Nieuwe geweldige stijgbeugel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: Nieuwe geweldige stijgbeugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:14

Nou, alles doorgeworstelt en buiten wat leuke reacties op nieuwe topcstarters( en ook wat minder leuke, maar w.s. wel dicht bij de waarheid zittende Knipoog ) alleen een serieus antwoord van Geje( hoe kan het ook anders, is een serieus figuur)

Deze beugels koop je dus voor het mooi, als je het tenminste mooi vindt! en anders niet, voor veiligheid zijn er wel goedkopere en betere oplossingen.

€119,00 omdat een beugel een "sieraad aan je zadel" wordt, lijkt me een heleboel geld! En de claims van springruiters die er enthousiast over zijn, worden, voorlopig althans, niet waargemaakt.

Maar goed, van de week ook een Mylerbit aangeschaft en er moet een nieuwe deken komen, en een passend hoofdstel en een startkaart..... Dus die beugels moeten maar wachten en waarschijnlijk komen ze helemaal no nee never!

Ik ben niet overtuigd ( understatement) dat er een toegevoegde waarde aan deze beugels zit, anders dan die van gerenommeerde merken, die vaak ook nog goedkoper zijn.
Helaas zal Saskia dus moeten doorrijden met haar Wintec riemen en huis, tuin en keuken beugels, van niet gepolijst RVS. Ik heb trouwens nooit klachten over beenligging e.d. gehoord.

We kunnen ons geld maar 1 keer uitgeven.

Valesco_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 01:03

nou ik heb altijd Z met de beugels gesprongen en raakte ze nooit kwijt. Heb er ook jonge paarden mee zadelmak gemaakt en dat ging ook super. Ik vind ze superfijn en denk dat de mensen die er commentaar over leveren er nog nooit mee hebben gereden. En die knop is heel netjes afgewerkt en werkt zeker niet als spoor komt nog niet in de buurt.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 06:17

erg oud...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 06:55

topic uit 2005