Twentse Dressuurcompetitie 2006

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ritmisch

Re: Twentse Dressuurcompetitie 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:01

Of je in of buiten een kring valt, heeft niets te maken met in welke plaats je rijvereniging zit. De kringen zijn bepaald nadat de KNHS is gevormd in 2002. Ik heb het idee dat ze toch de oude NKB clubs en de oude KNF clubs bij elkaar hebben gestopt in veel gevallen. In kring twente zitten veel NKB clubs van vroeger, terwijl er bij ons in kring reggedal vrijwel alleen KNF clubs zitten. Is dus niet plaats afhankelijk.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 23:52

omg.. laat maar zitten dan, ik ben al blij dat ik nu weet hoe het met de kring en de selecties zit Nagelbijten / Gniffelen
een stapje per keer dan maar he Clown

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 11:54

Ritmisch schreef:
Of je in of buiten een kring valt, heeft niets te maken met in welke plaats je rijvereniging zit. De kringen zijn bepaald nadat de KNHS is gevormd in 2002. Ik heb het idee dat ze toch de oude NKB clubs en de oude KNF clubs bij elkaar hebben gestopt in veel gevallen. In kring twente zitten veel NKB clubs van vroeger, terwijl er bij ons in kring reggedal vrijwel alleen KNF clubs zitten. Is dus niet plaats afhankelijk.

ik was niet geheel volledig in mijn quote, ook omdat er selectiewedstrijden voor kringtwente in Haaksbergen worden verreden.
isodorusruiters zitten nl ook in Haaksbergen maar vallen binnen kring twente, de sterruiters ook in Haaksbergen vallen buiten onze kring (liggen zefs nog dichterbij dan de isodorusruiters Haha! )

@Lowara: op de site van kringtwente staat ook een agenda van de wedstrijden binnen onze kring.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:53

Idd zitten wij bij kring Twente (Isidorusruiters) en de sterruiters bij kring Reggedal. Wij hadden ook voor REggedal kunnen kiezen maar bleven het liefst bij onze oude (NKB) kring rijden... Het is maar net waar ze zijn ingedeeld of waar de vereniging voor heeft gekozen (in ons geval dus gekozen).