kunnen die penny's elkaar lekker gek maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
malouuu schreef:pff nou dat is niets
ik heb thuis 10 zwarte arabische hengsten en 5 daarvan lopen z2 derssuur en met de ander spring ik een beetje en ook cross en endurance. Ik heb elke week een nieuw paard dat ik moet inrijden want ik rij jonge paarden in binnen een week dus daar zijn mensen heel blij me..En ik dus al zeker dat ik veeeel meer paarden heb ingereden dan jij dus je hoeft er niet zo over op te scheppen.
trouwens binnekort ga ik naar spanje om een hele dure en bekende andalusier hengst te kopen..hij is heel erg duur maar ze wilde een goed tehuis en ik heb toch een spring bak en een dressuur bak en hele mooie grote stallen met gouden voerbakken enzo..
najah nu begin ik best te ijlen.. de voerbakken zijn gewoon van aluminium
Ik ook! Wanneer ga jij??

Valiant schreef:Ik moet nog 1 superpennypunt en dan mag ik naar de Grand Penny!
ik heb me gekwalificeert voor de zomer penny spelen in barbie city
met mijn shetlander x neushoorn x eenhoorn
wie komt daar nog meer heen??
:D Elienn schreef:Citaat:en een cup a soup automaat
ladylay schreef:Valiant schreef:Ik moet nog 1 superpennypunt en dan mag ik naar de Grand Penny!
oooh!!!!!!!!!! die wil ik mijn onderschrift!!!!![]()
maar hoe doei k dat, als quote dan he
minnie_muis schreef:malouuu schreef:pff nou dat is niets
ik heb thuis 10 zwarte arabische hengsten en 5 daarvan lopen z2 derssuur en met de ander spring ik een beetje en ook cross en endurance. Ik heb elke week een nieuw paard dat ik moet inrijden want ik rij jonge paarden in binnen een week dus daar zijn mensen heel blij me..En ik dus al zeker dat ik veeeel meer paarden heb ingereden dan jij dus je hoeft er niet zo over op te scheppen.
trouwens binnekort ga ik naar spanje om een hele dure en bekende andalusier hengst te kopen..hij is heel erg duur maar ze wilde een goed tehuis en ik heb toch een spring bak en een dressuur bak en hele mooie grote stallen met gouden voerbakken enzo..
najah nu begin ik best te ijlen.. de voerbakken zijn gewoon van aluminium
'Hahaha jij ook al!Ik ook! Wanneer ga jij??
Elienn schreef:kan niet,.. want ik ben uitverkorenen om het hoogste van de wereld enzo te rijden.,. ER IS NET WEER EEN VEULENTJE GEBOREN.. HIJ IS PIMPELPAARS MET GROENE STIPPEN..
Maar ik ga nu eventjes douchen..
want ik zit nog helemaal onder het groen.. ja mijn paard krijgt zoveel spinazie om groot van te worden ( want hij is pas 2.10 ) dat zijn bloed groen word:D

ladylay schreef:Valiant schreef:Ik moet nog 1 superpennypunt en dan mag ik naar de Grand Penny!
oooh!!!!!!!!!! die wil ik mijn onderschrift!!!!![]()
maar hoe doei k dat, als quote dan he

Elienn schreef:Hhahahaha
we draaieen een beetje door

malouuu schreef:
en een cup a soup automaat

malouuu schreef:maar je hebt gelijk![]()
ik denk dat ik maar ga slapen (in mn goude bed met 104 matrassen omdat ik anders niet kan slapen omdat er een erwt onder mn bed ligt) (sorry kon het niet laten)

oja, wij spring nu 13 meter, en wij doen mee aan de ZZ87 penny-zwaar. maar nu moet ik staartjes maken voor het te laat is