vrolijk schreef:daar hebben we die zadel knop nou voor![]()
kan je ,je sigaret op uitdrukken![]()
en de puik zelf gooi je in je zadeltas
probleem opgelost
hee dat kan niet, daar zit mijn bier in.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vera schreef:Beste Anya,
Een goede vriend van ons is longarts, mocht je opzoek zijn naar nog meer redenen als dat jij aangeeft, is hij van harte bereid om je een dagje met hem mee te laten lopen....ben je meteen genezen van het roken.
Maar buiten alle gezondheidsperikelen om, vind je het niet enorm zonde dat je geld gewoon in rook opgaat??
Had je toch een hoop leuke paardenspulletjes voor kunnen kopen!
Een goede vriend van ons is longarts, mocht je opzoek zijn naar nog meer redenen als dat jij aangeeft, is hij van harte bereid om je een dagje met hem mee te laten lopen....ben je meteen genezen van het roken.
Maar buiten alle gezondheidsperikelen om, vind je het niet enorm zonde dat je geld gewoon in rook opgaat??
) van het leven en 75 worden. Ik kies altijd voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit.GoedVetMan schreef:hee dat kan niet, daar zit mijn bier in.
een six pak in elke tas 
Randy01 schreef:Ik vind het niet aan jou de taak om iemand af te laten kicken van het roken. Als ik wil stoppen, stop ik omdat ík het wil en niet omdat mij dat opgedrongen wordt door de maatschappij...
) Ik ben er echt niet op uit om jou van het roken te genezen.
Ik vind het ook niet goed dat er bij mij op stal of daar in de buurt, gerookt wordt.Sosha schreef:Mijn paard heeft astma.... het is net zo onbeschoft en asociaal om in haar buurt te roken, als van mensen die daar last van hebben. Mijn paard weet dus niet dat ik rookIk vind het ook niet goed dat er bij mij op stal of daar in de buurt, gerookt wordt.
Ik vind het so-wie-so raar om te roken in bijzijn van een dier wat er niet van weg kan lopen. Ook mijn hond en kat gaan liever ergens anders heen als er gerookt wordt. Ik weet niet of ze er last van hebben of het gewoon vies vinden, maar weg willen ze.
....jajaja alweer een niet rokende western ruiter......maar ik woon wel onder schiphol
en mijn paardjes ook
........denk dat ik maar ga verhuizen......misschien bij die man in dat hutje op de hei.....maarja moet hij wel eerst afvallen en stoppen met roken..........eeeeh maar ik lust wel een biertje en ben dol op zwaaien