Hypo megastore in fryslan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Re: Hypo megastore in fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 21:58

Ben dr nog steeds niet geweest Clown
Druk, druk, druk.. Nou ja, zal binnenkort wel eens kijken.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 22:20

er lagen daar boven. aan de linkerkant onderaan, oude zadels met aparte modellen en kleuren, en met ene verbleekt prijskaartje....

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 13:13

:)
Laatst bijgewerkt door 45u op 10-03-22 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 17:06

Ik ben er donderdagavond geweest voor de schoenen uit de zomercatalogus. (die met die strepen)
Maar ze hadden ze nog maar in 3 maten, en die van mij niet natuurlijk Knipoog Ze hebben toen voor me besteld, en ik werd gisteren (!!) al gebeld dat ze er waren. Ben dr vanochtend geweest om ze op te halen en kreeg er ook nog een anky boek bij *LOL* Ze zitten trouwens super!
Denk dat ik er wel vaker ga komen, vooral de kledingcollectie vond ik erg leuk.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 09:21

missnynke schreef:
er lagen daar boven. aan de linkerkant onderaan, oude zadels met aparte modellen en kleuren, en met ene verbleekt prijskaartje....

Weet je ook prijzen? Waren ze echt voordelig? Ik heb er niet op gelet toen ik er was.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:16

de prijzen die erop stonden waren noiet echt goedkoop, maar die rpijskaartjes waren helemaal verbleekt, heb er verder niet meer naar gevraagd of er ook korting afging

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 21:37

Ik ben er ook geweest! ik vond de prijzen niet echt goedkoop.. en wat goedkoop was daar was de kwaliteit dan ook na. Ik vond dat die vrouw ontzettend opdringerig was!! Tot aan vervelends toe! Kon niet echt lekker rond zien of ze bemoeide zich ermee.. ik vond het best wel tegenvallen.. ik houd het liever bij Bosgra.. daar heb ik ook nog mijn 10% korting op alles Knipoog

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:48

Nou bosgra is ook Sch*jt iritant.
Kan ik u helpen , vervolgends vragen ze je dat nog wel 5 .
Bah niets aan

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:27

nee idd en ik kan er ook nooit wat leuks vinden en de winkel heeft weinig sfeer, ik kom er ook niet graag

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 21:06

parouscha schreef:
Bah niets aan

Idd, daar staan ze je al op je lip als je nog maar bij de deur bent, krijg daar altijd het gevoel dat je dure dingen moet kopen, als je met een halster of elastiekjes alleen weggaat zijn ze gelijk niet meer klantvriendelijk.
Durf daar haast niet te vragen naar iets wat ik zoek, anders krijg je dingen aangewezen en blijven ze bij je staan tot je het daadwerkelijk pakt en meeneemt

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 21:40

SANEX schreef:
parouscha schreef:
Bah niets aan
'
Nou inderdaad! Laatst was ik daar om twee mooie zweetdekens voor op concours. Ik vraag of ze ook mooie wollen dekens hebben en anders fleece. Zegt ze: ja maar wol is niet handig, veel te warm. Oke zeg ik(wachtend op waar ze naartoe wil) en ze begint allemaal fleecedekens te showen, waaronder een grijze. Zeg ik: grijs vind ik niet echt charmant, nou zegt ze: grijs is een mooie kleur!. Ja oke dacht ik, maar ik vind de kleur niet mooi. Vervolgens blijft ze me een beetje dom aankijken, ipv andere dekens te laten zien. Ik zoek m'n dekens voortaan wel ergens anders uit! Nu heb ik nog een mooi fleecedeken besteld, maar nu moest ik ook nog een bestellen omdat ze niet 2 op voorraad hadden. Beetje knullig allemaal..

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 07:30

ditchie schreef:
Ik ben er ook geweest! ik vond de prijzen niet echt goedkoop.. en wat goedkoop was daar was de kwaliteit dan ook na. Ik vond dat die vrouw ontzettend opdringerig was!! Tot aan vervelends toe! Kon niet echt lekker rond zien of ze bemoeide zich ermee.. ik vond het best wel tegenvallen.. ik houd het liever bij Bosgra.. daar heb ik ook nog mijn 10% korting op alles

erg he
Dat hadden wij ook, en ze was ook nog vergeten om me zo'n dekjestas te geven

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 07:58

Bosgra sucks.
Ja echt, wij komen er niet graag meer.
Ze smeren je van alles aan, waaronder mijn kieffer zadel die ze hebben gepast op mijn nrps merrie, ding bleek voor mij niet te passen een 18 inch, nou ik heb niet zo'n dikke kont, 17 inch was voor mij genoeg.
Maar nee de duurste werd gekozen, die komen bij mij niet weer

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:07

Naja ik kom ook vaak bij Bosgra omdat onze stal er 2 huizen naast staat Dus als ik even vlug wat moet hebben loop ik er even heen.. Ik ken die mensen dus bij mij zullen ze niet zo opdringen.. ik heb er zelf ook stage gelopen en af en toe gewerkt.. maar inderdaad ik weet hoe het gaat Ik houd er zelf ook niet van!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:19

ditchie schreef:
Naja ik kom ook vaak bij Bosgra omdat onze stal er 2 huizen naast staat Dus als ik even vlug wat moet hebben loop ik er even heen.. Ik ken die mensen dus bij mij zullen ze niet zo opdringen.. ik heb er zelf ook stage gelopen en af en toe gewerkt.. maar inderdaad ik weet hoe het gaat Ik houd er zelf ook niet van!

Woon jij dan in de boerderij met die stapmolen?

Waar vroeger anne heeft gewoont, of anna?

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:24

Neey ik woon er niet vast (af en toe) ik ben daar vaste bereider maar heb daar wel mijn eigen woon/slaap/badkamer boven de stallen. Die Anne woont geloof ik nog steeds daar, dat is iets verderop.. die hebben de stapmolen voor huis.