foto's van flame van vandaag, ben geweest...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 16:47

ze staat in Groningen nu, boven in groningen, de plek pcies zeg ik liever niet, dat doe ik liever PBen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:47

Naomi schreef:
ik heb het niet verzonnen!!!ik snap het verhaal met die mesne gewoon niet en dat vertel ik, ik ben maar 16 weet niet zoveel als jullie, daarom zet k t hier neer..

dan ken ik ook nog een gezegde: wie het laatst lacht lacht het hardst
sluit dit topic maar ik zeg nix meer en als ik flame heb of haar kwijtben zal ik het later bewijzen met brieven

Ben jij dat dan over onze bezorgdheid en goede bedoelingen?

Zou je ons die brief van die fokkers kun scannen?

Hoop trouwens voor je dat je internet via de kabel hebt, anders zijn de telefoonkosten niet meer te betalen. By the way, ik heb niet eens een scanner, maar als ik mijn paard moet betalen, gaat de scanner en de pc in de verkoop!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 16:51

de pc is van mn vader..
dat kan ik niet verkopen, ben niet het enige kind hier
en internet betalen we allemaal een beetje, we hebben kabel ja
ik ga die brief niet hier neerzetten ik mail m wel naar je, als jullie foto's willen hebben of die brief, PB
ik zal m naar je sturen Russel

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:58

Ik heb de foto's gezien + het stamboekbewijs.
Daar staat idd. jouw naam op!

Naomi... in plaats van constant achter de pc te hangen moet je eens wat folders of weet ik veel wat gaan rondbrengen. Iets doen om geld te verdienen zodat je zelf naar Flame kan gaan. Dan maar tegen je ouders in, maar een beetje aandacht voor Flame kan niet verkeerd zijn!

Bel die mensen op, vraag de naam van de veearts, pak de site van de telefoongids en zoek veeartsen in die plaats op!
BELLEN!
Je moet er gewoon achter komen hoe ernstig het is en of er wel wat is!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 17:11

Ik zeg absoluut niet dat ik je niet geloof!! Als je wil kan je die brief ook wel naar mij sturen!! Ik geef graag een goed oordeel dan een half oordeel!!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 17:14

Ik zou die ex van jou weleens willen spreken om zijn verhaal te horen...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 17:18

flair schreef:
Ik zou die ex van jou weleens willen spreken om zijn verhaal te horen...

Nu je het zegt.......... daar had ik nog niet aan gedacht.....

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 17:19

ja kleintje je hebt gelijk..
ik ga er zondag heen, vanavond om 7 uur moet ik bellen..
en ik werk, ik werk, eerst 1 dag, maar nu 3 dagen in de week, na schooltijd tot s'avonds en op zaterdag

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 17:20

ik ga dus echt niet zijn tel ofzo geven.

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:00

Wat is dit nu voor onzin hierzo!!!!!

Als jullie Naomi niet geloven oke,dat moet ieder voor zich weten.

Maar om nu alles van haar te vragen zodat ze moet bewijzen dat FLAME van haar is gaat wel heel erg ver!!!

Vind het echt heel erg dat zij nu zichzelf moet gaan bewijzen.

Geloof je haar niet,reageer dan ook gewoon niet!!!!

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:02

Naomi,

Ik zou niet meer reageren hoor op de mensen die je niet geloven.
Het is toch niet normaal dat je je moet bewijzen en papieren door moet mailen!!!

Laat ze toch en reageer niet!!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:04

Juist.. iets waar ieder paardeliefhebber van droomt... heb je een eigen paard, en nu wordt dat bruut gewijs van je afgepakt doordat je in deze ingewikkelde situatie komt waarvan Flame de dupe van wordt!
Het wordt steeds van kwaad tot ergere.. met deze laatste ontwikkeling, het incident over haar been.

Arme meid, ik begrijp best wel waarom jij zo vaak op BOKT komt.. om je hart te luchten!
Het is een rot situatie waar je in bevindt, jammer dat jou ouders niet zo veel steun voor je biedt..
Geen wonder dat je in de war bent! Je wordt als een touw aan alle kanten getrokken totdat jezelf het ook niet meer weet..

Trek maar niets van de Bokkers die je niet geloof.. Frusty
(er is nu veel meer helderheid in je situatie sinds je sommige Bokkers in vertrouwen hebt genomen, die kunnnen het bevestigen).

Volg het advies op van de Bokkers die met je meeleeft want het is allemaal goed bedoeld, en ik denk dat het ook een reden dat jij zo vaak op BOKT komt Knipoog
Hopelijk komt er een goede einde aan deze nachtmerrie voor jou en Flame!

Veel sterkte!! en geef nooit op! Knipoog

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:05

Gracy gelukkig iemand die toch positief is.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:22

Gracy is zeker niet de enige die positief is maar het verhaal is gewoon moeilijk te volgen. Dat sommigen dan meer duidelijkheid willen is niet negatief. De meesten willen best helpen maar dan moet je natuurlijk wel weten van de hoed en de rand.

Ik hoop dat het allemaal goed komt met Flame maar zoals de situatie nu is, is het bepaald niet positief. Niet voor Flame en niet voor Naomi die met haar 16 jaar inmiddels behoorlijk in de war is geraakt en ook niet meer weet welke kant ze op moet.
Ik denk Naomi, dat beide advocaten maar eens moeten overleggen of een bemiddelaar moeten aanstellen. Je zou kunnen voorstellen dat jij verkoopt en je ex het geld krijgt na aftrek van de veeartskosten. Op die manier kan je voor je paardje een goed thuis zoeken, kan jij weer verder met je leven en heeft je ex niet het gevoel verloren te hebben.
Jouw advocaat zal handig genoeg zijn om duidelijk te maken dat dit ook voor je ex de beste oplossing is omdat hij een grote kans heeft om te verliezen.
Ik neem aan dat beide advocaten deze zaak liever onderling geregeld willen zien dan er mee naar de rechtbank te gaan want ook een rechter zal waarschijnlijk in dit geval niet eens een uitspraak doen maar een bemiddelaar aanwijzen.

Hoe graag je het paardje ook zou willen houden, ik denk niet dat het haalbaar is. Zorg eerst maar eens dat je zelf weer goed in je vel komt en onafhankelijk bent.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:22

Ik geloof haar wel hoor, maar ik zou weleens willen weten hoe haar ex hier allemaal tegenaan kijkt en wat hij van plan zou zijn met Flame mocht hij haar terugkrijgen. Niet om te vragen of het waar is...

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:26

OOOooh gelukkig, ik dacht dat het alleen maar NEGATIEVE bedoelingen waren.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:30

Maar toch nog even; ze zegt dat ze pas 16 is, maar met 16 kun je echt al werken hoor!!

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:33

Het gaat er helemaal niet om of ze wel of niet mag werken of niet kan werken enz enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:33

doet ze toch ook
Alleen vanmiddag had ze dat misschien als tijdvulling ook beter kunnen doen als bokken.
En dit is niet negatief bedoelt, maar wel een feit

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 18:53

jah maar ik ben ingeroosterd, ik was toevallig vroeg uit en kan echt niet werken wanneer ik zin heb..
ik werk donderdag van 5 tot half 9, vrijdag van 2 tot 10 en zaterdag van 9 tot 6..
woensdag is de enige dag dat ik een beetje vroeg uit ben.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 19:01

Daar heb je idd ook gelijk in, je kunt niet zomaar gaan werken wanneer jij dat wilt. Ik weet niet waar je werkt? Misschien kun je een callcenter proberen, daar kan je meestal zelf je tijden uitmaken en verdien je meer dan gemiddeld.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 19:14

ik werk bij de lidl en verdien 4,42
ik werk er nu 3 maanden.

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 19:21

De reden waarom ik graag een bewijs wil zien is om te kijken of daadwerkelijk Naomi's naam op staat. Ik wil geen bewijzen om haar te geloven of niet maar om te kijken welke raad ik haar kan geven. Verder, ja haar verhaal klinkt ongeloofwaardig door al de verwarde en tegenstrijdige berichten die ze schreef. Ik wil haar graag helpen door te luisteren en raad te geven, maar ik wil dan ook zien waar ik mee te maken heb. Ik kan niet eventjes naar haar toestappen want ik woon tever weg, maar ik kan wel dingen nakijken en zien wat ze er kan aan doen. Naomi heeft ook meerdere malen hulp gekregen van andere Bokkers die ze geweigert heeft. Zodoende vraag ik me dan ook af of ze echt wel de waarheid verteld of of ze echt wel om haar paardje heeft. Ik weet hoe het is om voor de kosten op te draaien van een ziek paardje want ik heb er ook eentje. Maar, ik heb toch alles ervoor gedaan om een oplossing te zorgen. Ik kon na een tijdje ook niet meer voor DC betalen en heb samen met de pensioneigenaren een oplossing gevonden. Er zijn altijd mogelijkheden, maar je zal er toch voor moeten zoeken want die komen niet uit de lucht gevallen. Als ik dichterbij had gewoond had ik zeker en vast Flame ingenomen. Er zijn heus hier wel Bokkers die dit er graag voor over hebben om iemand anders uit de brand te helpen. Ook dit heeft Naomi volgens mij geweigert. Het gaat mij er niet om het liegen maar om de luieheid die zij vertoond om een oplossing te zoeken voor haar probleem. Meerderen onder ons zouden hoog en laag gaan om een oplossing te zoeken als ze kampen kregen met een probleem zoals Naomi's. Toen DC zo ziek werd van haar opengereten benen heb ik kilometers gereden om een andere plek voor haar te zoeken. Ik ben ook naar een rechter gegaan en alhoewel ik het verloren heb, ik heb toch de moeite genomen. Zo zijn er zoveel mogelijkheden in het leven!
En je ouders? Die zouden eigenlijk ook beter moeten weten! Als een moeder mezelf zou ik mijn dochter nooit in zo's sitautie achterlaten. Ik kan best begrijpen dat er geen geld is, maar ik zou er toch alles voor doen om mijn dochter te helpen met watgeen ze nodig heeft.
Zoals ik al eerder zei, het gaat mij niet om het liegen, maar om de luieheid dat ze de moeite niet doet om een oplossing te vinden voor haar probleem. Ook geven meerdere bokkers haar raad, advies en die slaat ze telkens weer in de wind. Na een tijdje vraag ik me toch nog af wat we verder kunnen doen en of het de moeite waard is om Naomi nog verder te helpen. Ik wil hierbij ook niet crue klinken maar ik heb verder ook nog een leven en heb geen zin om mijn tijd te verknoeien aan Naomi en haar problemen als ze er toch niets aan doet!
Sorry Naomi, Je zal heus een aardige meid zijn maar je zult nu toch iets aan je problemen moeten doen en bewijzen dat je het er voor over hebt!

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 19:22

TOPPIE hoor NAOMI!!

werk is werk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 19:25

Citaat:
Het gaat mij er niet om het liegen maar om de luieheid die zij vertoond om een oplossing te zoeken voor haar probleem. Meerderen onder ons zouden hoog en laag gaan om een oplossing te zoeken als ze kampen kregen met een probleem zoals Naomi's

Daar sla je voor mij iig de spijker op zijn kop.