Aranel schreef:Een halve hamburger van de Mac
En iedereen maar beweren dat paarden vegatarisch zijn...
denk dat hamburgers van de mac niet veel vlees bevatten dus maak je maar geen zorgen om je vegetarier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aranel schreef:Een halve hamburger van de Mac
En iedereen maar beweren dat paarden vegatarisch zijn...
DresslOver schreef:Mijn pony was (geloof het of niet) gék op frikandellen, als ze een frikandel zag móest ze hem hebben![]()
Mijn vorige paard heeft ooit mijn peperdure Otazu ketting aan gort gerukt...was ik érg blij mee
![]()
mijn huidige paard is niet zon ontzettende vreetzak
xMariekee schreef:DresslOver schreef:Mijn pony was (geloof het of niet) gék op frikandellen, als ze een frikandel zag móest ze hem hebben![]()
Mijn vorige paard heeft ooit mijn peperdure Otazu ketting aan gort gerukt...was ik érg blij mee
![]()
mijn huidige paard is niet zon ontzettende vreetzak
In frikandellen zit toch ook paardenvlees
Heb er al een heel aantal zonder gezien

Nyckle schreef:Er zat toen toch géén HAND in hè?Een paard op de 'manege' in de buurt had mijn handschoen eens te pakken. De middelvinger van de handschoen was er toen af, ik kon nog net voorkomen dat het paard het ging opeten...
HorseyDude schreef:Nyckle schreef:Er zat toen toch géén HAND in hè?Een paard op de 'manege' in de buurt had mijn handschoen eens te pakken. De middelvinger van de handschoen was er toen af, ik kon nog net voorkomen dat het paard het ging opeten...
Surion schreef:Hahaha!!!! Ik had dat MONDJE weleens willen zien van je paard!!!Was Mars aan het eten, had hem op mijn poetskist gelegd en vervolgens hoeven gaan uitkrabben. Paardje had hem mooi opgegeten, alleen bleef de caramel aan der tanden plakken

rook waarschijnlijk nog lekker naar brood.

Maar die kwam er na 2 dagen gewoon aan de achterkant weer uit.