Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb wel wat beters te doen
Charaz schreef:Ga je daar nu zo'n punt van maken? Ik zeg toch hier boven dat ik het mis kan hebben.
Voor mij is het einde discussie, ik reageer niet meer in dit topic. Ik heb hier neergezet wat ik wilde zetten, mocht iemand iets willen vragen mijn pb staat open.
Ik hoop dat je dat snapt.
Dat heb ik ook al eerder gezegd.
op basis van.... 
Gelukkig zijn er ook positieve verhalen over BM. Hopelijk heeft Melanie geleerd van voorgaande zaken en kan ze dit omzetten naar meer positiviteit in de toekomst
Anymousie schreef:Een vriend van mij ging ook altijd naar BM stables, 5 van de 10 keer was het paard goed de andere keer niet.
Ik ken er ook een pony die er te koop heeft gestaan, en die was totaal niet in orde.
Die had van alles aan zn rug en benen waardoor hij niks meer wilde doen hij steigerde alleen maar, kinderen wilde er alleen maar op omdat ie zo steigerde en er met je vandoor ging.
Want dat was dan "leuk" nu de pony verkocht is gaat het véél beter hij heeft een nieuw zadel hij is lief. hij bijt niet meer.
Dat is dan veel beter voor zo'n paardje.
Nu heeft een vriend van mij weer een paard daar gekocht en die is gewoon 100% goed.
Er zitten dus goede en wat mindere tussen.
Niks aan te doen.
BM stables zullen heus nietde enige zijn die "slechte" paarden verkopen.
dat zijn meerdere handelaren.
En dit is niet bedoeld om ruzie of wat dan ook uit te lokken, ik zeg alleen uit mijn ervaring iets over handelaarsstallen.
Charaz schreef:Toch weer een reactie...
Ik beschuldig niemand van liegen, ik heb enkel gezegd dat Cayenne niet op stal is geweest. Wat volgens haar dus anders is, oke dat kan zo zijn.

russel schreef:Nou we zijn benieuwd. De webpagina is nog de oude locatie volgens mij. Misschien ga ik wel eens kijken, wordt ze boos als je zonder afspraak gaat kijken?
Zaina schreef:ai er is weer een gezellige BM topicik ga me er maar niet in mengen want dat wordt vast niet zo op prijs gesteld
Lynn_Nikita schreef:waarom zou je niet mogen plaatsen als je verveleden- negative verhalen hebt
mag je dan alleen maar positieve dingen vertellen, terwijl niet iedereen dit zo ervaart of ervaren heeft?

hexje22 schreef:misschien een slotje op dit topic? het neigt weer 1 grote moddergooi partij te worden bij sommige bokkers vind ik.als je geen leuke ervaring hebt met bm plaats het dan ook niet, dit wakkerd alleen maar weer irritatie op!
Citaat:Dus alleen goede verhalen mogen genoemd worden? Geeft dan geen duidelijk beeld van hoe een stal in werkelijkheid kan zijn
erg jammer. Want die verhalen verdiend een toekomstige koper ook te horen 
Goof schreef:Citaat:Dus alleen goede verhalen mogen genoemd worden? Geeft dan geen duidelijk beeld van hoe een stal in werkelijkheid kan zijn
Alleen negatieve verhalen geven ook geen duidelijk beeld van hoe een stal in werkelijkheid kan zijn