_June schreef:Fijn dat je voor me buigt haha
Maarre, ik kom uit Den Bosch en dan komen dingen standaard banketstaaf over
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_June schreef:Fijn dat je voor me buigt haha
Maarre, ik kom uit Den Bosch en dan komen dingen standaard banketstaaf over
McSquizzy schreef:Maar als ik me niet vergis liep dit paard ontzettend kreupel?
Had het heel wat pijn en was dit alsnog de meest diervriendelijke oplossing?
Maar die ouders : zij moeten hun kind toch naar stal brengen? Zij moeten de staleigenaar toch spreken?? Hadden zij hun dochter hier dan niet beter op kunnen voorbereiden??
nightlover schreef:McSquizzy schreef:Maar als ik me niet vergis liep dit paard ontzettend kreupel?
Had het heel wat pijn en was dit alsnog de meest diervriendelijke oplossing?
Maar die ouders : zij moeten hun kind toch naar stal brengen? Zij moeten de staleigenaar toch spreken?? Hadden zij hun dochter hier dan niet beter op kunnen voorbereiden??
Sorry hoor , kreupel of niet !
Een ander heeft niet over je paard te beslissen !
Dit is niet gebeurd in dit geval want er waren afspraken tussen pa & staleigenaar .
Toch ben ik heel nieuwsgierig naar waar hij naartoe is ...
Er word een topic geopend , andere mensen bemoeien zich ermee ...
Iedereen leeft mee en we komen niet te weten waar hij is .
Ik wil het weten .
En waarschijnlijk wel meer mensen hier .
Duidelijkheid : Ik ben het eens met de staleigenaar .
De stal ziet er perfect uit , hij zal de juiste keus gemaakt hebben !
Maar toch , waar is hij ??
@ Maverick : Jij weet er vast meer van ?
Want jij hebt het steeds over de beste keuze etc .
Cayenne schreef:Erg jammer dat een aantal moraalridders nou met zijn allen op een 12jarig meisje in lopen te hakken...
TS, heel erg veel sterkte met de verkoop van je paardje en je ouders die gaan scheiden. Op die leeftijd is dat erg moeilijk![]()
Laat die meiden hier in het topic maar praten, en hopelijk komt er nog van alles op zijn pootjes terecht
nightlover schreef:Ik wil het weten .
En waarschijnlijk wel meer mensen hier .
katiavl schreef:Maar paarden naar zweden voor de slacht vind ik ongeloofwaardig, ik heb er ook nooit van gehoord. En zweden is strikt kwa transportnormen. Dus uren van transport
katiavl schreef:Maar paarden naar zweden voor de slacht vind ik ongeloofwaardig, ik heb er ook nooit van gehoord. En zweden is strikt kwa transportnormen. Dus uren van transport
SONY schreef:Ik ga helemaal niet opassen wat ik zeg. Dit is een openbaar forum en ik mag gewoon mijn mening geven. Jullie halen dit meisje gigantisch onderuit... misschien doet ze niet altijd alles goed. Was jij zo perfect toen je 12 was.
Maar weet je wat geven jullie jezelf nog maar eens een schouderklopje hoor...
Meisje schrijft toch alleen dat ze in een stinkmodder situatie zit en hoe ze hier het beste mee om kan gaan?! Ze noemt geen namen..helemaal niks!
Ik TEM hier maar even, want dit is echt sneu..
@ June_ en dat is ook een goede keuze van je geweest maar ze is 12 en dan hoef je de dingen niet zo keihard in iemand gezicht te gooien zoiets kan je ook met beleid uitleggen.