ben nu 14 wordt in november 15maar ik kan wel eventueel nog die posters (als die er komen) ophangen in die handelsstal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben nu 14 wordt in november 15
maar idd een opzetje over wie welk en periode zou best een idee zijn. zelf denk ik dat het beste is na de zomer vakantie want dan is de tijd er nog om het te regelen en is het neit te warm. want in de winter en herfst regend het. en over de manegepaarden. ben ik het met mhollander eens. verder zou een minimum leeftijd geen slecht idee zijn. ivm met 9 jarige die dan mss mee willen rijden... lijkt me geen goed idee. verder ben ik het met Miss_Malfoy eens over dat 14 een mooie leeftijd zou zijn
anders kan ik zelf niet eens mee.

wandt ik denk dat ze op zo'n handelsstal er wel een beetje op voorbereid willen worden zodat ze weten wat voor paard ik zoek en dan moet ik het hele idee ook nog even uitleggen dus ik ga er binnenkort langs
ik kan niet zo een twee drie daarheen aangezien het een stal in Ede is en ik woon in Westervoort
maar ondertussen blijf ik wel mee denken hoor, ja ik denk ook na de zomer anders krijg je ook dat gedoe nee dan en dan ben ik weg en dan en dan is die weer weg
en dan is het idd niet te warm
w0rTeL schreef:ik vind 13 eeen mooiere leeft tijd
mhollander schreef:in het noorden is het van 28-06 tot 10-08 voor basisonderwijs voortgezet heeft een week langer
zoek het wel even op
w0rTeL schreef:ik vind 13 eeen mooiere leeft tijd

Anoniem schreef:verder zit ik er aan te denken. om een "start" bedrag in te stellen dat ook naar het goede doel gaat en dat als je je inschrijft en er een slaap plaats voor je vrij gehouden word dat je dan ook echt komt

Anoniem schreef:mhollander schreef:in het noorden is het van 28-06 tot 10-08 voor basisonderwijs voortgezet heeft een week langer
maar als 14 de leeftijd word hoeven we geen reking te houden met basis onderwijs
mhollander schreef:Anoniem schreef:
maar als 14 de leeftijd word hoeven we geen reking te houden met basis onderwijs
toch wel want er zijn mischien ook ouders die mee willen doen(ben zelf moeder van 2meiden en die gaan nog naar het basis onderwijs. Nou kan ik wel wat regelen ivm oppas.)
maar ik geloof dat die optocht Strao heette met al die paarden
staan best veel foto's van op bokt maar eigen foto's zijn ook leuk hoor