Geld had ze niet, Smaak wel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoukie schreef:http://www.cl-auctioneers.nl/auctions/c ... php?lan=nl
Hebben jullie ze allemaal al bekeken? Wat een mooie knollen zitten erbij zeg. Zouden die nou voor veel geld over de hamer gaan?
site schreef:Livin 'Easy is op de PSI veiling te Ankum (Dld) in 2003 verkocht voor een bedrag van 150.000 euro. Deze vijfjarige donkerbruin ruin heeft een uitstekende afstamming met Landino, Donnerhal en Romadour II in de pedigree. Livin 'Easy is een ongecompliceerd jong dressuurpaard dat zich heel fijn laat bewerken.
daantjuhhh schreef:hmm,, ff wat anders.
Mijn vader heeft dus om dit soort narigheid te voorkomen, zijn paarden op mijn naam gezet!
Op papier zijn ze van mij, als paps falliet gaat kunnen ze niet aan de paardjes komen, (niet dat ik nou zulke onwijs dure paarden heb)
Maar gewoon, het zijn je dieren.
sophie_kurk schreef:Anoukie schreef:http://www.cl-auctioneers.nl/auctions/c ... php?lan=nl
Hebben jullie ze allemaal al bekeken? Wat een mooie knollen zitten erbij zeg. Zouden die nou voor veel geld over de hamer gaan?
site schreef:Livin 'Easy is op de PSI veiling te Ankum (Dld) in 2003 verkocht voor een bedrag van 150.000 euro. Deze vijfjarige donkerbruin ruin heeft een uitstekende afstamming met Landino, Donnerhal en Romadour II in de pedigree. Livin 'Easy is een ongecompliceerd jong dressuurpaard dat zich heel fijn laat bewerken.
lijkt me wel ja...
daantjuhhh schreef:Heel wijs, maar ik hoop wel dat je 18+ bentMijn vader heeft dus om dit soort narigheid te voorkomen, zijn paarden op mijn naam gezet!
Op papier zijn ze van mij, als paps falliet gaat kunnen ze niet aan de paardjes komen, (niet dat ik nou zulke onwijs dure paarden heb)
Maar gewoon, het zijn je dieren.
Citaat:Zoals al 100 keer ook op internet is gezegd, de 2.5 miljoen is (zoals bij ieder andere veiling) gewoon een publiciteitsstunt. Dat beest heeft bij lange na geen 2.5 miljoen gekost! Minder dan de helft!