nickyu schreef:Lusitana dat zijn tiener zoon hem met een wollen eugeltje kon rijden zegt echt helemaal niks
mijn pablotje bv
mijn zoontje van toen 2 reed m toen al zonder zadel op het halster de bak rond , maar zette je m aan het werk kwam daar toch een partij temperament naar boven en hij was ook niet altijd braaf zonder zadel met halstertje te rijden op warme dagen moest je dat echt niet proberen dan kwam de hengst echt naar boven
als ik m hoger ingesteld wou laten lopen moest ik m ook flink laag in zetten wou hij er uberhaubt over denken zijn hoofd correct hoog te doen
hoog anzich was geen probleem maar consequent stabiel op de loodlijn hoog wel , ach laat maar
Zoon rijdt op niveau (Hoge School) en vraagt dus ook heus wel wat...moet ik er even bij vermelden, en rijdt ook de andere hengst van meneer.
Wat ik ook nog even wil zeggen, is, dat als ik foto´s had genomen en geplaatst, ipv een verslag, men geen verschil had kunnen zien met andere gepubliceerde foto´s. Dan was het misschien af gedaan met
"moment opname, meneer is klassieke ruiter dus het zal wel toevallig zo vastgelegd zijn toen paard even moeilijk deed" .
Het is moeilijk te beoordelen wat er achter een foto zit, of dat nu positief of negatief is.
Ik ben meer van kwaliteit dan van kwantiteit dus ook al heeft hij, bij wijze van spreken, 1000 paarden GP klaar gemaakt; de weg ernaar toe is in mijn ogen belangrijker dan het doel...