Mijn woordenschap was weer behoorlijk uitgebreid.......

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
smurf schreef:dat deed ik ook nog toen ik 4 was, maar boven de 40 was het toch wel klaar hoor, nu rijd ik helemaal niet meer....... ben doodsbang geworden, terwijl ik toch veel rare dingen gedaan heb (gejaagd bij Soestdijk, jachtpaarden getraind e.d.)
Ik beperk me nu tot Parelli grondwerk in een bakje of paddock
smurf schreef:het cijfer drie is van mijn laptop verdwenen, dus ik heb mijn bericht even elders aangepast *haha*
je wilt niet weten wat voor waslijst blessures en gebreken ik heb overgehouden aan 37 jaar paardrijden, en van de ene op de andere dag is het over. Is met al mijn vrouwelijke, ooit paardrijdende kennissen gebeurd, dus er is nog hoop voor je Mobickje bent nog jong, ik heb het tot m'n 42ste ongeveer volgehouden en toen was het over en uit......
Ik stap nu alleen nog op als het windstil, zonnig en warm is en als er geen trekkers en vrachtwagens zijn, voor 10 minuten stappen, dan heb ik het weer gehad voor maanden..... en ik ben iedere dag, dag in dag uit uren zoet met mijn paard, raar hè.....
ikke schreef:Een jaarling voor een sulky zetten en dan dwars door Rotterdam gaan rijden, is eigenlijk redelijk onverantwoord, toch?
Die jaarling zat er niet mee. We stonden op de tramrails en ik kocht even wat lekkers. Komt de tram eraan, ping, ping, ping, stopt vlak voor zijn neus, bijt dat beest in de bel!!!! Tja, Fjord he......
Sophiee schreef:Whoeeiii nog meer onverantwoorden.
Hadden jullie trouwens ook allemaal Penny reacties erop?
Ik heb al iemand benoemd tot opperpenny.
Zazoo schreef:Sophiee schreef:Whoeeiii nog meer onverantwoorden.
Hadden jullie trouwens ook allemaal Penny reacties erop?
Ik heb al iemand benoemd tot opperpenny.
en jij bent opperdom
lowara schreef:er staat een.. PAARD IN DE GANG( 2 jaar geleden)
ja... gewoon even je Tinker je huis inloodsen via de ene deur, en via de andere ga he er weer uit.
en om het extra spannend te maken.. geen halster om natuurlijk!
http://groups.msn.com/_Secure/0RADVAqYU ... 5845682067
http://groups.msn.com/_Secure/0RAD7AqcU ... 5849483909