Aniekie schreef:ik heb die profiels eens nagekeken, maar er klopt geen snars van!! mijn tinker heet helemaal geen doremey ??!! Volgens mij heeft iemand mij proberen te 'foppen' ik zal dit tippen aan de mod
De profielen van gebruikers die hierboven vermeld staan, bestaan al langer op bokt dan jouw eigen profiel. De inhoud van deze profielen is al heel lang niet gewijzigd. Kan me dus niet voorstellen dat iemand jou probeert te foppen. Ik heb regelmatig de profielen van bovenstaande bokkers bekeken naar aanleiding van hun berichten over hun shetjes...
Het emailadres wat erbij staat stond er altijd al bij, en jij hebt dat e-mailadres in je profiel staan. En ik zal nog niet eens de overige overeenkomsten op gaan sommen.
Verder is de oplossing van ongelovige bokkers heel simpel.
Je plaatst een paar mooie rijfoto's van jou en je shet zodat iedereen met eigen ogen kan zien hoe goed het er uit ziet. En als je ook nog eens je combinatienummer vermeld, dan kan vervolgens iedereen zijn excuses aanbieden aan jou en wordt je verder serieus genomen.
Op internet kunnen mensen hele mooie verhalen ophangen en zijn er heel veel Anky's. Terwijl als je naar wedstrijduitslagen kijkt en punten die gereden worden, er meer mensen zijn die beneden de 156 punten rijden, dan die erboven zitten... En 178 punten in de M1 is gewoon erg hoog. Ook voor goede ruiters die al vele paarden in de M hebben uitgebracht. Zo genereus zijn juryleden niet meer met hun punten in die klasses. Niet bij een KWPN-er en ook niet bij een pony.
Iedereen gunt het je, dat je M1 met je Shet rijdt tussen de paarden. Iedereen zal het bewonderen, hoewel ze het niet allemaal mooi zullen vinden. Dat heeft niets met jaloersheid te maken.
Maar deze verhalen zijn zo prachtig, dat het onrealistisch lijkt voor diegenen die zelf regelmatig starten en weten met wat voor punten mensen (o.a. de professionele regionale ruiters) thuiskomen.