Gefeliciteerd en veel geluk!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:Cayenne schreef:
Heb navraag gedaan bij betrouwbare bronnen. Dus graag geen uitspraken doen als je er niet zo veel vanaf weetDieren als prijs verloten/accepteren mag wél als je ook nog kan kiezen uit een andere prijs, en dat was hier het geval. Mensen van de markt zijn dus niet strafbaar, en ik met mijn gewonnen pony evenmin
Het is wel degelijk strafbaar, sla er maar eens een wetboek op na
PS: Dat is een moorkopschimmel, geen blauwschimmel
JoyCiej007 schreef:Sorry renéé, maar 'Snotje' vind ik écht nietsVind het niet echt smakelijk klinken.
Paspoort en eigendomspapieren e.d. moet ik nog even achteraan
Maysie schreef:Ja tuurlijk ik ook hier! Snoetje is toch een schattige naam?? Lekker makkelijk te onthouden en het is ook een SNOETJE
!
merrieveulen schreef:Maysie schreef:Ja tuurlijk ik ook hier! Snoetje is toch een schattige naam?? Lekker makkelijk te onthouden en het is ook een SNOETJE
!
jaaa, en het lijkt op Snatje!
@ Joyce, heb je wel gecheckt of hij niet bij het moordpaardenregime hoort? (sorry, ik kon het niet laten. zal het niet meer doen)
blauw00gje schreef:Leuk man!
Gefeliciteerd!
Dat geluk zou ik dus nooit hebben
JoyCiej007 schreef:Sorry hoor, maar je kunt best wel iets minder zo reageren. Weet ik veel wat voor kleur dit is? Mij werd verteld een blauwschimmel, tsja denk ik dan, zal wel. ben er nu dus wel achter dat het moorkopschimmel is, maar dan hoef je nog niet zo raar te reageren. Ik geef eerlijk toe ergens terug in dit topic dat ik helemaal niet zo veel verstand van die kleuren heb... ik heb gewoon nooit kaas gegeten van die aparte kleuren....
En verder: als je eens even goed leest he... Het ís inderdaad WEL DEGELIJK strafbaar, maar níet altijd. als je kan kiezen als winnaar tussen bijv. een pony en een bouwradio (zoals bij mij het geval was) is het dus wél legaal. Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar zo is het gewoon. Verder hoef je mij niet te zeggen om er een wetboek over te raadplegen, ik ben namelijk rechtenstudente en weet ook wel een beetje hoe en wat......
Voor andere mensen: de discussie over het wel/niet verloten van dieren, en of het wel of niet strafbaar is, mogen jullie gerust voortzetten, maar dan ERGENS ANDERS. Ben heel blij met alle reacties en felicitaties, maar word een beetje moe van die reacties hoor... daar is dit topic niet voor bedoeld. Het is nu gezegd, klaar uit, ben je het er niet mee eens, open dan zelf even een topic...