Pfff. Piaffe ruitersport.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyxx

Re: Pfff. Piaffe ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 21:57

Er staan gelukkig ook positieve dingen.

De problemen zitten met name in de communicatie vermoed ik. Als ze wat vaker en meer open communiceren, dan vervallen een hoop klachten denk ik. De wrijving ontstaat tussentijds. Wellicht door nog onvoldoende communicatie (over bv wachttijden, mogelijke oplossingen, uitleg over het een en ander, ed (dus begrip kweken)). Want over de uiteindelijke afhandelingen is bijna iedereen tevreden Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 22:26

Margot__X schreef:
ik ben het helemaal met pascale eens ik heb ook goede ervaringen met piaffe en ik vind het ook wel erg sneu voor piaffe en yvonne zijn doe ook maar hun best

als dat werkelijk hun best is, kunnen ze IMO beter de webshop opheffen, ze doen zeker niet hun best, hun best doen vind ik klanten opbellen als t er niet meer is, vriendelijkheid, en snelle service.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:02

Mmzz ik hoorde de laatste tijd al veel slechte verhalen over Piaffe.. Nu lees ik dit dus weer en andere dingen..
Nee ,sorry mij raken ze dus ook als klant kwijt.

Ik vind dat je dit niet kan maken als ruitershop,die toch ook goed adverteert met zijn/haar bedrijf.

Ik heb trouwens ook al eens meegemaakt dat dekens in zakken werden afgeleverd.. Jammer,maar helaas.... Ik bestel er niet meer.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:26

obelix schreef:
Mmzz ik hoorde de laatste tijd al veel slechte verhalen over Piaffe.. Nu lees ik dit dus weer en andere dingen..

Ik vind dat je dit niet kan maken als ruitershop,die toch ook goed adverteert met zijn/haar bedrijf.

Ik heb trouwens ook al eens meegemaakt dat dekens in zakken werden afgeleverd.. Jammer,maar helaas.... Ik bestel er niet meer.

Heb je zelf dan behalve de plastic zak zulke slechte ervaringen?

Wat maakt het nou uit of een deken in een plastic hoes verpakt is. Ze komen blijkbaar keurig heel en ongeschonden aan en mensen hebben moeite om de hoes op te krijgen, degelijk genoeg blijkbaar.
Iedereen wil een zo goedkoop mogelijke deken, maar wil hem wel afgeleverd hebben in een doos met een strik erom.
Als je spullen bestelt die ergens anders veel duurder zijn dan moet dat uit de lengte of de breedte komen, in dit geval heb je een lekkere goedkope deken omdat hij niet in een doos met een strik eromheen verpakt zit maar in een degelijke plastic hoes, lijkt mij juist heel handig, kun je hem nog netjes opbergen ook! Knipoog

Met doet alsof men staatsgeheimen of sexspeeltjes thuisbezorgd krijgt. Haha!

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:27

xDramaQueen schreef:
Margot__X schreef:
ik ben het helemaal met pascale eens ik heb ook goede ervaringen met piaffe en ik vind het ook wel erg sneu voor piaffe en yvonne zijn doe ook maar hun best

als dat werkelijk hun best is, kunnen ze IMO beter de webshop opheffen, ze doen zeker niet hun best, hun best doen vind ik klanten opbellen als t er niet meer is, vriendelijkheid, en snelle service.

Dit is echt TE erg !!!!
echt een slotje voor deze onzin.
De webshop opheffen.. eh.. wij zijn geen hobbyisten ofzo ..
wij moeten hiervan eten en dan deze opmerkingen.
Dames hou op dit is echt TE erg al deze onzin.
Klanten opbellen WE DOEN NIET ANDERS DE HELE DAG !!! wat een onzin dit !
alsjeblieft ga je met dingen bezighouden die wel waar en zeker belangrijk zijn.
HOU ALSJEBLIEFT NU OP !!!!

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:29

shan schreef:
obelix schreef:

Heb je zelf dan behalve de plastic zak zulke slechte ervaringen?

Wat maakt het nou uit of een deken in een plastic hoes verpakt is. Ze komen blijkbaar keurig heel en ongeschonden aan en mensen hebben moeite om de hoes op te krijgen, degelijk genoeg blijkbaar.
Iedereen wil een zo goedkoop mogelijke deken, maar wil hem wel afgeleverd hebben in een doos met een strik erom.
Als je spullen bestelt die ergens anders veel duurder zijn dan moet dat uit de lengte of de breedte komen, in dit geval heb je een lekkere goedkope deken omdat hij niet in een doos met een strik eromheen verpakt zit maar in een degelijke plastic hoes, lijkt mij juist heel handig, kun je hem nog netjes opbergen ook! Knipoog

Met doet alsof men staatsgeheimen of sexspeeltjes thuisbezorgd krijgt. Haha!

Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:32

ruitersport schreef:
xDramaQueen schreef:

Dit is echt TE erg !!!!
echt een slotje voor deze onzin.
De webshop opheffen.. eh.. wij zijn geen hobbyisten ofzo ..
wij moeten hiervan eten en dan deze opmerkingen.
Dames hou op dit is echt TE erg al deze onzin.
Klanten opbellen WE DOEN NIET ANDERS DE HELE DAG !!! wat een onzin dit !
alsjeblieft ga je met dingen bezighouden die wel waar en zeker belangrijk zijn.
HOU ALSJEBLIEFT NU OP !!!!

dan kan je zo reageren maar als je leest staat er IMO = in mijn ogen, ik vind dat mijn mening op een reactie waarop iemand zei dat jullie je best doen, ik vind dat het beter kan, en dat is een mening, hoef je je niets van aan te trekken, maar kan ook wel en er iets mee doen.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:34

Maar wij weten toch helemaal niet wat ze er allemaal al aan doen om hun klanten tevreden te houden, ik kan me goed voorstellen dat ze hier niet gelukkig mee zijn!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:35

tjah aan de vele reacties en topic maken wij dat er echt niet zelf naar toch?

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:37

xDramaQueen schreef:
Margot__X schreef:

Je quote iemand die zegt dat zij en pascale tevreden zijn met Piaffe en dan ga je zeggen dat ze hun webshop maar beter kunnen opheffen?
Ben ik nou Blond of ben jij het?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:37

Sorry maar jullie komen op mij wel over als hobbyisten.

- dekens verzenden in de fabrieksverpakking zonder extra inpakken.

- mensen zeggen dat iets in voorraad is, dan het geld aanpakken en vervolgens mogen de mensen weken erop wachten, ALS het al komt.

- Zomaar andere maten, kleuren of zelfs geheel andere produkten opsturen.

- Mensen weken laten wachten zonder ook maar enige verklaring van de winkel uit.
- Klanten zelf laten opbellen, en als ze al bellen is de klantvriendelijkheid ver te zoeken, tenminste zo liep het bij mij.

- Mensen de volle verzendkosten laten betalen en het vervolgens via briefpost verzenden, zonder teruggave van verzendkosten.

- Geen verbetering over de jaren, tenminste bij mij is het al een jaar terug en ik hoor nog steeds dezelfde klachten, je zou toch denken dat er lering uit getrokken wordt.

Niet alleen mijn mening, maar gewoon even een opsomming uit dit topic.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:39

xDramaQueen schreef:

Er staan ook heel veel reacties in het topic van tevreden mensen, maar die sla jij voor het gemak maar even over zeker.
O, nee, die sla je niet over, je Quote ze en zegt dan dat ze maar beter kunnen stoppen. Haha!

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:40

ja mensen zien hier niet in hoe je mensen kunt kwetsen met opmerkingen als van verschillende van hier!
idd jullie kunnen er nu toch over ophouden het zegje is gedaan klaar.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:40

shan schreef:
xDramaQueen schreef:

Je quote iemand die zegt dat zij en pascale tevreden zijn met Piaffe en dan ga je zeggen dat ze hun webshop maar beter kunnen opheffen?
Ben ik nou Blond of ben jij het?

jij en best heel erg Knipoog, ik zeg dat ik het er niet mee eens ben met wat ze zegt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:41

shan schreef:
xDramaQueen schreef:

Er staan ook heel veel reacties in het topic van tevreden mensen, maar die sla jij voor het gemak maar even over zeker.
O, nee, die sla je niet over, je Quote ze en zegt dan dat ze maar beter kunnen stoppen. Haha!

je bent nog blonder als ik dacht schijnbaar Vork Clown

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:42

Nou hij gaat lekker zo......

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:45

Citaat:
je bent nog blonder als ik dacht schijnbaar Vork

Blijkbaar wel, want dit vraagt toch om enige uitleg.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:46

tjah ik wist niet dat je alleen mocht kwooten als je het ermee eens was, tenminste dat vind shan schijnbaar Nagelbijten / Gniffelen
hoe dan ook ik ga niet verder offtopic,
hierboven was mijn mening, of het kwetsend aankomt of niet, kwetsend vind ik als mensen op hun centjes moeten w8en of spullen, en dan tenslotte nog van alles fout gestuurd krijgen (incl ik)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:47

shan schreef:
Citaat:
je bent nog blonder als ik dacht schijnbaar Vork

Blijkbaar wel, want dit vraagt toch om enige uitleg.

zal het nog eens uitleggen, zij reageert dat ze hun best doen en ik reageer dat ik dat NIET vind. (met me uitleg erbij WAAROM ik dat vind.)
dus vond je quote erg raar. je mag ook quoten als je het er niet mee eens bent trouwens hoor, hoeft niet altijd ja en amen Knipoog Ja
edit: zwaar foute typo
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 08-01-08 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:48

Miss moet een mod even de overtollige reacties verwijderen..

Ik heb zowel goede als slechte ervaringen met piaffe maar, als je veel via internet doet heb je dat wel met elke winkel... En tot nu toe hebben ze de foutjes die ze gemaakt hadden (verkeerde maat, dressuur inplaats van VHZ) netjes afgehandeld.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:49

Toydoll schreef:

Ik heb zowel goede als slechte ervaringen met piaffe maar, als je veel via internet doet heb je dat wel met elke winkel... En tot nu toe hebben ze de foutjes die ze gemaakt hadden (verkeerde maat, dressuur inplaats van VHZ) netjes afgehandeld.

eens Ja

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:54

xDramaQueen schreef:
Toydoll schreef:

eens Ja

Waar ben je het mee eens? Met de overtollige reacties? (die zijn nl op dit moment vnl van jouw)

Of ben je het eens met de rest van de Quote?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:55

en weer leest mevrouw niet, wat heb ik veranderd aan de quote?
jawel schuingedrukt Knipoog

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:57

het gaat nu niet eens meer over heel piaffe jullie vangen elkaar zelf de vlooien af nu...erg jammer
er word te veel op de man gespeeld.
laten we ontopic blijven

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:57

Je eigen reacties dus! Haha!

Ik lees prima, je hebt alleen geen gevoel voor humor! Ach gut