met shet M1 starten... zielig????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 23:44

Aniekie schreef:
ik heb die profiels eens nagekeken, maar er klopt geen snars van!! mijn tinker heet helemaal geen doremey ??!! Volgens mij heeft iemand mij proberen te 'foppen' ik zal dit tippen aan de mod

De profielen van gebruikers die hierboven vermeld staan, bestaan al langer op bokt dan jouw eigen profiel. De inhoud van deze profielen is al heel lang niet gewijzigd. Kan me dus niet voorstellen dat iemand jou probeert te foppen. Ik heb regelmatig de profielen van bovenstaande bokkers bekeken naar aanleiding van hun berichten over hun shetjes...
Het emailadres wat erbij staat stond er altijd al bij, en jij hebt dat e-mailadres in je profiel staan. En ik zal nog niet eens de overige overeenkomsten op gaan sommen.

Verder is de oplossing van ongelovige bokkers heel simpel.
Je plaatst een paar mooie rijfoto's van jou en je shet zodat iedereen met eigen ogen kan zien hoe goed het er uit ziet. En als je ook nog eens je combinatienummer vermeld, dan kan vervolgens iedereen zijn excuses aanbieden aan jou en wordt je verder serieus genomen.

Op internet kunnen mensen hele mooie verhalen ophangen en zijn er heel veel Anky's. Terwijl als je naar wedstrijduitslagen kijkt en punten die gereden worden, er meer mensen zijn die beneden de 156 punten rijden, dan die erboven zitten... En 178 punten in de M1 is gewoon erg hoog. Ook voor goede ruiters die al vele paarden in de M hebben uitgebracht. Zo genereus zijn juryleden niet meer met hun punten in die klasses. Niet bij een KWPN-er en ook niet bij een pony.

Iedereen gunt het je, dat je M1 met je Shet rijdt tussen de paarden. Iedereen zal het bewonderen, hoewel ze het niet allemaal mooi zullen vinden. Dat heeft niets met jaloersheid te maken.
Maar deze verhalen zijn zo prachtig, dat het onrealistisch lijkt voor diegenen die zelf regelmatig starten en weten met wat voor punten mensen (o.a. de professionele regionale ruiters) thuiskomen.

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 00:59

joyce B schreef:
Verder is de oplossing van ongelovige bokkers heel simpel. Je plaatst een paar mooie rijfoto's van jou en je shet zodat iedereen met eigen ogen kan zien hoe goed het er uit ziet. En als je ook nog eens je combinatienummer vermeld, dan kan vervolgens iedereen zijn excuses aanbieden aan jou en wordt je verder serieus genomen.

Iedereen gunt het je, dat je M1 met je Shet rijdt tussen de paarden. Iedereen zal het bewonderen, hoewel ze het niet allemaal mooi zullen vinden. Dat heeft niets met jaloersheid te maken.
Maar deze verhalen zijn zo prachtig, dat het onrealistisch lijkt voor diegenen die zelf regelmatig starten en weten met wat voor punten mensen (o.a. de professionele regionale ruiters) thuiskomen.

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 01:09

Heeeey das leuk een shet die M1 loopt!!! Super dat je dat voor mekaar gekregen hebt! Laat is foto's zien!!!!

Zoen xx Belli

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 01:12

Ow sry heb je foto's gezien op je profiel Fantastisch gewoon , dikke proficiat!!!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 11:22

Jammer dat je nu opeens verdwijnen wilt hier, mensen zijn hier al vaak voor de gek gehouden dus ik kan me voorstellen dat sommige hier nu gaan twijfelen, het is natuurlijk ook vrij bijzonder, een shet in de M1

Mag ik vragen waar je gestart hebt? Als je gewoon zegt waar het was, is het zo geGoogled en ben je af van het ongeloof.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 14:53

Aniekie schreef:
dit was dan jammer genoeg de laatste keer op dit forum ik dacht dat dit een super gezellig forum was, maar iedereen zit elkaar af te kraken of ze geloven je niet! walgelijk is het hier eigenlijk, de foto's krijgen jullie ook niet meer te zien. Verdrietig jammer maar waar. Ik zoek wel een gezelliger forum op! Schijnheilig

Meldt je je dan weer onder een andere naam aan op bokt.nl?

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:03

Aniekie schreef:
dit was dan jammer genoeg de laatste keer op dit forum ik dacht dat dit een super gezellig forum was, maar iedereen zit elkaar af te kraken of ze geloven je niet! walgelijk is het hier eigenlijk, de foto's krijgen jullie ook niet meer te zien. Verdrietig jammer maar waar. Ik zoek wel een gezelliger forum op! Schijnheilig

Nou zeg jij bent snel uit het veld geslagen dit is een discussie forum, dus enig ruggegraat is vereeist dacht ik.

Dat jij het niet leuk vind dat mensen je verhaal in twijfel trekken kan ik inkomen dat is ook niet leuk, maar je kunt die mensen toch het tegendeel laten blijken? of gewoon zeggen 'jammer voor jou als je me niet gelooft maar ik weet zelf hoe het in elkaar zit' of zoiets

Met deze reactie maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardiger en met zon houding zul je het op andere forums ook niet lang uithouden vermoed ik!

De fotos hoef je wat mij betreft echt niet te laten zien, je moet gewoon eerlijk zijn met je reacties en topics dan hoeft niemand fotos als bewijs!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:41

Het is natuurlijk ook wel een hele afgang om met je kwpn'ertje door een shet eruit te worden gereden... Ik zou zelf ook wel even raar staan te kijken als een shet er met de prijzen vandoor ging, hihi! Maar ik vind het ontzettend knap en leuk om zoiets met een shet te bereiken!

beautylin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:45

nee het is niet zielig. Anders zou het voor ieder paard zielig zijn dat M1 rijd.
zolang hij er maar plezier in blijft houden!

Illona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 14:31

Ik vind het van ukkepuk en aniekie allebei heel knap dat ze met hun shet tussen de paarden starten. welk niveau het dan ook mag zijn.
petje af!

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:19

Quellian schreef:
Mag ik mijn mening geven...? Ik vind het niet zielig, wel enorm voor schut. Moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik wel onwijs zou lachen als ik een Shet op wedstrijden tegen zou komen...

Voor de rest: je hebt wel lef Haha!

daar zou ik dus echt niet om gaa lachen ik zou meer iets hebben van ZOW daar kunnen er veel nog een voorbeeld aan nemen!!
Ik vindt het super knap dat je het presteerd om met een shetje M te rijden!!!

OK dan! Succes nog en laat iedereen maar kletsen jij weet tenminste waar je het voor doet!! OK dan!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:24

Mocht het waar zijn, dan vind ik het heel knap!
Anders zou je een keer een startlijst of uitslag op internet kunnen zetten...
Als ik mijn naam in typ en de naam van mijn pony bij google dan zie kom ik ook uitslagen tegen...

Ik had trouwens jouw naam op google getypt en toen kwam ik een uitslag tegen bij een hardloopwedstrijd of iets Verward

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:28

wat ik al zei, ik vind het ook heel erg knap
een tijdje geleden had ik ook je naam ingetypt bij google kwam ik je ook tegen bij een hardloopwedstrijd (was ik dus niet de enige)...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:32

hmmm dus er is geen M shetlander?? Beetje vaag allemaal.. weer een pennyverhaal??

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:45

Ik zet een slotje aangezien er momenteel er vnl wordt gespeculeerd of het waar is of niet.