Heb vandaag een PONY GEWONNEN! *Update*: foto's op pag. 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mitje

Re: Heb vandaag een PONY GEWONNEN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 21:52

Wat gaaf zeg!!
Gefeliciteerd en veel geluk!! Haha!

baukje_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 21:55

Leuk! gefeliciteerd Haha!

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 21:55

Nog gefeliciteerd en veel plezier met je prachtige shettenmans!! Haha!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 22:48

Mensen: bedankt voor alle felicitaties Lachen

Ik had me eigenlijk er op voorbereid om me vooral eerst níet te hechten aan het beestje, je weet immers maar nooit hoe hij is en of hij wel samen kan met de rest Knipoog Maargoed, stiekum ben ik nu al hélemaal tot over mijn oren verliefd op hem Bloos Lovers Hij doet echt geen vlíeg kwaad, is super aanhankelijk (loopt me nu al bijna als hondje achterna) en super schattig Lachen

Goed; ik heb het al érg groot ergens anders in dit topic gezet, maar nogmaals: inderdaad, een pony of ander dier verloten is wel degelijk strafbaar, já, dat klopt. Máár; als je dus als 'winnaar' kan kiezen tussen het dier en wat anders, dán is het wél legaal.

En verder; die reacties dat het strafbaar is e.d. hoef ik dus hier niet meer te hebben Knipoog Sommigen vallen aardig in de herhaling. Kijk, dat je het er niet mee eens bent dat zo'n beestje verloot word, tuurlijk dat snap ik, ik vind het ook niet echt kunnen...
Overigens, 'de kleine' heeft nog geen naam... menvereniging zou misschien nog komen met een naamsuggestie, en anders moet ik me even goed orienteren Lachen

Even een paar reacties, ik kan echter niet op iedereen apart reageren, maar in ieder geval, bedankt allemaal! Lachen

@ Dennis: Dan is het vast wel een moorkopje dan Clown Tsja, die man van de menvereniging die hem bracht zei dat het een blauwschimmel was, maar blauwschimmels zien er dacht ik toch iets anders uit. Achja, maakt uit niet uit wát het is, alsie maar lief is toch. Tussen de vosjes valt hij inderdaad érg op ja Knipoog
@ Rosecroft: Zijn gewicht was 123 kilo, en ik had 124 geraden Haha! zat er dus een zak suiker naast Clown
@ Sanex: dankjewel Lachen Hij is dus nog koos naamloos Lachen Vanavond even lekker gepoetst, staart gewassen (slang vond hij best wel eng, maar was súper braaf, heb zelfs op mijn knieen achter hem zijn staart gewassen), staart uitgeplozen, manen gefatsoeneerd, en ik kwam erachter Dat hij een voorpluk heeft totaan zijn neus! Oh, dat vind ik toch zo mooi Lachen
@ Kas_Flower: Hij is nu netjes opgepoetst voor morgen
@ Kelly: nee, inderdaad, dat was wel het laatste wat ik had verwacht... zo'n apart gevoel, ineens gebeld worden dat je eigenaresse van een pony bent geworden Clown
@ Soet; hahaha, da's volgens mij één van zijn verborgen kwaliteiten Bloos Ik ben nooit zo makkelijk in te pakken, maar hij heeft me nu al ingepalmd hoor!
@ Elinax 21: Bedankt voor de uitleg Lachen Een zwart-roan mormel dus Bloos Verwarrend allemaal hoor, al die kleuren!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:11

idd, lange voorplukken zijn het einde... die van Flicka valt eraf, geen idee hoe het kan. ik ben benieuwd naar de naam die je hem gaat geven, staat er niks in zijn paspoort?

wat dacht je van: Otje en Snotje (soort Snatje he?), hihi!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 23:15

Sorry renéé, maar 'Snotje' vind ik écht niets Lachen Vind het niet echt smakelijk klinken. Clown

Paspoort en eigendomspapieren e.d. moet ik nog even achteraan Knipoog

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:18

Oh wat een schatje je is het heeft ie al een naam..? Om verder te borduren op Otje, snotje, soort snatje mijn orginele naam snoetje Knipoog

veel plezier met het nieuwe "familielid"

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 23:22

JoyCiej007 schreef:
Cayenne schreef:

Heb navraag gedaan bij betrouwbare bronnen. Dus graag geen uitspraken doen als je er niet zo veel vanaf weet Knipoog Dieren als prijs verloten/accepteren mag wél als je ook nog kan kiezen uit een andere prijs, en dat was hier het geval. Mensen van de markt zijn dus niet strafbaar, en ik met mijn gewonnen pony evenmin Knipoog

Het is wel degelijk strafbaar, sla er maar eens een wetboek op na Knipoog

PS: Dat is een moorkopschimmel, geen blauwschimmel Clown

Sorry hoor, maar je kunt best wel iets minder zo reageren. Weet ik veel wat voor kleur dit is? Mij werd verteld een blauwschimmel, tsja denk ik dan, zal wel. ben er nu dus wel achter dat het moorkopschimmel is, maar dan hoef je nog niet zo raar te reageren. Ik geef eerlijk toe ergens terug in dit topic dat ik helemaal niet zo veel verstand van die kleuren heb... ik heb gewoon nooit kaas gegeten van die aparte kleuren....

En verder: als je eens even goed leest he... Het ís inderdaad WEL DEGELIJK strafbaar, maar níet altijd. als je kan kiezen als winnaar tussen bijv. een pony en een bouwradio (zoals bij mij het geval was) is het dus wél legaal. Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar zo is het gewoon. Verder hoef je mij niet te zeggen om er een wetboek over te raadplegen, ik ben namelijk rechtenstudente en weet ook wel een beetje hoe en wat...... Clown

Voor andere mensen: de discussie over het wel/niet verloten van dieren, en of het wel of niet strafbaar is, mogen jullie gerust voortzetten, maar dan ERGENS ANDERS. Ben heel blij met alle reacties en felicitaties, maar word een beetje moe van die reacties hoor... daar is dit topic niet voor bedoeld. Het is nu gezegd, klaar uit, ben je het er niet mee eens, open dan zelf even een topic...

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:26

ik vind het een stoer paardje en een leuke kleur

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:29

@ JoyCiej007 :

Vind het ook hoor hoe of wat de regels zijn jij hebt een pony gewonnen en dat is SUPER LEUK!!!!!!!! altijd dat gezeur... maybe jealous Knipoog

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:31

JoyCiej007 schreef:
Sorry renéé, maar 'Snotje' vind ik écht niets Lachen Vind het niet echt smakelijk klinken. Clown

Paspoort en eigendomspapieren e.d. moet ik nog even achteraan Knipoog

nee he? toen Snatje verkouden was, dacht de DA dat ik Snotje zei, ze vond het sneu, hihi! maar ze zette wel met grote letters 'SNOTJE' op het zakje antibiotica, hihi!

nee ik zal denken, ik vind een naam met een betekenis altijd wel mooi, zo heet mijn ruin Faram, wat afgeleid is van het Arabische woord 'Farah', wat 'plezier' betekent. en Flicka is Zweeds voor 'Klein meisje', en past ook écht bij haar.

Sultan vind ik mooi, en
Aldebaran (misschien wat veel van het goede?)
Bjornan
Chester
Flip Over (vanwege het kleur wisselen)
Sprotje (vlaams voor baby? weet niet zeker)

of Frits, zo heette mijn allereerste verzorgshet. twee hengsten daar heetten Tivoli Glitter en Bloemfontijn's Cisero. Glitter vind ik grappig, maar Cisero vind ik ook een erg mooie naam!

zal nog effe meer bedenken, hihi!

(Maysie, jij ook hier?)

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:33

Ja tuurlijk ik ook hier! Snoetje is toch een schattige naam Knipoog ?? Lekker makkelijk te onthouden en het is ook een SNOETJE Haha!!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:34

Maysie schreef:
Ja tuurlijk ik ook hier! Snoetje is toch een schattige naam Knipoog ?? Lekker makkelijk te onthouden en het is ook een SNOETJE Haha!!

jaaa, en het lijkt op Snatje!

@ Joyce, heb je wel gecheckt of hij niet bij het moordpaardenregime hoort? (sorry, ik kon het niet laten. zal het niet meer doen)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:35

Leuk man!
Gefeliciteerd!
Dat geluk zou ik dus nooit hebben Tong uitsteken

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:38

Misschien dat hij daarom zo'n apart kleurtje heeft.. Uit het buitenlandse moordpaarden regime. Hamer . *gniffel gniffel* we moeten hier echt mee op houden Renée, maar Joyce dat kan je checke met een moker vraag maar aan Renée die heeft daar verstand van toch Knipoog

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:57

ja, Joyce als je wilt weten hoe of wat, dan moet je dat maar even laten weten.

trouwens, helemaal vergeten in alle commotie, Otje heeft natuurlijk nog geen veulen, dat is wel duidelijk... maar je slaapt nog steeds op stal neem ik aan, vlak naast je geliefde SNOETJE! (of Snuitje, op en top penny!)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 00:05

merrieveulen schreef:
Maysie schreef:

jaaa, en het lijkt op Snatje!

@ Joyce, heb je wel gecheckt of hij niet bij het moordpaardenregime hoort? (sorry, ik kon het niet laten. zal het niet meer doen)

ROFL ROFL ROFL

Nou; hij blijkt een érg hoog knuffelgehalte te hebben, en is tot nu toe vooral erg bezig met schattig zijn... MAAR, je weet maar nooit.... ik hou hem goed in de gaten...

.. En anders moet ik onze befaamde 'temster' maar even contacteren Clown

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 00:07

'schattig zijn' kan ook een dekmantel zijn he, vergeet dat niet! ze kunnen acteren, dat wil je niet weten... maar je hebt gelijk, de temster komt je dan toch wel helpen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 00:14

blauw00gje schreef:
Leuk man!
Gefeliciteerd!
Dat geluk zou ik dus nooit hebben Tong uitsteken

Dat zeg ik dus ook altijd. Nahja, ZEI ik ook altijd Tong uitsteken

'ik win nooooit wat'. tot 2 jaar terug, toen won ik ineens dankzij vriendin die een mailtje met krasactie van bekende sportwinkel had doorgestuurd, met die krasactie een Prince tennisracket ter waarde van 250 euro Lachen Heb ik doorverkocht voor 200 euro, dus nog mooi geldbedragje opgestreken Lachen

(ja, wat moet ik er mee, ik tennis helemaal niet, en heb ook die ambitie niet) Clown

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 00:17

*Slaapt nog even een nachtje over de definitieve naam* Lachen

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 00:30

Ok dan.. Wees wel voorzichtig he slaap op 1 oor voor de zekerheid.. Misschien was deze pony win actie wel een weg om bij je in de buurt te komen voor spionage.. Hou je sterk.. En je weet hoe het clubhuis eruit ziet he Knipoog..

maare morge horen we wat naampjes die je hebt bedacht Knipoog ?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 00:37

Denk dat ik morgen wel een definitieve keuze ga maken ja Lachen kan moeilijk weken dubben over een naam voor zo'n mormel Clown Tong uitsteken

Ach, met namen ben ik altijd heel moeilijk. Maar ik wil wél zeker een naam hebben die toch beetje verhuld hoe speciaal hij is... qua kleur inderdaad zoals merrieveulen al aangaf 'switch' ..

en 'Kinder surprice' klinkt ook gewoon leuk en grappig Tong uitsteken (ook door merrieveulen bedacht) Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 00:38

ik doe voorzichtig hoor, *waant zichzelf ook echte temster* ik wéét tenslotte hoe gevaarlijk het kán zijn. Clown

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 01:07

- guess what (raden , met hoe je hem heb gewonne & en
samen is het raden wat het wordt = kleur Knipoog )
- blue ( van blauwschimmel Verward )

Och och ik ben hier ook helemaal niet goed in in namen verzinnen ik geef het op Tong uitsteken Verward

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 06:08

JoyCiej007 schreef:
Sorry hoor, maar je kunt best wel iets minder zo reageren. Weet ik veel wat voor kleur dit is? Mij werd verteld een blauwschimmel, tsja denk ik dan, zal wel. ben er nu dus wel achter dat het moorkopschimmel is, maar dan hoef je nog niet zo raar te reageren. Ik geef eerlijk toe ergens terug in dit topic dat ik helemaal niet zo veel verstand van die kleuren heb... ik heb gewoon nooit kaas gegeten van die aparte kleuren....

En verder: als je eens even goed leest he... Het ís inderdaad WEL DEGELIJK strafbaar, maar níet altijd. als je kan kiezen als winnaar tussen bijv. een pony en een bouwradio (zoals bij mij het geval was) is het dus wél legaal. Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar zo is het gewoon. Verder hoef je mij niet te zeggen om er een wetboek over te raadplegen, ik ben namelijk rechtenstudente en weet ook wel een beetje hoe en wat...... Clown

Voor andere mensen: de discussie over het wel/niet verloten van dieren, en of het wel of niet strafbaar is, mogen jullie gerust voortzetten, maar dan ERGENS ANDERS. Ben heel blij met alle reacties en felicitaties, maar word een beetje moe van die reacties hoor... daar is dit topic niet voor bedoeld. Het is nu gezegd, klaar uit, ben je het er niet mee eens, open dan zelf even een topic...

Verward Mag jij even aanwijzen waar ik je aangevallen heb Lachen Nergens namelijk Clown Verder is mijn moeder advocate en zij zal het ook wel weten, maar je moet het zelf weten hoor Lachen

Je voelt je in ieder geval wel enorm snel aangevallen om niets Nagelbijten / Gniffelen