Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimberley77 schreef:Ik heb je net een PB gestuurd en mss kan je Henk ten Napel ook eens een PB sturen? Zijn stichting kan je wellicht ook een stuk verder helpen, hij heeft zich jaren ingezet voor de opengesneden en mishandelde paarden in Twente en is nog steeds bezig daarmee. Sterkte!
Spetter schreef:Jeetje, maar vreemd dat ze het niet onderzoeken wat voor bloed het is. Ze moeten toch op z'n minst uitsluiten dat het mensenbloed is om te voorkomen dat ze een misdrijf over het hoofd zien. Snap het niet hoor.
terorita schreef:dat bloed moet toch ergens vandaan komen, ik neem aan dat dat dan om dierlijk bloed gaat,
dus iemand die in een slachthuis werkt, kan daar aan komen.
als buitenstaander kun je niet zo maar aan bloed komenwat een stelletje ziekmakende mensen lopen d'r toch rond op deze aardklo.ot
Spetter schreef:Jeetje, maar vreemd dat ze het niet onderzoeken wat voor bloed het is. Ze moeten toch op z'n minst uitsluiten dat het mensenbloed is om te voorkomen dat ze een misdrijf over het hoofd zien. Snap het niet hoor.
Cayusejuhh schreef:Spetter schreef:Jeetje, maar vreemd dat ze het niet onderzoeken wat voor bloed het is. Ze moeten toch op z'n minst uitsluiten dat het mensenbloed is om te voorkomen dat ze een misdrijf over het hoofd zien. Snap het niet hoor.
ja maar zonder lijk of slachtoffer bereik je toch niks..
Dus ik kan het wel begrijpen