Verder ben ik nog eens van een paard afgevallen die ook ergens van schrok en ik tegen een paal aan vloog met mijn rug.
But i''m still alive!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

geluk gehad dsu

BrankaZ schreef:Jaartje of 10 geleden. Ik stapte op en het paard begon al te lopen. Toen ik met 1 been in de beugel hing was ie al in galop. Kon er nog opkomen maar geen evenwicht vinden en ben er dus aan de andere kant afgeklapt. Resultaat: pijn in mijn rug waarvan ik kon janken. Halve week mee rondgelopen en ook stage gelopen. Toch maar naar de huisarts en daarna direct naar het ziekenhuis waar bleek dat ik een wervel had gebroken.
6 weken in een brace gelopen, 2 weken zware pijnstillers, half jaar fysiotherapie en daarna bijna een jaar mensendiecktherapie gehad.
dus toen zat ik daar op me kont, in het zand, en die shet draaft zo naar z'n stal..
Waarom? weet ik nog steeds niet 
' Had er wel een grote blauwe plek aan overgehouden, en wat schrammen, en een lachbui..
Meestal val ik er dan af omdat ik zo moet lachen... en niet omdat het paard zo gaat bokken.. Flying_Angel schreef:Mijn ergste val was van een pony die in een keer de hoek in sprong, en ik er dus vanaf viel maar mijn been bleef in de beugel, en toen hoorde ik het wel wat krakken in mijn knie. En toen probeerde ik te staan maar ik zakte er gewoon doorheen, maar ik voelde geen pijn ofzo. Zo apart.
Nou later ging het wel weer gelukkig
Vandaag ben ik er ook nog afgevalen, maar dat was niet ernstig