Grote stallen (5x5 denk), paddock, wei, buitenbak (20x60), poetsplaats (met lauw water), genoeg ruimte voor tuig enz., hindernismateriaal en dan nog gewoon het huis (waar het altijd lekker warm is en waar je drinken kan krijgen
). Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
).
), mooie poetsplaats, goede hindernissen... ik vind het super

)
)

)
en land .. dat is alles ik ben er tevree mee .. hraps staat 24 uur perdag buiten .. dat we geen schoon water hebben is het meest vervelende.
2 buitenstallen en een wei. Geen electriciteit of stromend water. Ik haal braaf mijn water uit de sloot.
Zij dragen geen dekens, ijzers of beschermers.

en tja de omheining van de wei is van prikkeldraad bovendien rijd ik daar ook in met mijn (vz)hafje..
Nu gelukkig op 5 min afstand een bak gevonden, met fatsoenlijk spring matriaal
(buiten bak en die is redelijk goed, in ieder geval beter als de weide.. en een krantje en vierkante korte balken..
)
(licht dan geen water in) en die is heel groot..
Ze hebben erg veel ruimte rondom hun huis, maar ze maken het niet echt luxe..
Ze hebben zat ruimte voor een bak, en een stalletje en dan nog een fatsoenlijke weide.. maar dat doen ze niet..
waarom weet ik niet.. In de winter gaat de ijsbaan open(als het hard genoeg vriest tenminste) en dan komen de fietsen in de wei van de pony te staan, en de auto's ernaast... de pony gaat dan helemaal naar achteren (tja, naast de ijsbaan.. heel ver lopen..
en wordt dan aan een paal van de ijsbaan (met prikkeldraad omheining) aan een touw gezegd