Toad schreef:Ik vind Piaffe slecht hoor. Ik had er dat oranje hoofdstel van HH besteld, krijg ik het bewijs in een email staat er 10 euro verzendkosten!! Nou was ik me toch ff boos... want ik woon gwn in Rotterdam. Dus ik mailen nou na veel gedoe hebben ze het gelukkig veranderd naar 4,50 verzendkosten.
Maar door dat gedoe, terwijl ik het 1,5 week vantevoren had besteld, is het nu te laat voor mijn zus dr verjaardag
Volgens mij valt het allemaal nog wel mee.
In je profile vertel je dat het hoofdstel helemaal perfect is en dat het goed zit enz.
Waar maak je je dan druk om.Er kan altijd iets fout gaan, en ja nu gebeurde het bij jou.Maar dat kan toch netjes opgelost worden, dan hoef je toch niet gelijk zo'n drama te maken en te zeggen dat ze slecht zijn.Dat vindt ik heel kinderachtig.Bestel in vervolg voor een verjaardag gewoon iets eerder en niet op het laatste moment.Weet je ten minste zeker dat je het op tijd binnen hebt.Als ze het nu niet op voorraad hebben, dan moet je toch ook wachten.En door een paar verzendkosten ga je moeilijk zitten doen.

, kan er geen slecht woord over kwijt. 
..)
piaffe
en gisteren zijn ze op de post gegaan