pansor schreef:_fenna_ schreef:of permanent en dan een hoedje.......
maar dan gaat zijn haar in de war
foei, eerst beter nadenke he
ohja, das stom van me.....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pansor schreef:_fenna_ schreef:of permanent en dan een hoedje.......
maar dan gaat zijn haar in de war
foei, eerst beter nadenke he
Moirsa schreef:pansor schreef:oh okee, nu snap ik het helemaal
word morgen nog een drukke dag voor me
oh ik vind dit zo stoer, ik heb met kerst mooie kleurcontactlenzen voor mijn paard gehad, zoo stoer.
ik ga ze morgen bij hem in doen, samen met die kleursnotpillen die ik dan heb gehaald
Welke kleur?!
Toch wel dezelfde kleuren?Anders is het geen setje.
pansor schreef:Moirsa schreef:
Toch wel dezelfde kleuren?Anders is het geen setje.
tuurlijk
ja daarom wou ik ze ook groen met paars,
dus een lens is groen en de ander paars
_fenna_ schreef:nou weet je wat ook leuk is zwarovski steentjes in de manen en dan een bijpassende "enkelbandje".....
_fenna_ schreef:zijn er nog geen anky kleurensnotpillen?? het is ook leuk om je paardje een kleur te laten zweten...... haha bv paars
_fenna_ schreef:zijn er nog geen anky kleurensnotpillen?? het is ook leuk om je paardje een kleur te laten zweten...... haha bv paars
pansor schreef:_fenna_ schreef:nou weet je wat ook leuk is zwarovski steentjes in de manen en dan een bijpassende "enkelbandje".....
das een goed idee
heb jij dat al??
want ik zou graag eerst willen weten hoe het staat
want stel dat ineens bijde paarden het willen, dat kan toch niet. lijken het net van die wannabe's
hoe kun je de echte kleursnotpillen herkennen dan?
pansor schreef:_fenna_ schreef:zijn er nog geen anky kleurensnotpillen?? het is ook leuk om je paardje een kleur te laten zweten...... haha bv paars
jahze moeten toch nog even wat middeltjes maken
ik heb mijn paard al zo ver dat hij 3 kleuren poept, maar ik zou toch liever alle kleuren van de regenboog willen, als het kan op volgorden
_fenna_ schreef:misschien kunnen ze ook kleuren plassen..... rose lijkt me wel grappig
pansor schreef:ja maar dan zal ik toch echt eerst moeten testen, dan maar mijn paard meenemen,
moet ik het nog gaan uitstellen ook, want mijn trailer moet ik eerst nog hip maken
pansor schreef:_fenna_ schreef:misschien kunnen ze ook kleuren plassen..... rose lijkt me wel grappig
maar blauw is denk ik handiger, want dan kan je met uitmesten direct zien waar je het moet wegscheppen
_fenna_ schreef:das waar, blauw is een goeie kleur!
pansor schreef:_fenna_ schreef:misschien kunnen ze ook kleuren plassen..... rose lijkt me wel grappig
maar blauw is denk ik handiger, want dan kan je met uitmesten direct zien waar je het moet wegscheppen
_fenna_ schreef:roze stro, rood water en blauw voer.....