Ikk schreef:Ik krijg mn lessen gratis omdat ik diegene goed ken die prive lessen geeft![]()
Maar ik weet wel dat zei zo ongeveer 10 euro per half uur vraagt
XxX Michelle
ah goh, ik ken de gene ook van wie ik les krijg
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ikk schreef:Ik krijg mn lessen gratis omdat ik diegene goed ken die prive lessen geeft![]()
Maar ik weet wel dat zei zo ongeveer 10 euro per half uur vraagt
XxX Michelle
Paan schreef:Denise_Perla schreef:Ik les voor 9 euro bij een ex-GPruiter leer super veel van me lessen en ga me nou alsjeblieft niet vertellen dat ik een penny benEn les 1 keer in de week bij iemand anders, is 10 euro voor 3 kwartier (loopt nog wel eens uit) en is echt super goed
![]()
Dit is trouwens een idioot topic![]()
Ik les 2 keer in de week en ben zéér serieus.
Het topic zelf is niet idioot. Ik vind het best leuk om te horen wat een ander betaald voor een les.Wat wel idioot is dat de TS van mening is dat als je niet veel betaald voor je les, je niet serieus met je sport bezig bent. Tenminste, zo komen haar berichtjes op mij over.
daantjuhhh schreef:Nou zijn er hier dan ook mensen die nog een goede instructrise weten onder in drenthe of boven in overijssel???????????
Voor de prive les.
Maximaal bedrag van ongeveer 40 euro.
daantjuhhh schreef:volgens mij snappen jullie TS helemaal verkeerd.
Het gaat niet om het bedrag.
Maar manege lessen hoef je niet te vermelden omdat die toch allemaal in de zelfde prijs catogorie hangen.
Prive lessen kan van de 5 tot 100 euro ... en dat wil TS weten.
kir_igor schreef:is dat van die foto graaf melissen??
mirjamalvaro schreef:ik betaal 50 euro per uur
Miam schreef:Ik les bij Laurens van Lieren en daar betaal ik per uur een smak geld voor! Maar het is het dubbel en dwars waard! En bij wie je ook lest en wat je ook maar betaald.. Van iedereen leer je bij!
Donderwolkje schreef:kir_igor schreef:hoe duur kost een rijles bij jullie??
ik hoef geen antwoord van pennymeisjes omdat die prijs tussen de 7-10 euro ligt, ik bedoel de mensen die echt met de sport bezig zijn dus prive lessen enzo:+
Grappig, want ik ben echt geen penny meisje maar betaal wel lekker weinig![]()
Ik betaal 12 euro per uur voor privéles (dus 6 euro per uur als we met z'n tweeën rijden)
En mijn instructrice heeft al menig amazone naar het Z geholpen
Overginds, wel leuk om even te melen i.v.m je penny niveau opmerking, mijn vorige instructeur vroeg 20 euro per uur maar bij hem leerde ik echt heel erg weinig.
Ik heb nu in 2 lessen 10 keer meer geleerd, dan bij hem in 5 lessen.
Dus waarop basseer jij dat alleen "duur" goed is? (ben ik dan wel weer benieuwd naar)
ik krijg voor 5 euro p. half uur, en je leert er f*cking veel,

Yvonniej schreef:naar mijn idee ben je idioot als je meer als 20 euro voor een uur geeft.