Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sassefras schreef:mmmmmmmm, hier net een boett aan stukken, lag er ook al een week op, wordt er een beetje ehh eng van. paardje op stal geparkeerd en morgen op zoek naar een handig iemand met naaimachine. een beetje stoeien kunnen ze duidelijk niet goed tegen
snif sas
jacqueline schreef:Hihihi onze deken is ook net een pachwork deken geworden er zitten overal nieuwe lappen op genaait![]()
Steffie89 schreef:Ik wil eigelijk al lang een boett-deken alleen vind de dekens nogal prijzig. Klaartje schuurt alleen haar manen, hoofd en staart. En doordat ze haar manen afkrabt, krabt ze haar schouders ook kapot. Maar moet ik dan een hele deken met hals, hoofd en rug- en buikgedeelte kopen?
JewelFamke schreef:Kiara, jouw mams heeft 'm goed nagemaakt zeg! Nu maar hopen dat het dezelfde bescherming enz. geeft.
Kiara schreef:JewelFamke schreef:Kiara, jouw mams heeft 'm goed nagemaakt zeg! Nu maar hopen dat het dezelfde bescherming enz. geeft.
Voorlopig ben ik zeer tevreden!
Geen zweet bij warm weer, geen uren lange zeiknatte lap bij regen, en bovenal..... geen jeuk!
Kiara schreef:Voorlopig ben ik zeer tevreden!
Geen zweet bij warm weer, geen uren lange zeiknatte lap bij regen, en bovenal..... geen jeuk!
JewelFamke schreef:Kiara schreef:Voorlopig ben ik zeer tevreden!
Hoe bedoel je dat precies? Had je daar met de Boett zoveel last van dan?
toverpaardje schreef:Steffie89 schreef:Ik wil eigelijk al lang een boett-deken alleen vind de dekens nogal prijzig. Klaartje schuurt alleen haar manen, hoofd en staart. En doordat ze haar manen afkrabt, krabt ze haar schouders ook kapot. Maar moet ik dan een hele deken met hals, hoofd en rug- en buikgedeelte kopen?