En kan je dus meer eisen gaan stellen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JustBepr0ud schreef:SpikyBlue schreef:'Latruda' heeft al 2x gepost dat haar paardje te koop staat, lijkt mij een heel leuk, fit, veelzijdig paard (100% bomproof staat in haar advertentie) voor niet al te veel geld maar niemand hier reageert erop, leest iedereen nou over haar posts heen ofzo?![]()
Is dat niks dan?
Dit vraag ik me ook af. Lijkt me een heel leuk paardje, maar niemand reageert?
Redrumfox schreef:x_Katja_x schreef:Ik bedoel dit niet l*llig hoor, maar ik kijk momenteel dagelijks op marktplaats omdat ik zelf op zoek ben naar een paard. En ik kom zoooo ontzettend veel recreatiepaarden die aan jou eisen voldoen tegen! Gewoon even paar bladzijdes doornemen, wil je eventueel wel helpen?
Als je inderdaad een jong dier, goed papier, of apart kleur o.i.d. wil dán word het natuurlijk een ander verhaal, dan gaat de prijs flink omhoog! Maar ik ben er zeker van overtuigd dat je voor die prijs die jij aangeeft een prima gezond recreatiepaard zult vinden!
Ik hoef er geen papieren bij, geen aparte kleur (interesseerd mij wat wat voor kleur hij heeft.. het gaat om de inhoud) en jong hoeft ook absoluut niet. Maximaal 12 jaar lijkt me niet bepaald jong.
Ik weet niet waar jij op marktplaats kijkt, maar ik kom alleen maar peperdure paarden tegen of paarden die me niet aanspreken/niet voldoen aan wat ik zoek.
Je kan ook eens bij maneges vragen of zij een manege paard te koop hebben staan, die zijn over het algemeen goed gereden en braaf en je kan er zo opstappen en mee weg rijden..
(die aan de eisen van de ts doen)
) 
jOyss schreef:Nou ik kom toch wel genoeg paarden tegen hoor..
Wat vind je van deze;
Type Recreatiepony
Geslacht Merrie
Kleur Donkerbruin
Schofthoogte 1,46
Geboortejaar 1993
Niveau L
Prijs € 1.500,00
Datum 10-05-2007
Wegens tijdgebrek bied ik mijn lieve 14 jarige Welsh Cob merrie te koop aan. Ze is een bruine merrie met vier witte benen, een bles en een stokmaat van 1.46 hoog. Ze is zeer geschikt als recreatiepony, rustig, betrouwbaar en 100% verkeersmak, ook als ze wat langer stil heeft gestaan. Ze is ook dressuurmatig gereden. In het verleden heeft ze op de keuring een 1e premie behaald.
Ze gaat alleen weg voor een zeer goed tehuis met weidegang. Prijs is bespreekbaar.
(ik ken deze pony trouwens niet, heb gewoon gevonden op internet. heb toch niks beters te doen)
Furia schreef:Ik denk zelf dat het ook niet zo verstandig is een paard te kopen als je geen 500 euro meer kan betalen, maar goed.
Vind het onzin welke prijzen hier worden genoemd, ik heb mijn paard (een jonge andalusier) voor een heel wat lagere prijs gekocht, hij is gekeurd en alles 100% gezond en lief.
Kijk eens op http://www.handelsstalvaniwaarden.nl je kan beter bellen, maar ze hebben hier vaak leuke paarden! het zijn vaak wel jongere, nog niet helemaal beleerde paarden.
EDIT: ik ging eerst ook met een budget van 2000 euro, maar je moet er gewoon wel min. zon 1000 euro bij gooien, anders kom je idd gewoon met een draver, oudere paard of groen paard thuis.

Babootje schreef:Ik snap ook niet waar x_Katja_x al die recreatiepaarden ziet op MP. Heb ook ff gekeken maar zie ze echt niet hoor. Op een enkeling na waar je zou kunnen kijken.
Er staan er genoeg op! (maar veelal zonder prijs!)tita schreef:Nou dan moet ik eerlijk zijn als die 500 euro te duur is voor haar dan zou ik verdorie maar geen paard kopen.
Wat is nou 500 euro als daar een paard van af hangt ben je fout bezig.
Redrumfox schreef:[
Ik hoor iedereen wel zeggen dat mijn eisen te hoog zijn, maar ik héb nauwelijks eisen.
Ik wil een recreatiepaard; dus lekker het bos in. Ook moet hij beetje kunnen wijken, in de houding lopen. : simpele dingen dus.
Kom op zeg, dat zijn toch nauwelijks eisen.
Ik heb alle opties die ik hier heb gekregen afgezocht en ook met verschillende mensen contact opgenomen.
Toch bedankt dat je me even waarschuwd. Redrumfox schreef:Als ik niet over mijn budget heen wil gaan is dat mijn zaak, ik ben erachter gekomen dat mijn budget helemaal niet te laag is. Ik heb met een aantal handelaren en 'paardenmensen' gesproken en die zijn ervan overtuigd dat ik hier ruim een paard voor zou moeten vinden.
Ik doe er wel degelijk iets mee, kan jij in mijn computergeschiedenis kijken op welke sites ik ben geweest? NeeIk heb alle opties die ik hier heb gekregen afgezocht en ook met verschillende mensen contact opgenomen.
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik open dit topic niet voor niks hoor. Ik wil gewoon een paard vinden, dus ik pak heus wel alle kansen.
Citaat:Er zijn ondertussen al vele sites en opties gegeven maar vind dat de TS er maar weinig mee doet..