Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
roest schreef:elianna13 schreef:Misschien niet van belang, maar wel zo netjes om antw. te geven..
mijn god zeg
areke schreef:Idd als ze dat gelijk zo in haar beginpost had gezegd dan had het beter overgekomen dan nu.
areke schreef:Idd als ze dat gelijk zo in haar beginpost had gezegd dan had het beter overgekomen dan nu.
Vicky_88 schreef:areke schreef:Idd als ze dat gelijk zo in haar beginpost had gezegd dan had het beter overgekomen dan nu.
amen
elianna13 schreef:Jaa, daarmee voorkom je een ''probleem topic''.
roest schreef:ach, het heeft me wel weer de avond doorgeholpen en zo erg vond ik het niet
elianna13 schreef:roest schreef:ach, het heeft me wel weer de avond doorgeholpen en zo erg vond ik het niet
Nee, zo erg vond ik het idd ook nietZo leer je ook nog eens wat van andermans meningen
Vicky_88 schreef:en nogmaals:
AMEN
Es79 schreef:areke schreef:Idd als ze dat gelijk zo in haar beginpost had gezegd dan had het beter overgekomen dan nu.
amen
slimmerik schreef:Ik heb het topic niet gelezen maar ik vind wél dat TS een mooie ava heeft![]()
Maak van de naam ook maar Zlimmerik
Laura24 schreef:Whhaaaaaa en dan ook nog gewoon met "jouw" naam erin. Sorry moet toch stiekum ff
IndianLady schreef:wat zou je zeggen van: Zonde van het geld??
Jouw ouders gaan ermee akkoord dat je een 3 jarig paard koopt? Zelf inrijdt? En misschien zelfs het beestje verpest?