Tuschinski bij anky op stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rozamaz

Re: Tuschinski bij anky op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 08:47

volgens mij kon hij slechter terecht komen dan bij anky.

Mireille1970

Re: Tuschinski ibj anky op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 17:11

jubeltje schreef:
@ Saluut:
Ik ben het met je eens dat voor heel weinig paarden de topsport weggelegd is. Een slecht paard zal het nooit halen, niet op de Anky-manier en niet op de Duitse manier.
Het verschil zit um erin dat de paarden die het niet redden bij Anky 'stuk gaan' en bij Van Baalen door de achterdeur vertrekken (zonder blessures en zonder een mentaal wrak te zijn geworden)

Meningen verschillen ik kan er bij beide dressuurstallen een paar noemen met blessures, en toen via de achterdeur vertrokken.

Het Duitse systeem en het '" Anky"systeem zijn systemen die door leken vaak verkeerd worden geinterpeteerd op eigen manieren zelf gaan uit proberen. Maar dat zal altijd blijven, ik vind dat Anky het goed doet tot nu toe nog geen blessure bij Salinero, en nog steeds on top.
[/quote]

Niet doen.... niet suggereren!!

Kaja

Re: Tuschinski ibj anky op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:10

Citaat:
ik vind dat Anky het goed doet tot nu toe nog geen blessure bij Salinero, en nog steeds on top.

Ik weet niet van wie deze quote is, maar vind het een zeer gedurfde uitspraak, en dat zo vlak voor het NK...

Ik ben niet bijgelovig, maar vorig jaar had Salinero ook een (lichte) blessure hè vlak voor het NK???

Tuschinsky gaat de goeie kant op trouwens...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 07:39

Ik ben wel benieuwd, wat heeft hij gepresteerd/geleerd en hoe weet je dat van Tuschinski? Ik heb namelijk net een veulen van hem gekocht, dus ik ben wel benieuwd naar zijn prestaties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 07:45

aha ok, ik zie net dat op de website van Anky staat dat hij nog in de running is voor het WK voor jonge paarden!