vervolg " god o god wat een gedoe"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 15:50

jeetje niemand weet stel je leest dit... laat je niet weg jaagen he??? en laat je zeker niet van alles wijs maken... sterkte dees

Pandakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:05

Ik vind het wel vreemd dat "Vraag" ineens niet meer reageerd..Of ben ik nou gek?

En Niemandwee, HEEl veeeel strekte.

Als iemand iets weet, wat er is...zeggen he!!

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:32

Jeetje, ik heb dit topic vaker gevolgt, en heb ook met mijn tranen in mijn ogen zitten lezen Vind het wel heel erg 'raar' (ofja: eng bijna ) dat Niemandweet ineens niet meer kan reageren oid, nadat de eigenaresse van haar verzorgpaardje aan de deur is geweest...

Bramblerose

Re: vervolg " god o god wat een gedoe"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:03

Emma_Ivana schreef:
Ze is net nog online geweest en haar profiel is ineens leeg, er is echt iets raars aan de hand(of ergs)

Wie is online geweest? Niemandweet? Of Vraag?

Wat een toestand, konden we maar iets voor Niemandweet doen!!!

helga1969

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:36

Als we wat kunnen doen voor niemandweet hoef het maar gezegd te worden.
Als ik kan zal ik zeker helpen.

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:47

Dit is idd. wel heel erg eng ..

Laureentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:14

Nieuwsgierig zijn we (is menselijk). Maar ook ik vindt het vreemd dat iemand plotseling niet meer op bokt mag reageren op een topic dat ze zelf gestart is. ook ik wil weten wat er achter schuilt. Heb van dicht bij meegemaakt hoe het voor iemand is om een verzorgpaardje te verliezen op niet zo een leuke manier.
Niemandweet, succes, ik hoop dat je je verhaal nog een keer mag doen over het resultaat en zeker wat de reden is van je plotselingen zwijgen (al dan niet verplicht). Wat zijn we nieuwsgierig, sorry.
Grappig dat vraag niet meer aanwezig is, kreeg ook vage gedachte bij het lezen van die reactie.

carrie79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 08:56

Hmm ben dit topic al een tijdje aan het volgen en vindt het ook vreemd dat TS ineens 'verdwenen' is. Ik ben benieuwd wat er achter schuil gaat eerlijk gezegd.. TS laat ons iets weten!!

joycie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 09:00

De TS is gister voor het laatst online geweest en vraag is alleen 13 februari online geweest(= zelfde dag als registratie)

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 09:55

hmm het klinkt allemaal eng en vreemd

Zo opeens horen we niks meer van haar en inderdaad haar profiel is leeg wel erg wat er allemaal gebeurd

Weet niemand iets meer? Misschien kan iemand haar Pben ofzo? of zeg ik nu iets raars

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 09:57

ze is vandaag nog hier geweest staat in haar prfiel

muppetmayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:19

Ik volg dit topic (en ervoor het vorige topic) ookal even. Ik wil de TS heel erg veel sterkte toewensen! Je verzorgpaardje verliezen is nooit leuk. Er zal vast een goede reden zijn waarom je niet meer mag reageren. Ik kan verder maar 1 ding zeggen, laat je niet kisten!!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:35

xlovelyx schreef:
Ben zelf eigenaar van een fjord en heb nu tijdelijk een verzorgsters vanweg wat prive omstandigheden.

Maar ik wil sommige toch ff attenderen dat ten eerste een verhaal heeft 2 kanten en ten 2e wij eigenaars zijn ten alle tijden verandwoordelijk voor paard/pony ook al kijken we er weinig naar om.
Als er wat gebeurt met mijn Fjord ben ik genoodzaak om er voor te zorgen en er vaker bij haar te zijn om te kijken hoe het verder gaat. Dus dat is niet zo raar dat de eigenaars de touwtjes in handen ff terug nemen snap dat dit niet leuk is maar het blijft hun paard en ze draaien ook voor de kosten op dus je kan ze niet kwakelijk nemen dat ze vaker bij haar zijn want ze willen zien hoe het ervoor staat.

Uhm, eigenaar had het paard aan haar gegeven. Dus dan gaat dit volgens mij totaal niet op!

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:44

vraag schreef:
jacimatho schreef:
eerste post en dan gelijk zo'n verhaal....laat me raden.....de eigenaresse of iets in die trant?

Goh sorry dat ik niet aan jou eis voldoet, kijk ff rond en dan ben ik dus verplicht om eerst op iets anders te reageren en ik ben bezig met mijn profiel dus wat is in godsnaam het probleem. eigenaar of iets in die trant als dat zo was zou ik mijn verhaal hier zekers doen. Maar merk het hier al je mag alleen mee oordelen als je voor de verzorgster bent en als je voor geen van beide bent ben je fout nou sorry. dat ik voor beide geen partij kies. ik kan tenminste zeggen dat ik oprecht ben en natuurlijk is het niet leuk als je opeens niet meer je verzorgpaard kan doen.

Ik denk dat je eerst eens even de intonatie van je eigen berichten eens over moet lezen. Je komt nogal 'agressief' over. En dan vind je het gek dat mensen daar hun vraagtekens bij zetten???

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:48

vikki schreef:
eowyn04 schreef:
Wel vreemd dat vraag niet meer terug komt!

Tja.....

Uhm... niet iedereen zit dagelijks op bokt...niet iedereen heeft een eigen computer... Tsja, ik weet als ik heel eerlijk ben niet goed wat ik van dit topic moet denken... we hebben idd maar 1 kant van het verhaal gehoord en hoewel de TS geloofwaardig over komt kan ik toch niet met zekerheid zeggen dat dit topic op volledig objectieve feiten berust. Misschien wel, misschien niet... er zijn op bokt al zoveel verhalen verzonnen die geloofwaardig over kwamen dat ik iig geen oordeel ga vellen over deze situatie zonder ook de andere kant van het verhaal te kennen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet mee leef met de TS, want het is natuurlijk niet leuk om je verzorgpaardje te verliezen. Maar het kan natuurlijk best dat de ts de situatie andrs 'beleeft' dan de eigenaresse van het paard dat doet... het is imo niet perse zo dat de een gelijk heeft en de ander niet...

Het verhaal zal ongetwijfeld hier en daar wat erger overkomen dan het misschien werkelijk is. Ik ben ook helemaal met je eens dat we een kant van het verhaal horen, maar laten we wel wezen, dit verzin je toch gewoon niet? En alles is zo consequent door de maanden heen neergezet dat ze wel knap moet zijn om zo te kunnen liegen.

Overigens is het de eigenaar niet verboden haar kant van het verhaal neer te zetten toch?

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:49

Psies.
Het komt op mij over of niemandweet bedreigd is of op een andere nare manier niet meer op bokt durf te schrijven. Erg triest.

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:51

mjaa

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:52

Nou, ik ben er doorheen. Ik heb eigenlijk maar een vraag zo door het lezen heen. Wat voor ziekte heeft deze mevrouw? Want als alles waar is wat hier geschreven is (en ik ben toch van mening dat het te consequent geschreven is om niet waar te zijn, maar goed, je moet overal rekening mee houden) dan is deze dame gewoon ziek in haar hoofd. Heeft een extreme vorm van achtervolgingswaanzin (stal doorzoeken of ze ergens zit, of nee, ze weet zeker dat ze ergens zit. Ze stalkt haar zo wat, belt etc. etc.). Ik vind dat nogal ziekelijk.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:52

eowyn04 schreef:
Ik antwoord even namens niemandweet.
Door omstandigheden moet zij zich helemaal terug trekken voor dit topic en trekt zij zich ook even terug van bokt!!

Hopelijk namens iedereen:

Sterkte en hou je taai!!!
Laat je niet klein krijgen!

even voor iedereen die niet heeft terug gelezen.

jokari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:17

eowyn, jij hebt blijkbaar contact met niemandweet en uit je woorden maak ik op dat dit verhaal niet verzonnen is. En Faas heeft eigenlijk wel gelijk met deze zin "En alles is zo consequent door de maanden heen neergezet dat ze wel knap moet zijn om zo te kunnen liegen."

Wens haar dan ook veel sterkte toe en hopelijk kan ze hier gauw terugkomen !

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:28

Tjee te triest voor woorden gewoon. Laat ze al deze berichten maar eens uitprinten en bij de eigenaar door de brievenbus doen. Dan weet ze ook eens hoe een ander er over denkt.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:30

Misschien zit de eigenaar wel op bokt . Dan hoop ik dat ze zich de ogen uit dr kop schaamt, de pony teruggeeft en serieus hulp gaat zoeken.
Mens spoort van geen kant

natasja50

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:38

Misschien weet eowyn04 wel wie dat is..... Laat ze ons het weten per pm en dan gaan wij ze allemaal pm-en

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:43

Ik weet bijna wel zeker dat die eigenaar 'vraag' is nu. Dat kan volgens mij bijna niet anders.

natasja50

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:47

Ja Faas daar lijkt het wel op.... Ze is wel sinds 13 februari niet meer op bokt geweest. Kan me wel voorstellen als je de eigenaar bent dat je het topic op de voet blijft volgen. Dus ik denk dat "vraag" een schaduwaccount van de eigenaar is.....