Druk, druk, druk.. Nou ja, zal binnenkort wel eens kijken.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze hebben toen voor me besteld, en ik werd gisteren (!!) al gebeld dat ze er waren. Ben dr vanochtend geweest om ze op te halen en kreeg er ook nog een anky boek bij
Ze zitten trouwens super!missnynke schreef:er lagen daar boven. aan de linkerkant onderaan, oude zadels met aparte modellen en kleuren, en met ene verbleekt prijskaartje....

parouscha schreef:Nou bosgra is ook Sch*jt iritant.
Kan ik u helpen , vervolgends vragen ze je dat nog wel 5 .
Bah niets aan
SANEX schreef:'parouscha schreef:Nou bosgra is ook Sch*jt iritant.
Kan ik u helpen , vervolgends vragen ze je dat nog wel 5 .
Bah niets aan
ditchie schreef:Ik ben er ook geweest! ik vond de prijzen niet echt goedkoop.. en wat goedkoop was daar was de kwaliteit dan ook na. Ik vond dat die vrouw ontzettend opdringerig was!! Tot aan vervelends toe! Kon niet echt lekker rond zien of ze bemoeide zich ermee.. ik vond het best wel tegenvallen.. ik houd het liever bij Bosgra.. daar heb ik ook nog mijn 10% korting op alles

Dus als ik even vlug wat moet hebben loop ik er even heen.. Ik ken die mensen dus bij mij zullen ze niet zo opdringen.. ik heb er zelf ook stage gelopen en af en toe gewerkt.. maar inderdaad ik weet hoe het gaat
Ik houd er zelf ook niet van! 
ditchie schreef:Naja ik kom ook vaak bij Bosgra omdat onze stal er 2 huizen naast staatDus als ik even vlug wat moet hebben loop ik er even heen.. Ik ken die mensen dus bij mij zullen ze niet zo opdringen.. ik heb er zelf ook stage gelopen en af en toe gewerkt.. maar inderdaad ik weet hoe het gaat
Ik houd er zelf ook niet van!