Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vind het wel heel erg 'raar' (ofja: eng bijna
) dat Niemandweet ineens niet meer kan reageren oid, nadat de eigenaresse van haar verzorgpaardje aan de deur is geweest...
Emma_Ivana schreef:Ze is net nog online geweest en haar profiel is ineens leeg, er is echt iets raars aan de hand(of ergs)

xlovelyx schreef:Ben zelf eigenaar van een fjord en heb nu tijdelijk een verzorgsters vanweg wat prive omstandigheden.
Maar ik wil sommige toch ff attenderen dat ten eerste een verhaal heeft 2 kanten en ten 2e wij eigenaars zijn ten alle tijden verandwoordelijk voor paard/pony ook al kijken we er weinig naar om.
Als er wat gebeurt met mijn Fjord ben ik genoodzaak om er voor te zorgen en er vaker bij haar te zijn om te kijken hoe het verder gaat. Dus dat is niet zo raar dat de eigenaars de touwtjes in handen ff terug nemen snap dat dit niet leuk is maar het blijft hun paard en ze draaien ook voor de kosten op dus je kan ze niet kwakelijk nemen dat ze vaker bij haar zijn want ze willen zien hoe het ervoor staat.
vraag schreef:jacimatho schreef:eerste post en dan gelijk zo'n verhaal....laat me raden.....de eigenaresse of iets in die trant?
Goh sorry dat ik niet aan jou eis voldoet, kijk ff rond en dan ben ik dus verplicht om eerst op iets anders te reageren en ik ben bezig met mijn profiel dus wat is in godsnaam het probleem. eigenaar of iets in die trant als dat zo was zou ik mijn verhaal hier zekers doen. Maar merk het hier al je mag alleen mee oordelen als je voor de verzorgster bent en als je voor geen van beide bent ben je fout nou sorry. dat ik voor beide geen partij kies. ik kan tenminste zeggen dat ik oprecht ben en natuurlijk is het niet leuk als je opeens niet meer je verzorgpaard kan doen.
vikki schreef:eowyn04 schreef:Wel vreemd dat vraag niet meer terug komt!
Tja.....
Uhm... niet iedereen zit dagelijks op bokt...niet iedereen heeft een eigen computer... Tsja, ik weet als ik heel eerlijk ben niet goed wat ik van dit topic moet denken... we hebben idd maar 1 kant van het verhaal gehoord en hoewel de TS geloofwaardig over komt kan ik toch niet met zekerheid zeggen dat dit topic op volledig objectieve feiten berust. Misschien wel, misschien niet... er zijn op bokt al zoveel verhalen verzonnen die geloofwaardig over kwamen dat ik iig geen oordeel ga vellen over deze situatie zonder ook de andere kant van het verhaal te kennen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet mee leef met de TS, want het is natuurlijk niet leuk om je verzorgpaardje te verliezen. Maar het kan natuurlijk best dat de ts de situatie andrs 'beleeft' dan de eigenaresse van het paard dat doet... het is imo niet perse zo dat de een gelijk heeft en de ander niet...
eowyn04 schreef:Ik antwoord even namens niemandweet.
Door omstandigheden moet zij zich helemaal terug trekken voor dit topic en trekt zij zich ook even terug van bokt!!
Hopelijk namens iedereen:
Sterkte en hou je taai!!!![]()
Laat je niet klein krijgen!