BRIEF GEHAD VAN MN EX ZN ADVOCAAT OVER FLAME

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 14:17

hoop van wel.....

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 21:09

wat een gedoe, ik ben dr toch kwijt..
mn ex is geweest om te praten, hij heeft me voor een keuze gesteld..
of hij gaat me aangeven en in de problemen brengen of ik krijg 325 gulden...
mn ouders hebben voor het laatste gekozen...ze zijn bang voor die zigeuners waar mn ex mee omgaat, ach jah t zijn ook geen lekkertjes, die hier in de buurt....

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:36

Nou ja zeg!!! Nou ben je haar nog kwijt. Wat erg voor je!! Wat een eikel zeg!! Bah, en dan zo laf zijn om van die mannetjes erbij te halen. Wat een kleuter!!

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:45

Grr wat erg voor je!!
Wat een ... die ex!!

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 22:02

maar wat maakt het uit als hij je gaat aangeven?
de politie heeft toch zelf gezegd dat ze van jouw is?
en waarom krijg je anders 325 gulden?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 22:12

ik zou de politie bellen hoor als ie jou bedreigd !!!

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 22:38

Dit had ik dus niet gepikt.

Ik weet zelf hoe lastig exen kunnen zijn maar je moet wel voor jezelf en wat je liefhebt vechten!
Ondanks dat ie zogenaamde zigeunervriendjes heeft!

Mijn ex heeft zelfs bij me ingebroken en de sleutel opnieuw gejat en me geprobeerd te wurgen uit woede maar daar liet ik het niet bij zitten en heb mijn dierbare dingen e.d. niet laten afpakken (hij wilde het liefst al mijn spullen ook nog eens hebben en mijn lieve kat simba)

Ja dit maakt me terecht kwaad!

Ik zei al heel voorzichtig in mijn vorige reply dus je hebt haar nu echt terug Verward Die voorzichtigheid was schijnbaar niet voor niets.
Echt heel jammer en ik hoop dat het alsnog goed komt voor je.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 22:48

Wat belachelijk zeg van je ex!!!
Is er niemand die je kan helpen, want dit gaat echt te ver, dat doe je toch niet!!!!!

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 22:59

ja klopt want ik vond het raar worden,of ik snap het niet meer helemaal Verward
maar goed ik zou het ook niet pikken en de politie bellen als die dreigt en flame lekker zelf houden.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 09:33

beautyfull_mickey schreef:
ja klopt want ik vond het raar worden,of ik snap het niet meer helemaal Verward
maar goed ik zou het ook niet pikken en de politie bellen als die dreigt en flame lekker zelf houden.

pffffff dacht al dat ik de enige was die het niet meer snapte... is ie nu wel of niet van jou?

ik zou hem /haar dus ook zelf houden,wat denkt die gozer wel niet van je zeg!!!
sorry maar ik kan hier heel boos om worden,je laat je je paard toch niet afpakken??? veel succes verder!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 10:32

sorry, maar vind dit nu allemaal een beeje raar, eerst zeg je dat de politie zegt dat het geen diefstal is en nu zou je ex je ineens dreigen aan te geven??? als de politie toch zegt dat hij juo niets kan maken??? en die bedreigingen, meteen mee naar de politie!!! neem dat geld niet aan!!!! want dan heb je dus geen poot meer om op te staan!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:39

Ik heb zo het gevoel dat dit bij jouw ex een principekwestie aan het worden is. Als er echt louche figuren in zijn vriendenkring zitten, vraag ik me af hoe je in godsnaam iets met zo'n figuur hebt kunnen beginnen. Bovendien maak ik me nu zorgen om het welzijn van het dier, omdat de kans erg groot is dat er iets met Flame gaat gebeuren als je je zin toch doordrukt. En geloof me, dit soort figuren staat voor niets als ze hun zin niet krijgen. Strakt gebeurt er nog iets met jou of je familie?

Je ouders hebben in mijn ogen groot gelijk dat ze bang zijn voor acties. Geen enkel dier, ook niet je lievelingspaard, is het waard als er menselijke slachtoffers vallen. En helaas heb je in dit land al helemaal niets aan de bescherming van de politie, want die doen er helemaal niets aan.

Ik kan je alleen aanraden om het geld niet aan te nemen. Ik zou toch naar de politie gaan en aangifte doen van bedreiging. Maar als puntje bij paaltje komt, zou ik hem Flame overhandigen. En er een schietgebedje bij spreken dat ze goed terecht komt.

Het is jammer dat het zover heeft moeten komen. Heel veel sterkte met je beslissing.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:37

Ik snap het niet meer.
Eerst is dat dier van jou ex, dan weer can jou en dan weeer van je vader.

Vervolgens verklaard de politie dat het dier van jou is en je ex je niks kan maken.
Dan laat je je bedreigen en besluit om toch maar het geld aan te nemen zodat je van hun verlost bent.

Dat gaat lekker dan zo als iedereen dat zou doen.
Ik zou als ik jou was weer naar de politie gaan en niet omdat het om het paard gaat maar omdat dit gewoon niet kan.
Straks wordt heel nederland nog beheerst door dit soort lui.

Dan heb je ook nog gezegd dat hij de bak indraaid Verward als er weer wat gebeurd.

Ik vind het allemaal een heel vreemd verhaal. Een papier van het paard waar jou naam op staat en dan toch weer van een ander is??

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 13:25

flame is van mij zegt de politie,maar wilco heeft me voor de keus gezet:of je krijg geld of een rechtzaak...
mn ouders staan niet achter me...we hebben al geld problemen..
offieciel is ze van mij,maar wilco heeft alles betaald, dus er komt een rechtzaak

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:28

En als jij die rechtszaak wint, dan moet Wilco toch de kosten voor alles dragen? Hij had toch geldproblemen? Volgens mij loopt hij te bluffen. En nogmaals, een rechtsbijstandsverzekering is gewoon broodnodig om imbecielen die een grote mond hebben een pakje van eigen deeg te geven.

Of je overhandigd hem Flame, met een strik eromheen. Maar dan ben je geen vechter.

En zoals altijd is het dier ervan de dupe.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 13:29

als ik het geld aan neem,ben ik van alles af, geen gezeik meer, geen bedreigingen, geen zigeunerkamp die me lastig vallen,geen dreigtelefoontjes,ik hoef nix te btalen meer, ben alleen mn paard kwijt.......
mn ouders staan niet achter me, maar ik ben t huis dan uit......ik ga weg hier...wordt helemaal gek, ik heb alle bewijzen,mn ex nix en mn ouders nemen geld aan omdat mn ex weet dat ie geen rechten heeft, dit is te gek voor woorden........

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:35

Het is inderdaad te gek voor woorden. Ik hoop dat je dan ook doet wat je nu zegt, namelijk het huis uit gaan. Ik hoop ook dat je er vooraf nog met je ouders over praat dat dit de reden zal zijn dat je het huis uit gaat. Maar ook dat zie ik niet gebeuren omdat er geld nodig is om het huis uit te gaan.

Face it, je bent je paard kwijt. En rechtvaardigheid is weer eens ver te zoeken.

Willekes

Nu heb je zolang gevochten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:45

Zou je dan nu opgeven, omdat het misschien de verstandigste oplossing is? In principe heeft hij nu gewonnen. Is Flame nu al weg of niet?

Ik snap het hele verhaal ook niet meer. Je kan gewoon aangifte doen bij de politie. Of ze je kunnen helpen of iets voor je willen doen, weet ik niet.

Ik kan mij voorstellen dat je zolangzaamaan helemaal gek wordt maar ik zou het niet opgeven hoor. Alleen omdat hij je geld geeft en je bedreigd. Je hebt al zo veel doorstaan.

Welke keuze je ook maakt zorg dat je er achteraf geen spijt van krijgt. Sterkte.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 14:24

flame staat op een andere stal, daar heb ik haar heen gebracht....waar ik heen ga?geen idee....
ik heb nooit vrienden en vriendinnen gehad omdat ik haast nooit of weinig geld heb, mn ex kick erop dat ik dan ook nog mn paardje kwijtraak,wat mn alles is...
ik geef ook niet op....ik kan 350 gulden krijgen en dan ben ik va t gezeik af,maar wat heb ik daar aan? helemaal nix, dan hebben hun weer een pony die ze kunnen verkopen...
de keuze is niet aan mijj, maar mn ouders en spijt ga k krijgen, want ik ben wel een vechter...
mn ouders boeid t totaaln niet, ze zijn bang, wij krijgen dan geld en zijn overal vanaf...zo denken mn ouders...
ik zie wel waar k heen gaat, mn ouders maken t allemaal kapot voor me...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 14:57

Bestaat dat nog advocaat van onvermogen, of zoiets?

Die je juridische bijstand geven en die in principe geen geld kosten als geen of weinig inkomen hebt?

Ga ten rade bij de wetswinkel.

Dat je ouders het beu zijn kan ik me voorstellen.

Ik zou in ieder geval de politie inlichten over zijn driegementen.

Hij had toch een achterstand met betalen op de vorige stal waar je paardje stond?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 15:06

350 gulden is echt te weinig.
In principe is het dier dus van jullie beide.
Dus heb je in mijn ogen recht op de helft van wat het dier waard is.
voor minder als 500 euro zou ik het niet doen.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 15:30

die achterstand moet ik betalen...voorlopig betaal ik nix!
vanavond ga ik naar de rechtswinkel...
wilco zegt dat t paard ernstig ziek is....maar met bewijzen komt hij niet....das gelul natuurlijk..
ik eis ook meer geld, maar dat geld boeid me niet...
sorry, ik ben helemaal in paniek nu.

Myke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 15:36

Hi Naomi,

Het beste dat je kan doen is je hoofd koelhouden, wat er ook staat te gebeuren. Als je je 'verstand' verliest, wint hij alsnog. Rustig blijven en rustig nadenken. Daar kan je ook gek van worden Boos!

Maar .. je bent minderjarig & je hebt het er ook over dat je wegwilt van huis. Dat je gek wordt. Laat je in de eerste plaatst niet gek maken hoor. Je hebt al genoeg gevochten om te laten zien dat je een vechter bent.

Probeer anders een contact op te nemen met het Riagg of met Jeugdzorg. Zij kunnen je vast wel van advies dienen, niet alleen over je paard heb ik het dan nu, maar ook over de situatie thuis.

Voorlopig heb je geen geld & het is al goed dat Flame weg is. Weeet je ex waar Flame staat? Goed zo, er niet over praten met niemand. Dat is al een punt voordeel die je al hebt.

Good luck bij de rechtswinkel en met alles

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 15:40

rustig blijven en met dit verhaal naar de politie gaan! en er met je ouders over proberen te praten, dat je je super ongelukkig voeld en dat je je paardje wilt houden, dat je anders het huis uit gaat, maarjah......dan moet je ook geld hebben!!!!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 16:21

tnx!ik hoor vanavond wat me nog te w88 staat