Dan word me geld weer gestoord en meteen uitgegeven bij de dichtbijnzijnde paardenwinkel hahah

Ik vind de bruine erug mooi en bordeax
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

BailyKarlos schreef:Ik ben onzettend stout geweest![]()
Na avonden lang de HH elite dekjes opzoeken op internet de dekjes bekijken (lees: me computerscherm aflikken![]()
) En 2 keer naar winkels geweest te zijn om ze in het echt te bekijken.
![]()
![]()
Heb ik er 2 paar + bandages besteld in de kleur Ocean (heb de Anky uitvoering ook almaar deze is toch echt wel 1:100e tint donkerder, ben met Anky dekje en al de winkel in gestapt
![]()
en Rosa. Bij piaffe. Ik dacht als ik nog langer wacht geld de aanbieding niet meer of zijn ze uit verkocht.
Dat waren ze namelijk al bij de winkel in mijn buurt.![]()
Dus ik heb voor het gemak maar even de BR event Old Pink ook besteld had nog een kortingsbon.![]()
Dus Karlos hoeft niet bang te zijn dat hij niet Trendy gekleed gaat.
Karlos is dus een ruingeen Homo
maar met een goed ontwikkelde vrouwelijke kant
![]()
![]()
(voor zover mijn bekentenis)

BailyKarlos schreef:Ik ben onzettend stout geweest![]()
Na avonden lang de HH elite dekjes opzoeken op internet de dekjes bekijken (lees: me computerscherm aflikken![]()
) En 2 keer naar winkels geweest te zijn om ze in het echt te bekijken.
![]()
![]()
Heb ik er 2 paar + bandages besteld in de kleur Ocean (heb de Anky uitvoering ook almaar deze is toch echt wel 1:100e tint donkerder, ben met Anky dekje en al de winkel in gestapt
![]()
en Rosa. Bij piaffe. Ik dacht als ik nog langer wacht geld de aanbieding niet meer of zijn ze uit verkocht.
Dat waren ze namelijk al bij de winkel in mijn buurt.![]()
Dus ik heb voor het gemak maar even de BR event Old Pink ook besteld had nog een kortingsbon.![]()
Dus Karlos hoeft niet bang te zijn dat hij niet Trendy gekleed gaat.
Karlos is dus een ruingeen Homo
maar met een goed ontwikkelde vrouwelijke kant
![]()
![]()
(voor zover mijn bekentenis)
, wij willen idd wel foto's zien

Laatste foto is alleen beetje overbelicht
Naja dus ik heb weer 30 euro erbij
En nu heb ik dus het Crown setje besteld 
emkelover schreef:Naja, m'n moeder is jarig en er waren ook nog een paar mensen die nog niet op mijn verjaardag waren geweest Naja dus ik heb weer 30 euro erbij En nu heb ik dus het Crown setje besteld
Dekje en bandages

en ze weet dat we daar heengaan en ze weet ook hoelaat we weggaan, dus ik weet wel zeker dat ze hier dan heenkomt
nou ze komt moi niet mee
dadelijk verpest ze die kans ook nog 
dan gaan we mooi eerder weg
emkelover schreef:Ik heb dus het Wolf setje besteld ( dekje en bandages ) en gister het Crown setje ( dekje en bandages ).
Vandaag krijg ik het Wolf setje binnen dus ik maak wel effe foto :D

LauEef schreef:Heb voor mn vriendin haar verjaardag een trendy halster gekocht met touw, ze moet eens leren wat mode is
, wat had ze daarvoor dan ? emkelover schreef:Oh mijn dekjes zijn er nog niet
, ik ga die van mij vandaag betalen
en hoop 't volgende week binnen te krijgen
emkelover schreef:Oeii spannend![]()
, ik weet nie of ik het via mijn rekening naar nederland kan overschrijven

ik denk dat ocean supermooi op der is, maar ik denk wolf veel sjieker