Wow, wat zal jij opgelucht zijn om je kereltje zo ongeduldig te zien staan. Het gaat wel heel snel vooruit. Mooi hoor. We blijven hopen dat hij zo door blijft gaan.
ik lees ook net het hele verhaal.....wat vreselijk....hopelijk komt het helemaal goed met je paard! heel veel sterkte de aankomende dagen en duim ook mee!
Fijn, jullie samen te zien op de foto's. Moet veel aan jullie denken.(Het raakt me zo diep door mijn eigen 2-jarige) Wat een geluk dat ze niet daadwerkelijk aan zijn darm hebben moeten opereren. Dat scheelt toch weer een risico. Het blijft natuurlijk wel spannend. Sterkte verder met het verloop.
Goed bericht, wat fijn! En hij ziet er naar omstandigheden goed uit hoor!! Als ik het zo begrijp heeft deze knul op zijn jonge leeftijd al het één en ander meegemaakt... Je hebt i.i.g. een vechter!! Veel sterkte nog verder
Wat fijn dat het zo goed gaat, nu maar hopen dat de stijgende lijn voortzet. Het gaat de goede kant weer op in ieder geval...Amando ziet er ondanks alles best goed uit! Ik duim nog even door voor jullie!
Vanmiddag bij Amando geweest. Hij stond er rustiger bij dan gisteren. Wilde graag kroelen. Hij stond los! Had geen infuus meer. Had wel wat zwellingen zitten van zijn infuus. Hij bleek vannacht geschuurt te hebben. Hij had weer eens jeuk. Ben eerst eens iemand gaan opzoeken voor wat informatie. Ze vinden het bewonderenswaardig hoe het nu met hem gaat. Vooral als je gezien had hoe hij binnenkwam dinsdag. Hij krijgt nu plukjes kuil en 1 kilo biks verspreid over de dag. Ze hebben er slobber van gemaakt. Ieder uur krijgt hij een klein handje en mag hij uit de emmer water drinken. Hij heeft helaas zoveel honger dat hij zijn zaagsel begon te eten, dus heeft hij een muilkorf om. Verder wordt hij gestapt en mag hij af en toe wat gras grazen Het ziet er voorlopig voorspoedig uit, maar het blijft nog spannend. Hij is wel in 2 dagen tijd behoorlijk afgevallen maar ja dat komt wel weer goed. Vandaag zag hij er zo uit:
Laatst bijgewerkt door _Luziream op 12-07-07 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Mork super dat het ze zelfs daar verbaasd zijn hoe Amando opknapt. Top. Agossie dat ie zo'n muilkorf om moet... heeft ie zo'n honger? Geen infuus meer is natuurlijk ook positief. Hopen dat ie goed opknapt verder, en snel weer naar huis mag.
hij ziet er lekker fris uit! dat zie ik graag bij koliekers! De 3e en 4e dag zijn kritiek met t oog op salmonella, als ie die doorkomt dan ben je er een heel eind! Zaagsel eten is een goed teken, dan is de wil om te eten er in elk geval nog! Heel veel succes!
het is zo een fijne kliniek in Bodegraven.............. echt, zo super...
ik baal altijd wel als ik daarheen moet omdat je altijd een afspraak heb vanaf.....
maar dat komt hoofdzakelijk omdat ze echt, echt de tijd voor je nemen, en alles zo goed mogelijk willen doen. en dat houd wel eens in dat je heel lang moet wachten