Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
loetjuh schreef:wis je dat konijnen geen knaagdieren zijn...
Citaat:Ik weet het, gewoon omdat alles telefonisch besteld is of gewoon gereserveerd... Je moet heeeeel snel zijn om nog iets te vinden! De mevrouw van de winkel waar ik daarstraks ben geweest om te bestellen, heeft gewoon ter plaatse gebeld naar HH om alles na te vragen en te reserveren. Sommige dingen zijn er niet meer en komen niet meer binnen, andere spullen komen vb. in APRIL nog binnen, dus ja... Ik heb nog op het nippertje een gestreept roze dekje kunnen bestellen, samen met zowat bijna de complete Raspberry collectie!

ImkeTarek schreef:Citaat:Ik weet het, gewoon omdat alles telefonisch besteld is of gewoon gereserveerd... Je moet heeeeel snel zijn om nog iets te vinden! De mevrouw van de winkel waar ik daarstraks ben geweest om te bestellen, heeft gewoon ter plaatse gebeld naar HH om alles na te vragen en te reserveren. Sommige dingen zijn er niet meer en komen niet meer binnen, andere spullen komen vb. in APRIL nog binnen, dus ja... Ik heb nog op het nippertje een gestreept roze dekje kunnen bestellen, samen met zowat bijna de complete Raspberry collectie!
dat shabrak wilde ik dus ook hebben ja
(doe maar verder hoor, ik een paar pagina's terug ook
)
doe maaar verder hoor
mooi
dekje gezien
, ik ben wel een Belg, verschilt dat van Nederland
)
en ja hoor het verschilt enorm, bijna alles was in Nederland al verkocht, dus heeft die mevrouw hier in Hasselt gewoon naar HH in Nederland gebeld of ze die collectie nog kunnen leveren
! zal niet meer off-topic gaan.... maar wel goed dat ik het weet van de HH collectie!!
[/quote]
Niine schreef:at amyke.,,Hoeft je niet te schamen hoorr...!!
)
Citaat:Guiness Book of World Records
The largest horse lived in the nineteenth century. His name was Sampson and he was 2,19 metres high and weighed 1524 kg.
The smallest horse, Little Pumpkin, was 35,5 cm high and weighed 9 kg.
The oldest horse, Old Billy, lived to the age of 62 and died in 1822.
Citaat:Het grootste paard ooit was een Shire-ruin genaamd Samson. Hij werd in 1846 geboren en in 1850 was zijn stokmaat
2,12 m en zijn gewicht 1524 kg
Guinnes Book of Records
)