en je pony loopt heel de tijd met oortjes naar voren. alleen de reacties vind ik een beetje 'kinderachtig'.
ze kunnen teminste niet zeggen dat jij je pony in de krul trekt zoals wat veel mensen doen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en je pony loopt heel de tijd met oortjes naar voren.
.

. 
blokje schreef:Heel gaaf!!!
Galoperen op beton is idd niet zo handig en ze kunnen er nog op uitglijden ook!!!
Maar het ziet er erg gaaf uit, ik zou je een cap aan raden maar het is je eigen keuze ik wou dat ik zo kon rijnden (L)
xMisty schreef:blokje schreef:Heel gaaf!!!
Galoperen op beton is idd niet zo handig en ze kunnen er nog op uitglijden ook!!!
Maar het ziet er erg gaaf uit, ik zou je een cap aan raden maar het is je eigen keuze ik wou dat ik zo kon rijnden (L)
Idd.
Je ziet wel dat jullie er alle 2 plezier in hebben, en op beton kunnen ze idd uitglijden.

Bastiaantje schreef:BlazingBoots schreef:Ben een groot voorstander van hoe jullie rijden (ik ga zelf ook zoveel mogelijk die kant op).
Maar dat galopperen op het harde (met ijzers) vind ik echt niet kunnen....
Het dreunt erg door en is glad op het moment.
Als je perongeluk aangalopeerd kan je toch ook meteen je paard weer terugnemen?
Wie zegt dat ze dat niet doet?? Dat kan je nogal moeilijk zien vanaf een foto.
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom iedereen zo loopt te zeuren. Laat het ze lekker zelf uitzoeken. Mochten er ooit problemen komen af wat dan ook dan is dat toch ook hun pakkie aan? Volgens mij is het niet echt nodig om in elk topic van Flortje te herhalen wat er allemaal wel niet anders moet. Na 1 keer iets zeggen weten ze het ook wel hoor en of ze er wat mee doen dat is aan hen zelf.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het fantastisch vind hoe jullie met die paarden omgaan!
florrtje schreef:Jip, ik weet dat alles een grote verandwoordelijkheid vraagt, maar iedereen heeft dat, het is voor je eigen een grote verantwoordelijkheid om enkel maar te leven, je computer kan ontploffen alsje achter een computer werkt, als je met dieren werkt zit je sowieso gevaarlijk, nooit kun je er zeker van zijn van wat een dier doet,
Groetjes,
Lisa003 schreef:Hahah ziet er leuk uit![]()
maar rijdt je nou buiten met alleen een halstertouw om ze nek? lijkt me wel eng xP
florrtje schreef:@ BlazingBoots: tja mensen lezen niet heel het topic en dan komen ze steeds weer af met dat gevaarlijk op het beton, dan moetje het wel herhalen hé!
@ Cowgirlloesa : Dankjewel! Inderdaad, ik weet best dat galoperen op beton niet kan hoor,
Even ter verduidelijking, het zijn niet mijn paardjes hé !
Voor derest erg bedankt voor je toffe reactie !
x Florrtje
want anders doe je niet van die kapriolen op een paard
je hebt in ieder geval lef en vertrouwe in het paard als ik zo naar de foto's kijk
florrtje schreef:Kan ik ook zeggen dat jullie mij in gevaar brengen, moest ik plots een bit in emma haar paarden steken dan zijn ze weg, tligt gewoon aan de manier, ik ben ook niet zo dom om dat te doen hé, mensen die willen overschakelen komen altijd om vragen, ik toon ze mijn site en op mijn site staat er dat het iets is dat je niet in 1 2 3 doet, maar hier kan ik moeilijk teksten over bitloos rijden plaatsen terwijl je hier foto's moet posten...
Omdat blazing boots het vraagt : ga niet zomaar bitloos rijden!
BlazingBoots schreef:florrtje schreef:Kan ik ook zeggen dat jullie mij in gevaar brengen, moest ik plots een bit in emma haar paarden steken dan zijn ze weg, tligt gewoon aan de manier, ik ben ook niet zo dom om dat te doen hé, mensen die willen overschakelen komen altijd om vragen, ik toon ze mijn site en op mijn site staat er dat het iets is dat je niet in 1 2 3 doet, maar hier kan ik moeilijk teksten over bitloos rijden plaatsen terwijl je hier foto's moet posten...
Omdat blazing boots het vraagt : ga niet zomaar bitloos rijden!
Ik vraag ook helemaal niet aan je om een bit in te doen....
Bitloos kan net zo veilig zijn als met een bit...
Maar keihard galoperen zonder ook maar iets om het hoofd vind ik iets heel anders...
Maar dat laatste is wel een beetje waar ik heen wil...
Ga inderdaad niet zomaar bitloos rijden langs de weg(in een rijbaan moet je het zelf weten)...hier gaan maanden en in het geval van neckring soms wel jaren training aan vooraf.