lijkt me een doodenge ervaring...
succes ermee zeg...
gr's Linda..(ben blij dat het goed is afgelopen)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gijsenkim schreef:Is niet het zelfde........... ik heb namelijk nog nooit een paard meegemaakt dat voorover geklapt is![]()
![]()
Fitzroy schreef:Ik had alle 6 pagina's doorgelezen en ik ben het gewoon niet met jullie eens. Of iemand met cap of bodyprotector rijdt zegt m.i. helemaal maar dan ook helemaal niets over professionaliteit.
Dat is iemands eigen verantwoording en heeft niets met professionaliteit te maken.
Als ik zo'n bok zou hebben zou ik hem met alle liefde daar brengen en of ze dan met cap of bodyprotector rijden zal me echt worst zijn.
Je kunt nu eenmaal niet alle risico's uitsluiten in de paardensport.
Dan moet je er niet meer op gaan zitten
Fitzroy schreef:Ik had alle 6 pagina's doorgelezen en ik ben het gewoon niet met jullie eens. Of iemand met cap of bodyprotector rijdt zegt m.i. helemaal maar dan ook helemaal niets over professionaliteit.
Dat is iemands eigen verantwoording en heeft niets met professionaliteit te maken.
Als ik zo'n bok zou hebben zou ik hem met alle liefde daar brengen en of ze dan met cap of bodyprotector rijden zal me echt worst zijn.
Samsam schreef:Nou het feit dat hij op deze moment opname op 1 been staat wil toch wel zeggen dat hij staat te balanceren en niet echt "safe" staat.
Kido"]
[quote="Samsam schreef:[image]
Als je goed naar de foto kijkt zie je dat hij zelfs op 1 been staat! Blijkbaar dus toch niet zo stevig!
Dat is iemands eigen verantwoording en heeft niets met professionaliteit te maken. Als ik zo'n bok zou hebben zou ik hem met alle liefde daar brengen en of ze dan met cap of bodyprotector rijden zal me echt worst zijn.
Fitzroy schreef:Sla je je cap toch achteraf aan gort? Beetje inventief zijn