Zou jij je paard wegdoen voor 1 miljoen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ulestro

Re: Zou jij je paard wegdoen voor 1 miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 00:24

1 miljoen euro, meteen, ik zou er niet over twijfelen
met dat geld koop ik een nieuw paardje, een huisje en leef ik wat op m'n gemak, je moet tenslotte ermee rekening houden dat ie morgen toch dood kan liggen en dan heb je niets...
voor 1 miljoen belgisch geld(25 000euro) zou ik ze niet wegdoen, daarom zie ik er nog te graag

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 00:25

direct.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 00:28

Ik zou het bij ascar nooit doen Mijn ruin van 26 die ik al eeuwen heb.. maar mijn twee paarden ja hoor... Als iemand zo graag mijn paard wil hebben en er zo veel voor over heeft zal diegene ook wel super voor mijn paard zorgen en heel zuinig op hem zijn gezien die miljoen Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 00:36

eindelijk wat meer mensen die met de benen op de grond staan, voor 1 miljoen euro gaan een heleboel mensen echt wel serieus nadenken om in te gaan op zo'n bod, lagere bedragen is anders en kan idd per paard verschillen maar het is te naief en redelijk schijnheilig om zo maar te roepen dat je dat nooit zal doen en anderen hiervoor te veroordelen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 00:49

ach sjorsie, het is niet omdat je meer geeft om vriendschap en liefde dan om geld dat je niet met beide benen op de grond staat.

Ik blijf er bij; Kom maar testen. Met het geld in hoopjes voor mijn neus nog als je wil. Zélfs na een poedersuiker in de regen waarna ik heel slechtgezind ben en snel naar huis moet om te douchen en dood moe te zijn en toch nog moet gaan werken om die knol die me net die dag in de blub gedropt heeft te voeren.

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 01:08

Tja moeilijk dilemma Als ik een paard zou hebben dat mij meer als een miljoen plezier gaf deed ik hem niet weg. Als ik hem kon verkopen aan iemand die er meer uit kon halen als ik dan deed ik hem gelijk weg.

Ik heb een Engelse bulldog die is 12 die gaat nog niet weg voor 10.000.000 Hij kan het nooit ergens beter krijgen dan hier. Geld is dan zeer onbelangrijk.

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 07:35

verkeerd bericht.
Laatst bijgewerkt door Like_peres op 16-05-07 07:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 07:38

marielle_w schreef:
Mijn paard krijgen ze met een strikje erom. Mijn hond ook, het blijft een levend wezen, maar je zal een keer afscheid van ze moeten nemen...

Ja tuurlijk moet je afscheid nemen.
maar doe mij maar opde mannier van lekker naar het weiland op haar oude daagjes.

maarja de meeste denken al1 maar om het geld.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 07:44

Nou inderdaad..

Moest nogal lachen om de reactie waarin iemand zei dat ze de mensen die het miljoen niet zouden aannemen niet serieus neemt Nagelbijten / Gniffelen Dan heb je toch iets niet goed begrepen denk ik.

Nogmaals, ik kreeg voor mijn 21jarige een heel goed bod met 3 nullen, maar ik heb hem tot zijn dood gehouden. Ik ben ook voor gek verklaard, maar met al het geld in de wereld zou ik nooit hetzelfde paard kunnen terugkopen, want dat bestaat gewoonweg niet.

Bij een ander (jonger) paard waar ik geen band mee zou hebben of minder, had ik het waarschijnlijk wel gedaan, maar met Orlando nooit, en ben nog steeds blij dat ik er toendertijd ook niet op in ben gegaan, want heb daarna nog jaren van hem kunnen genieten die ik anders niet had gehad, en die zijn mij VEEL meer waard Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 16-05-07 07:58, in het totaal 1 keer bewerkt

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 07:53

Like_peres schreef:
Citaat:
Pff zit me hier ook behoorlijk op te vreten als ik dit lees.

jij niet al1..
hoe mensen het durven te doen.

je hond koop je toch ook voor je plezier, maar paarden ja daar moet je je geld mee verdienen, verdien je niks? weg ermee.

Hoe mensen dat durven te doen. Dat vind ik dan een beetje kort door de bocht. *LOL*
Maar mensen die het zo 1 2 3 zomaar zouden doen, dat snap ik gewoon niet!

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 07:54

Nee nooit. Vrienden verkoop je niet. Hij is me teveel waard...

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 07:54

Cayenne schreef:
Nou inderdaad..

Moest nogal lachen om de reactie waarin iemand zei dat ze de mensen die het miljoen niet zouden aannemen niet serieus neemt Nagelbijten / Gniffelen Dan heb je toch iets niet goed begrepen denk ik.

Nogmaals, ik kreeg voor mijn 21jarige een heel goed bod met 3 nullen, maar ik heb hem tot zijn dood gehouden. Ik ben ook voor gek verklaard, maar met al het geld in de wereld zou ik nooit hetzelfde paard kunnen terugkopen, want dat bestaat gewoonweg niet.

Bij een ander (jonger) paard wou ik geen band mee zou hebben of minder, had ik het waarschijnlijk wel gedaan, maar met Orlando nooit, en ben nog steeds blij dat ik er toendertijd ook niet op in ben gegaan, want heb daarna nog jaren van hem kunnen genieten die ik anders niet had gehad, en die zijn mij VEEL meer waard Lachen

AMEN

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 07:56

Cayenne schreef:

Afgod Afgod Afgod

Laura878

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:12

jaa, ik denk dat ik hem dan wel zou verkopen,

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:25

strikje erom en gaan met die banaan Doei!

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:28

Dan breng ik ze nog wel, alle 3 ook voor dat geld. Dan jank ik maar een week.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:29

hm moeilijk hoor als het klikt tussen mn haf en de koper mischien wel maar als het niet klikt nee dan blijft ie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:30

Die van mij is 15 en 1 miljoen zullen ze er nooit voor bieden. Haha! Als ik weet dat hij een goed tehuis krijgt, dus een prima stal, goede verzorging en ook buiten mag zijn elke dag, al is het maar een paar uur. Dan mag hij weg. Clown

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:30

nooit zouden we ze verkopen...!!
We hebben er al een koliekoperatie aan gehad... enzo.. ze zou het nt overleven bij een ander, ze heef een heel strikt schema...

En ook ik zou ze nooit kwijt willen liefde overstijgt geld

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:32

Strikje erom heen hoefjes gelakt.
Een hele dikke knuffel.
En uitzwaaien.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:34

Arieskuh schreef:
ja! ( en als ik het niet doe doet m'n moeder het wel)

en al die mensen die dat niet doen omdat ze zeggen dat ze hun maatje niet kwijt willen, als je eenmaal voor hun neus staat zeggen ze echt geen nee!

Dat is echt onzin, kijk naar het paard (Okidoki als ik me niet vergis) van Albert Zoer, waar een tijdje terug een gigantisch bedrag voor is geboden. Zij hebben ook nee gezegd, en dat bedrag was meer dan 1 miljoen...
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 16-05-07 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:34

* foutje, dubbelpost*

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:45

@pollewoppy, in de wedstrijdsport is het denk ik een ander verhaal. Als ruiter met een toppaard gooi je wel deels je eigen carriére in als je die, voordat je bv een ander paard wedstrijdklaar hebt, je huidige topper verkoopt.

Wat ik zelf zou doen is moeilijk te zeggen, vooraf is natuurlijk makkelijk zeggen dat je je paard direct verkoopt of juist voor geen goud zou verkopen. Helemaal als je als nuchtere hollander ervan op de hoogte bent dat dat bod nooit realistisch zou zijn voor je paard is het makkelijk praten natuurlijk Knipoog

Toch denk ik wel bijna zeker te weten dat ik het zou doen (vanuit mijn recreatief oogpunt, kan ik daar wel weer een mooie vervanger voor aanschaffen en het biedt veel meer mogelijkheden voor bv op den duur paard aan huis Lachen )

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:46

ze krijgen er van mij ook nog een mooi lintje omheen
alsjebliefd.
maar alleen als het goede mensen zijn.
als het mensen zijn die in het verkeerde daglicht staan van de sport voor geen goud

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:51

Natuurlijk........moet ik hem voor u inpakken, of neemt u hem zo mee!! Hier wordt over gediscusseerd omdat het onreeel is, maar als het daadwerkelijk bij je gebeurt zegt 99.99 % ja natuurlijk!!