Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kinscem schreef:Hallo Allemaal,
Ik wil graag reageren op het stuk dat staat over stal duin en daal of te wel de firma list en bedrog.
Deze stal heeft pony uitgehongerd toen ik daar in pension stond, ze hebben mij voor duizenden euro's opgelicht, en ik ben niet het einige slachtoffer, ik heb zelf contact met iemand van de
AID en de AID houd deze stal op dit moment in de gaten omdat dfe paarden en pony's en er niet genoeg gevoerd worden. Dus als de AID deze stal in de gaten houd hoe willen ze dan in godsnaam andere verwaarloosde paarden er op vangen. Iedereeen die mi9j voor een leugenaar wil uit maken mag met in contact komen ik heb namelijk genoeg foto's dreig etc thuis liggen over de praktijken van deze stal. Elke keer als ik weer geconfronteerd met deze stal dan gaan mijn haren weer overeind staan. Ik heb zoveel geleden en verdriet gehad over alles wat ze mij en mijn pony hebben aangedaan.
Ik snap best dat zwartmaken niet okee is maar waarom moet ik als slachtoffer mijn mond maar houden en zo'n stal maar gewoon hun gang laten gaan. Ik ben het nu gewoon zat vandaar dat ik dit nu schrijf. Ik moet zeggen het lucht nu al op. Dank voor het lezen en het begrip.
Cheveyo schreef:Tjee zeg.....nou mensen van de stichting wat moeten we nu geloven? Zeg het me maar!
Joki schreef:Kim ik heb allang gevraagd aan de mods van bokt om dit topic te sluiten en heb het ook niet bovenaan gehouden. Dus wil je mij alsjeblieft niet beschuldigen van dingen waar jij blijkbaar problemen mee hebt (en anders bekijk eerst alle 8 pagina's).
Verder ken je mij niet Kim dus beoordeel mijn persoon niet, want dat zul je nooit kunnen en zeker niet vanchter je pc. Niet dat dat niet makkelijk is.
En waarom ik bij de stichting werk is om persoonlijke reden waarvan ik geen enkel nut zie om ze met jullie te delen.
Maar goed Kim ik zal dit topic niet meer bovenaan houden. Van mij hoef jij geen reactie te verwachten want ik ben het met Kafue eens; roddelen over mensen als ze zich niet verdedigen is niet leuk. Dus ga je gang
Joki schreef:Nog maar weer een lesje recht ertegen aan gooien want jullie broddelen heel wat af.
Stichting en stal zijn aparte rechtspersonen; jullie vergelijke de bijenkorf toch hopelijk ook niet met V&D. Stichting kan ook zijn geld niet aan de stichting of bestuurders uitbetalen. Dus geld voor de stal generen zal niet lukken.