Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silvana schreef:Het is nog altijd een paard waar ze mee rijd en geen fiets.
Een paard is een levend wezen wat niet altijd het zelfde reageert.Op een fiets moet je alleen maar hard trappen en als je dan verliest ligt het aan je zelf,dan heb je niet hard genoeg gefietst.
Ik heb het gevoel dat sommige bokkers en dat geld niet alleen in dit topic nog altijd niet het verschil tussen een paard en een fiets kennen.
Shanna,prima gedaan al waren de punten dit keer mischiens iets minder volgende keer beter.En laat de andere dames maar gaan fietsen
Djuukiej schreef:silvana schreef:Het is nog altijd een paard waar ze mee rijd en geen fiets.
Een paard is een levend wezen wat niet altijd het zelfde reageert.Op een fiets moet je alleen maar hard trappen en als je dan verliest ligt het aan je zelf,dan heb je niet hard genoeg gefietst.
Ik heb het gevoel dat sommige bokkers en dat geld niet alleen in dit topic nog altijd niet het verschil tussen een paard en een fiets kennen.
Shanna,prima gedaan al waren de punten dit keer mischiens iets minder volgende keer beter.En laat de andere dames maar gaan fietsen
Ik denk niet dat de 'bokkers die moeten gaan fietsen' iets zeggen over Taco of over de prestatie. Ze hebben het over de manier hoe Shanna nu reageert.
Djuukiej schreef:silvana schreef:Het is nog altijd een paard waar ze mee rijd en geen fiets.
Ik denk niet dat de 'bokkers die moeten gaan fietsen' iets zeggen over Taco of over de prestatie. Ze hebben het over de manier hoe Shanna nu reageert. Óf laten we zeggen niet reageert.
pharagirlke schreef:En niet omdat je arrogant bent, en niet omdat je 'denkt dat je zo fantastisch rijd' maar gewoon omdat je het niet meer gewend bent om zulke lage punten te krijgen
pharagirlke schreef:Wesselady: sorry dat heb ik dan verkeerd gelezen
pharagirlke schreef:haike: en jij kan er absoluut niet in komen dat shanna zelf even zich derover moet zetten?
Stel jij bent altijd eerste (een jaar lang bv), en dan ineens ben je laatste. Dan moet jij toch ook even slikken? En heb je toch ook niet meteen zin omdat helemaal rond te vertellen opd e dag zelf? Dan wil je toch ook even denken over je proef enz?
haike schreef:pharagirlke schreef:haike: en jij kan er absoluut niet in komen dat shanna zelf even zich derover moet zetten?
Stel jij bent altijd eerste (een jaar lang bv), en dan ineens ben je laatste. Dan moet jij toch ook even slikken? En heb je toch ook niet meteen zin omdat helemaal rond te vertellen opd e dag zelf? Dan wil je toch ook even denken over je proef enz?
Tuurlijk kan ik daar in komen! Had verbaasder opgekeken als ze geen enkel probleem mee had gehad. Maar als je ernaar vraagt, verwacht ik wel een eerlijke reactie, ook al valt dat tegen. Niet zeggen dat je je punten niet weet, terwijl het gewoon op internet staat. Ben dan ook zo eerlijk en kom er vooruit, denk dat ze dan meer mensen had die haar een hart onder de riem wilde steken
pharagirlke schreef:Stel jij bent altijd eerste (een jaar lang bv), en dan ineens ben je laatste. Dan moet jij toch ook even slikken? En heb je toch ook niet meteen zin omdat helemaal rond te vertellen opd e dag zelf? Dan wil je toch ook even denken over je proef enz?
absque_dubio schreef:Pfff wat een 'gejank' om een wedstrijd..![]()
Ik heb de andere topics ook gezien, en ik geef sommige bokkers hier idd gelijk. Shanna deed er allemaal heel geheimzinnig over etc. dat ze een paard van een bokker ging starten. Gewoon iets té veel allemaal. Zeg gewoon dat je die gaat rijden, en klaar.Jammer dat ze blijkbaar niet genoeg geoefent heeft om taac helemaal te kennen, maar in zo'n korte tijd is dat ook onmogelijk. Shanna is ook maar een mens, en Taac ook maar een paard.
![]()
Alsnog vind ik het jammer dat Shanna zo weinig neerzet over de wedstrijd. Haar punten, wat er fout ging. etc. Maar dan hoef je daar niet gelijk een probleem van te maken. Meld dat rustig, en ze zal vast wel een berichtje neerzetten met de punten, commentaar.
Shanna, ik ken je verder niet maar zie regelmatig topics van jouw. Jammer dat deze wedstrijd niet goed ging, maar blijf vooral doorgaan, en hopelijk met beter punten!![]()
De rest. Ga geen probleem van niks maken. Jammer dat Shanna even niet reageert met de verwachte reactie. Maar die zal vast nog wel komen.
WesseLady schreef:Dus je beweerd nu dat ze niet naar haar punten heeft gekeken, maar niet hier wil reageren omdat ze teleurgesteld is omdat ze laatste is. MAAR DAN WEET JE JE PUNTEN TOCH????
geit schreef:WesseLady schreef:Dus je beweerd nu dat ze niet naar haar punten heeft gekeken, maar niet hier wil reageren omdat ze teleurgesteld is omdat ze laatste is. MAAR DAN WEET JE JE PUNTEN TOCH????
ik neem aan dat die voor mij bedoeld was?
nee ik beweer niks.
ik zeg alleen dat er een kans is dat ze ze nog niet gezien had?
ik weet het ook niet hoor