Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lenn

Re: Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:10

Afbeelding

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:10

Die gaat ze (dacht ik) over een tijdje hier op bokt zetten. Knipoog

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:11

Er gaat bij mij niets om het naar beneden halen maar puur wat ik in mijn vorige bericht ook al schreef, hoe en wat van hoe de proeven gingen en inderdaad bv de punten zou wel leuk geweest zijn om daar ook wat over te lezen.

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:11

silvana schreef:
Het is nog altijd een paard waar ze mee rijd en geen fiets.
Een paard is een levend wezen wat niet altijd het zelfde reageert.Op een fiets moet je alleen maar hard trappen en als je dan verliest ligt het aan je zelf,dan heb je niet hard genoeg gefietst.

Ik heb het gevoel dat sommige bokkers en dat geld niet alleen in dit topic nog altijd niet het verschil tussen een paard en een fiets kennen.

Shanna,prima gedaan al waren de punten dit keer mischiens iets minder volgende keer beter.En laat de andere dames maar gaan fietsen Knipoog

Ik denk niet dat de 'bokkers die moeten gaan fietsen' iets zeggen over Taco of over de prestatie. Ze hebben het over de manier hoe Shanna nu reageert. Óf laten we zeggen niet reageert.
Laatst bijgewerkt door Djuukiej op 16-10-06 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:12

Djuukiej: als elke andere bokker dit gedaan had, was er niets aan de hand. Maar shan heeft hier een naam opgebouwd, en een goede! Lachen
Dit doet me een beetje denken aan het 'op hol slaan' voorval van anky op de WEG!
Bij elke andere ruiter had iedereen gereageerd van 'aaah wat erg!'
Bij anky kwam meteen een hele hoop commentaar over de manier waarop ze reageerde, 'want van zo'n ruiter verwacht je toch dat....'
Dit is wel een erg 'vreemde' vergelijking en toch ergens een heel juiste! Lachen

Ook shanna kan heel erg teleurgesteld zijn en er op dit moment misschien moeilijk mee om gaan waar door ze even niets laat horen, gewoon omdat ze er zelf nog wat over heen moet komen.
Ik kan me heel goed voorstellen( weet het uit ervaring) dat als je altijd mooie punten hebt dit een klap recht in het gezicht is!

En niet omdat je arrogant bent, en niet omdat je 'denkt dat je zo fantastisch rijd' maar gewoon omdat je het niet meer gewend bent om zulke lage punten te krijgen Lachen
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-10-06 00:14, in het totaal 2 keer bewerkt

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:13

Sinds wanneer is Shanna publiek bokt-bezit?

Ik weet niet hoor, maar ik vind het zelf altijd leuk om haar verslagen en enthousiasme te lezen, ze laat een brg van haar wedstrijdleventje zien, durft zich, juist door zoveel te vertellen, kwetsbaar op te stellen, en op het moment dat ze een keer een score heeft waar bokt niet op loopt te geilen is het blijkbaar nodig om haar met de grond gelijk te maken??

Maak je liever even druk over je eigen leven zeg...

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:14

Djuukiej schreef:
silvana schreef:
Een paard is een levend wezen wat niet altijd het zelfde reageert.Op een fiets moet je alleen maar hard trappen en als je dan verliest ligt het aan je zelf,dan heb je niet hard genoeg gefietst.

Ik heb het gevoel dat sommige bokkers en dat geld niet alleen in dit topic nog altijd niet het verschil tussen een paard en een fiets kennen.

Shanna,prima gedaan al waren de punten dit keer mischiens iets minder volgende keer beter.En laat de andere dames maar gaan fietsen Knipoog

Ik denk niet dat de 'bokkers die moeten gaan fietsen' iets zeggen over Taco of over de prestatie. Ze hebben het over de manier hoe Shanna nu reageert.

AMEN Afgod

Het gaat er echt niet om dat ze wat minder heeft gereden, maar waarom dan geen reactie? Vind dat gewoon jammer...

@pharagirlke, je zegt wel dat JIJ niet hebt gezegd dat ze arrogant is, maar wie dan?? Ik heb alleen gezegt dat ik het een arrogante GEDACHTE vond.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:15

Wesselady: sorry dat heb ik dan verkeerd gelezen
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-10-06 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:16

Djuukiej schreef:
silvana schreef:

Ik denk niet dat de 'bokkers die moeten gaan fietsen' iets zeggen over Taco of over de prestatie. Ze hebben het over de manier hoe Shanna nu reageert. Óf laten we zeggen niet reageert.

Idd, voor mij ligt het namelijk ook helemaal aan de manier van reageren (of juist, niet reageren).

Eerste keer met een nieuw paard, wat je nog maar net kent, in de Z1, heel erg logisch dat je niet meteen een wp haalt. Denk ook niet dat er veel bokkers zijn die dat wel hadden verwacht. Maar dan kan ze gerust zeggen hoe het was gegaan. We zijn gewend van shanna hele verhalen te krijgen. Nu verwachten we die dus ook, maar worden daarin teleurgesteld. Tuurlijk snap ik dat ze het jammer vind, en ik denk bijna iedere bokker. Maar dan nog wel graag een eerlijke reactie, en niet er om heen draaien.

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:16

pharagirlke schreef:
En niet omdat je arrogant bent, en niet omdat je 'denkt dat je zo fantastisch rijd' maar gewoon omdat je het niet meer gewend bent om zulke lage punten te krijgen Lachen

Ik heb mezelf toch écht niet horen zeggen dat ik Shanna arrogant vind (óf dat ze denkt ze altijd fantastisch rijdt).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:17

haike: en jij kan er absoluut niet in komen dat shanna zelf even zich derover moet zetten?

Stel jij bent altijd eerste (een jaar lang bv), en dan ineens ben je laatste. Dan moet jij toch ook even slikken? En heb je toch ook niet meteen zin omdat helemaal rond te vertellen opd e dag zelf? Dan wil je toch ook even denken over je proef enz?

Djuukiej: lees mijn edit Knipoog

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:18

Het enigste wat ik heb opgemerkt is hoe ik denk tegenover de eigenaar.

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:18

pharagirlke schreef:
Wesselady: sorry dat heb ik dan verkeerd gelezen

Zijn we het daar iig over eens Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:20

pharagirlke schreef:
haike: en jij kan er absoluut niet in komen dat shanna zelf even zich derover moet zetten?

Stel jij bent altijd eerste (een jaar lang bv), en dan ineens ben je laatste. Dan moet jij toch ook even slikken? En heb je toch ook niet meteen zin omdat helemaal rond te vertellen opd e dag zelf? Dan wil je toch ook even denken over je proef enz?

Tuurlijk kan ik daar in komen! Had verbaasder opgekeken als ze geen enkel probleem mee had gehad. Maar als je ernaar vraagt, verwacht ik wel een eerlijke reactie, ook al valt dat tegen. Niet zeggen dat je je punten niet weet, terwijl het gewoon op internet staat. Ben dan ook zo eerlijk en kom er vooruit, denk dat ze dan meer mensen had die haar een hart onder de riem wilde steken

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:20

jezus mensen hoe toch op man.
waar maken jullie je druk om?
als ze liever niet veel over de punten enzo kwijt wil is dat haar keus,als jullie daar een probleem mee hebben dikke pech Tong uitsteken
en mischien ligt dat kind wel op bed,lijkt me logisch rond deze tijd.
we merken vanzelf wel of ze morgen wat meer verteld.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:21

haike schreef:
pharagirlke schreef:

Tuurlijk kan ik daar in komen! Had verbaasder opgekeken als ze geen enkel probleem mee had gehad. Maar als je ernaar vraagt, verwacht ik wel een eerlijke reactie, ook al valt dat tegen. Niet zeggen dat je je punten niet weet, terwijl het gewoon op internet staat. Ben dan ook zo eerlijk en kom er vooruit, denk dat ze dan meer mensen had die haar een hart onder de riem wilde steken

mischien had ze nog niet naar de punten gekeken? Tong uitsteken

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:21

pharagirlke schreef:

Tuurlijk, en dat is goed ook! Je hoort over je proeven na te denken, zeker als t wat minder gaat. Maar om dan meteen het op te geven?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:22

Pfff wat een 'gejank' om een wedstrijd.. Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb de andere topics ook gezien, en ik geef sommige bokkers hier idd gelijk. Shanna deed er allemaal heel geheimzinnig over etc. dat ze een paard van een bokker ging starten. Gewoon iets té veel allemaal. Zeg gewoon dat je die gaat rijden, en klaar. Lachen Jammer dat ze blijkbaar niet genoeg geoefent heeft om taac helemaal te kennen, maar in zo'n korte tijd is dat ook onmogelijk. Shanna is ook maar een mens, en Taac ook maar een paard. Knipoog
Alsnog vind ik het jammer dat Shanna zo weinig neerzet over de wedstrijd. Haar punten, wat er fout ging. etc. Maar dan hoef je daar niet gelijk een probleem van te maken. Meld dat rustig, en ze zal vast wel een berichtje neerzetten met de punten, commentaar.
Shanna, ik ken je verder niet maar zie regelmatig topics van jouw. Jammer dat deze wedstrijd niet goed ging, maar blijf vooral doorgaan, en hopelijk met beter punten! Lachen
De rest. Ga geen probleem van niks maken. Jammer dat Shanna even niet reageert met de verwachte reactie. Maar die zal vast nog wel komen.

Tanja_dB

Dus je beweerd nu dat ze niet naar haar punten heeft gekeken, maar niet hier wil reageren omdat ze teleurgesteld is omdat ze laatste is. MAAR DAN WEET JE JE PUNTEN TOCH????

Ayasha
Blogger

dank voor het aanvaarden van mijne excuses ^o)

Nou nogmaals: shan kennende... ( Clown) heeft ze zelfs niet eens gekeken naar der punten Nagelbijten / Gniffelen Dus vermoed dat ze ze inderdaad niet wist Nagelbijten / Gniffelen en dat ze daar dus ook niet over gelogen heeft Nagelbijten / Gniffelen

Overigens stopt shan níet omdat ze verlies heeft gereden Knipoog + dat het vooraf aan afgesproken was dat ze maar 1 maal zou rijden.
Ze geeft dus niet op omdat ze verloor!!

edit: vraag mij op de wedstrijd zelf, hoeveelste ik ben, en ik kan het je zo vertellen! Vraag naar miujn punten en je moet zelf gaan kijken Clown
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-10-06 00:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:23

absque_dubio schreef:
Pfff wat een 'gejank' om een wedstrijd.. Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb de andere topics ook gezien, en ik geef sommige bokkers hier idd gelijk. Shanna deed er allemaal heel geheimzinnig over etc. dat ze een paard van een bokker ging starten. Gewoon iets té veel allemaal. Zeg gewoon dat je die gaat rijden, en klaar. Lachen Jammer dat ze blijkbaar niet genoeg geoefent heeft om taac helemaal te kennen, maar in zo'n korte tijd is dat ook onmogelijk. Shanna is ook maar een mens, en Taac ook maar een paard. Knipoog
Alsnog vind ik het jammer dat Shanna zo weinig neerzet over de wedstrijd. Haar punten, wat er fout ging. etc. Maar dan hoef je daar niet gelijk een probleem van te maken. Meld dat rustig, en ze zal vast wel een berichtje neerzetten met de punten, commentaar.
Shanna, ik ken je verder niet maar zie regelmatig topics van jouw. Jammer dat deze wedstrijd niet goed ging, maar blijf vooral doorgaan, en hopelijk met beter punten! Lachen
De rest. Ga geen probleem van niks maken. Jammer dat Shanna even niet reageert met de verwachte reactie. Maar die zal vast nog wel komen.

Ik ben het hier helemaal mee eens!

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:24

WesseLady schreef:
Dus je beweerd nu dat ze niet naar haar punten heeft gekeken, maar niet hier wil reageren omdat ze teleurgesteld is omdat ze laatste is. MAAR DAN WEET JE JE PUNTEN TOCH????

ik neem aan dat die voor mij bedoeld was?
nee ik beweer niks.
ik zeg alleen dat er een kans is dat ze ze nog niet gezien had?
ik weet het ook niet hoor

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:25

of dat ze ze simpelweg niet meer weet!
Zelfs opd e wedstrijd zelf weet ik de helft van de tijd mijn punten niet, of ik nu eerste, of laatste ben Clown

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:26

Hmmmmm.... wat een geemmer zeg...

Allereerst, ik heb ook haar topic(s) gelezen en begrijp de reacties omtrent haar zwijgen (waarschijnlijk slapen inmiddels Knipoog )nu ook wel.

Ze had immers al gereageerd na haar proef en of je nu wel of niet je punten weet, ze had wel wat uitgebreider kunnen reageren. Iedereen heeft al die tijd met haar meegeleefd. En dan moet je het ook niet raar vinden, als mensen ook wat meer betrokken willen worden in dit verhaal. Ook al is het misschien niet wat ze had gehoopt.

2 keer verlies rijden is echt heel vervelend (heb het zelf nooit gehad, maar kan me er best iets bij voorstellen). Anderzijds, de wereld vergaat niet. Het is maar een wedstrijdje. Kom op, grow up.

In ieder geval vind ik het heel jammer voor haar. Ik hoop wel dat ze nog een wedstrijdje gaat. Wie weet gaat het dan stukken beter... Oefening baart kunst en succes is een verdienste.

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:26

geit schreef:
WesseLady schreef:

ik neem aan dat die voor mij bedoeld was?
nee ik beweer niks.
ik zeg alleen dat er een kans is dat ze ze nog niet gezien had?
ik weet het ook niet hoor

Ja zou kunnen... maar ja, dan nog vind ik het vreemd, want waarom zou ze dan niet meer reageren... dan is het slecht gegaan, nou ja, geef dat dan toe. Zeg gewoon dat je laatste was, who cares!