Want Kawa krijg je niet mee, die heeft geen prijs

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tita schreef:maatje maatje je vind wel weer een ander maatje hoor
Katoo71 schreef:Als iemand er zoveel geld voor over heeft komt ze zeker op een goede plek.
Nadya schreef:Hahaha, Roossie, helemaal met je eens.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn paard is onbetaalbaar voor mij. Die gaat voor het allerhoogste bod wat je kunt verzinnen niet weg. Niet dat ze dat voor hem zouden bieden, maar ALS, he....
Geld interesseert me echt helemaal niets wat dat betreft.![]()
Ben ik sowieso niet zo mee bezig; ik heb alles wat mijn hartje begeerd en mijn gezin en dieren zijn voor mij het allerbelangrijkst.
aafje87 schreef:Ik ben er van overtuigd dat alles te koop is en dat iedereen zijn prijs heeft.
xKatleentjex schreef:aafje87 schreef:Ik ben er van overtuigd dat alles te koop is en dat iedereen zijn prijs heeft.
Je eigen moeder ook?
xKatleentjex schreef:Dat doet mij er ook aan denken.
Voor degene die hun paard zouden wegdoen voor een belachelijk hoge prijs: stel dat je op voorhand de reputatie van de koper kent. En je weet dat hij natuurlijk wel geld genoeg heeft om je paard te onderhouden, maar ze moeten (ff penny doen) 23 uur per dag op stal staan, worden met sporen geschopt, scherpe bitten gereden, in de krul getrokken met hulpteugels, moeten zeer zwaar presteren en worden hardhandig aangepakt.
Kortom je zou je paard afgeven aan een plaats waar hij zeker veel ongelukkiger is dan hij bij jouw is: zou je dan ook nog voor die miljoenen gaan ?
xKatleentjex schreef:aafje87 schreef:Ik ben er van overtuigd dat alles te koop is en dat iedereen zijn prijs heeft.