Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marielle_w schreef:Mijn paard krijgen ze met een strikje erom. Mijn hond ook, het blijft een levend wezen, maar je zal een keer afscheid van ze moeten nemen...
Like_peres schreef:Citaat:Pff zit me hier ook behoorlijk op te vreten als ik dit lees.
jij niet al1..
hoe mensen het durven te doen.
je hond koop je toch ook voor je plezier, maar paarden ja daar moet je je geld mee verdienen, verdien je niks? weg ermee.
Cayenne schreef:Nou inderdaad..
Moest nogal lachen om de reactie waarin iemand zei dat ze de mensen die het miljoen niet zouden aannemen niet serieus neemtDan heb je toch iets niet goed begrepen denk ik.
Nogmaals, ik kreeg voor mijn 21jarige een heel goed bod met 3 nullen, maar ik heb hem tot zijn dood gehouden. Ik ben ook voor gek verklaard, maar met al het geld in de wereld zou ik nooit hetzelfde paard kunnen terugkopen, want dat bestaat gewoonweg niet.
Bij een ander (jonger) paard wou ik geen band mee zou hebben of minder, had ik het waarschijnlijk wel gedaan, maar met Orlando nooit, en ben nog steeds blij dat ik er toendertijd ook niet op in ben gegaan, want heb daarna nog jaren van hem kunnen genieten die ik anders niet had gehad, en die zijn mij VEEL meer waard
Cayenne schreef:Nogmaals, ik kreeg voor mijn 21jarige een heel goed bod met 3 nullen, maar ik heb hem tot zijn dood gehouden. Ik ben ook voor gek verklaard, maar met al het geld in de wereld zou ik nooit hetzelfde paard kunnen terugkopen, want dat bestaat gewoonweg niet.
Arieskuh schreef:ja! ( en als ik het niet doe doet m'n moeder het wel)
en al die mensen die dat niet doen omdat ze zeggen dat ze hun maatje niet kwijt willen, als je eenmaal voor hun neus staat zeggen ze echt geen nee!