Nieuw! DE oplossing voor al uw problemen: de kaboutercursus!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:38

Wahahahahahaahha, Bushwoelli

Briljant

Fijn dat de verschillende soorten kabouters nu eens uitgelicht worden, dit zal zeker ten goede komen bij het bestrijden ervan!

Anoniem

Re: Nieuw! DE oplossing voor al uw problemen: de kaboutercur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:39

Jiviejik het is handig om, net als ik, geen bak te hebben. Scheelt je 1/3 van de kabouters

Of volgen de bakloze bakkabouters dan een omscholingscursus tot zandkabouter?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:43

; Omgeschoolde bakkabouters worden bij ons polderkabouters; k kwam vanmiddag een heel volkje tegen, zaten onder een kartonnen doos die in de berm lag, zeker dakloos......

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:49

een polderkabouter is of een boskabouter of een veldkabouter....

bakkabouters blijven in de buurt van een paardenbak,deze verplaatsen NOOIT!!

in een kartonnen doos,zullen ws 100% zeker zigeunerkabouters zijn,deze houden zich graag op,in dit soort plaatsen...
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 04-12-05 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:50

Super dat er eindelijk een cursus komt voor kabouters, of tegen kabouters eigenlijk
Wij hebben hier last van Drentse veenkabouters maar de cursusleidsters zullen deze soort vast onder een hoofdsoort gaan inscharen. Zij lijken heel veel op Paulus die volgens mij hun voorvader is. Ik denk dat deze kabouters ooit zijn ingezet als turfstekers, ze zien er ook wat armoedig uit. In ieder geval maken ze mijn tinker regelmatig aan het schrikken waardoor ze fijn opzij springt en ik daardoor weer een week met rugpijn loop. Dat opzij springen snap ik niet want de paardenfysio zei vorig jaar nog dat mijn paard aan de linkerkant behoorlijk vastzit. Nou, daar is niks van te merken als ze schrikt van zo'n nazaat van Paulus. Een tinker die een zijwaartse levade machtig is: de wonderen zijn de wereld nog niet uit Omdat ik ook graag in het bezit wil komen van het starterspakket inclusief die veelbeproken stok meld ik me graag aan voor level 1.

Bij het verzenden van deze aanmelding kreeg ik bericht van de reactie van kabouterfluisteraar Kjoetie. Complimenten voor de waarheidsgetrouwe afbeeldingen van de zandkabouter! Ik geloof waarempel dat de veenkabouter hier onder die categorie valt, deze heeft namelijk ook o-beentjes en zo'n grimmige uitdrukking. Ook de schop in de handen hebben veel veenkabouters (om de turf uit te steken).

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:53

nee er bestaan GEEN veenkabouters!!!

we willen toch iedereen verzoeken om goed te lezen wat wij schrijven en dus te kijken waar jullie kabouters onder vallen,anders kunnen we net zo goed stoppen met de omschrijvingen der kabouters te geven...!!!

een veenkabouter is een zandkabouter,of een boskabouter als er veel bossage in de buurt is!!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:12

Soxje schreef:
Complimenten voor de waarheidsgetrouwe afbeeldingen van de zandkabouter/boskabouter! Ik geloof waarempel dat de veenkabouter hier onder die categorie valt, deze heeft namelijk ook o-beentjes en zo'n grimmige uitdrukking.

Toen ik mijn belevenissen getypt had en ging verzenden kreeg ik de beschrijving van de zand- en boskabouters onder ogen, dus vandaar dat ik er nog een laatste alinea aan heb toegevoegd. Wij hebben hier dus inderdaad problemen met vooral boskabouters. Paulusjes dus....
Laatst bijgewerkt door flicka op 04-12-05 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:17

mijn paard werd vandaag weer nijdig opgeschrikt door zo'n kabouter. waarschijnlijk een zigeunerkabouter, want hij zat verstopt aan/ onder een langrijdende vrachtwagen. mijn paard jumpte nog net niet over het tuinhekje van de naastliggende tuin. mijn pony blijft verdacht gedrag vertonen, ook al zit ze minder vaak met haar hoofd bij de grond tijdens wandelingen.

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 22:20

misschien is ze bezig met een afleidingsmanoeuvre? moeilijk te beoordelen van een afstand,dit...

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:28

dat zou kunnen... misschien heeft ze via de kabouters gehoord over dit topic en wil ze nu de aandacht van zich afleiden... ze was zowiezo wel erg braaf dit weekend... dus of ze is nu dubbel undercover of ze is van haar kaboutervriendjes af, wat ik overigens betwijfel...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:35

Mijn paard heeft het niet zo op de sneeuwkabouter, de rest van de kabouters negeerd hij gewoon of hij blaast ze een code toe met zijn neusgaten. Volgens mij zijn bakkabouters bang voor mijn paard.

Hebben jullie in de cursus ook een apart onderdeel over sneeuwkabouters? Misschien is dat wat voor mijn paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:48

Is deze cursus ook voor (tegen?) die ene grote kabouter met gespleten rode puntmuts die zich laat vergezellen door zwarte kabouters in opzichtige pakjes? De laatste tijd vermomt hij zich soms ook in een rood pak met slappe muts en dan vermommen de zwarte kabouters zich in een soort grote vliegende herten.
Zo ja, kom maar op met dat rekeningnummer

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:12

De trailerkabouter, bestaat die ook? Waardoor paarden van de ene op de andere dag besluiten niet meer de trailer niet in te gaan.

Of is dat een zigeunerkabouter, hij reist natuurlijk wel veel...

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:20

ja dat zijn zigeuner kabouters...dat is echt een mega grote groep,het heeft 4,5 jaar studie vereist, om de zigeunerkabouter te ontrafelen....

Anne_GTI,er bestaan geen sneeuwkabouters....dat zijn die zigeuners,die verstoppen graag en wonen ook op daken ,in stallen ,onder kranten in vuilnisbakken enz...als het heeft gesneeuwd en het paard is bang in de bak,dan is het een bakkabouter,die verblijven dan in de sneeuw,als het elders gebeurt zijn het die vervelende zigeuners,en deze is echt een lastige groep,maar daar zal onze uitleg wel duidelijk genoeg over zijn....

lachmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:24

Hoe heten de kabouters die je paard gaan plagen als je hem wilt scheren of toilleteren??
Hier heeft 1 paard van mij nogal last van.
Misschien handig om daar een cursus van gaan te volgen voor mij.

pantarhei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:29

Briljant!

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:02

Kaboutergoeroe's eindelijk !!!!

_/-o_ (de buismiley is ver*eukt )

EbbyT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:13

Ik zit met smart te wachten op de aflevering over zigeunerkabouters. Vandaag zaten er veel achter de onschuldig lijkende tuinkabouters en in scheuren in het asvalt. Wanneer planten deze irritante kabouters zich voort eigenlijk zodat ze eventjes rustig zijn?
Ook zag ik een kabouter met ene mijter op en een lange staf. Een geesteszieke boskabouter?
ps, kaboutergoeroe, mag ik uw handtekening op een peperduur t-shirt met wij remmen voor kabouters erop?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:47

Ik denk dat de Belgische boskabouter geemigreerd is }> .
Het bos was schoon vanmorgen
Of het is valse schijn en zijn ze nieuwe technieken aan het voor bereiden.
Of,Of,......het regende te hard!
Zouden kabouters allergisch voor regen zijn

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 18:09

de kaboutergoeroe heeft het even druk met sinterklaasviering, het profiel van de zigeunerkabouter komt er spoedig aan!

Kit_for_ever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:13

Dit is echt goed!!!!!! Dit verwoord alles!!!!

pindakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:14

Geweldig! Ik ben vooral benieuwd naar de kabouterbestrijdigsmethodes!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:15

Hahaha daar heeft 1 van die mutsen van mij ook al last van...die wil ik wel aanbieden als cursist!!!

Zo'n kaboutermuts, zelfs daar denkt ie dat er nog een kabouter in zit...

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 00:53

Oh ik streef naar een : Kabouters remmen voor ons ! dekje

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 11:01

Whaaa! Waarom lees ik dit nu pas..Echt ge-wel-dig!

Ik geef me ook op. Ik wil ook zo'n muts en dekje.