Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had vandaag nog een discussie!!!
)
Raja schreef:...En dan moeten wij ruiters wel een ruiterbewijs halen en alle verkeers regels uit ons hoofd leren!!
waarom zouden we dat dan doen als een automobilist niet eens weet of ie voorrang moet verlenen aan ons...
! Immers, als jij weet wat de regels zijn, kun je ook inschatten of iemand dingen doet / gaat doen die niet okay zijn! Dat (veel, niet alle
)automobilisten en andere verkeersdeelnemers geen rekening met ruiters houden, wil imo niet zeggen dat ruiters "dat dan ook niet" met de andere verkeersdeelnemers hoeven te doen! Dan ben je net zo fout bezig!!!! (MIJN mening
!)
Sjimmy schreef:Mijn vriend moet voor Studentenradio Utrecht een reportage maken (hij zit daar op woensdag voor school) Die reportage moet 8 tot 10 minuten duren, hij zocht nog een goed onderwerp. Waarschijnlijk gaat hij het doen over paarden in het verkeer.![]()
![]()
Is dat een goed idee?
, Ik vind het een klasse idee
!!!! Het ligt eraan wanneer hij een intervieuwtje wil houden
. Afhankelijk van de datum kan ik wel/niet behulpzaam zijn
!
Wat deed die rare auto met al die mensen erin nou zo stil midden op de weg???
Was hij gewoon zachtjes voorbij gereden dan was er niets aan de hand geweest.

Marianne schreef:Als we nou eens bokkers verzamelen voor een buitenrit die we filmen. Gegarandeerd gebeuren daar dingen die aantonen wat wij bedoelen.
(of als ze eindelijk iets langzamer gaan, dan keihard gasgeven als ze je nog maar net voorbij zijn..)

), ben ik denk ik met Once wel van de partij. Dan gebeurt er sowieso wel wat!
Maar even serieus, met die buitenrit filmen kunnen we denk ik wat meer bereiken. 
.
.