ben die hem geread heeft.
Zat er behoorlijk naast![]()
Wat ik goed had: het was een ruin en hij heeft een naar verleden.... de rest hardstikke foutDus als iemand nog behoefte heeft: ik read gratis
Of je moet zelf 5 euro overmaken naar Kika....kinderen met kanker....
Ik werd daar net per pb ook opgewezen