Geeft toch hetzelfde effect?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loolapelooza schreef:wat ik me altijd afgevraagd heb is waarom jullie de staarten dan niet gewoon afscheren tot op de staartwortel, of heel kort knippen. Als je een beetje handig bent in knippen kun je dat in laagjes knippen, staat mooi, weegt niet veel,...
Geeft toch hetzelfde effect?
ArGieVai schreef:ik vind het heel erg couperen, je doet ze alleen maar pijn, zoals loolapaloosa (als ik het goed heb)
KNIP HEM AF EN IN LAAGJES OF SCHEER HEM doet hem geen pijn..
en over het 'met couperen blijft een paard een paard' en 'met castereren is het geen paard meer'
MET COUPEREN IS HET OOK GEEN PAARD MEER WANT HIJ HEEFT GEEN STAART EEN PAARD HEEFT EEN STAARToepss...
dus ik vind het onnodige onzin... en in sommige gevallen is castereren echt niet te vermijden, couperen is wél te vermijden...
ArGieVai schreef:ik vind het heel erg couperen, je doet ze alleen maar pijn, zoals loolapaloosa (als ik het goed heb)
KNIP HEM AF EN IN LAAGJES OF SCHEER HEM doet hem geen pijn..
en over het 'met couperen blijft een paard een paard' en 'met castereren is het geen paard meer'
MET COUPEREN IS HET OOK GEEN PAARD MEER WANT HIJ HEEFT GEEN STAART EEN PAARD HEEFT EEN STAARToepss...
dus ik vind het onnodige onzin... en in sommige gevallen is castereren echt niet te vermijden, couperen is wél te vermijden...
Lielle schreef:Het spijt me, met dit topic is mijn begrip voor douperen (voor zover aanwezig) al helemaal tot het nulpunt gedaald. Ik heb alleen non-argumenten gezien, en daar is al voldoende op ingegaan hiervoor. Een te zware staart kun je uitdunnen, een vieze staart kun je wassen.