Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:In de nacht van 5 op 6 december is mijn draverspony( merrie 152m) gestolen iuit een weiland te Dedemsvaart. Aangezien het een afgekeurde 10 jarige merrie was zeer dik in het vacht is ze voor de verkoop eigenlijk onverkoopbaar. Misschien is ze naar een slager gebracht voor het geld. Er zijn in Nederland weinig paardenslagers en de meeste paarden gaan naar België.
> GESTOLEN: Mighty 10 jarig paard van 1m52.
> Uit een weiland in Dedemsvaart in de nacht van 5 op
> 6 december!!( samen met een 1,5 jarig paard.
>
> Naam: MightyVictory
> Ras: Draver
> Chipnummer: 528210001155146
> Levensnummer:HBR 212225*95
>Ouders:Nevele impuls en willemarie
> Kleur:Donkerbruin. Bij de snoet nu wat lichter. Ze
> zit dik in haar vacht, maar ze kan ook geschoren
> zijn?
> Aftekeningen:Kruin boven de bovenste ooglijn iets
> links van het centrum, kruin op de linker- en
> rechter halsvlakte.
> Hoogte: 1m52
> Leeftijd: 17 april 1995 dus 10 jaar
Kunt U misschien erop letten of heeft U dit paard aangeboden gekregen, zou U mij daarvan dan op de hoogte willen brengen. Ik heb haar al 7 jaar en ze heeft grote emotionele waarde voor mij!!!
Alvast bedankt
He hallo, ik kreeg vandaag een mail van een onbekende persoon met deze noodkreet er in.
Daarbij de oproep deze mail zo vaak mogelijk door te zetten. Ik zet hem dus hier al iemand iets weet dan kan ik vast wel uitvogelen van wie deze mail orgineel komt. Er zitten ook foto's bij maar helaas kan ik die niet plaatsen
Mrie
mareno_lover schreef:wie steelt er nou een paard? da doe je tog niet[i][u]
het zou ook wel handig zijn als er een foto bijstond dan weet iedereen hoe ie eruit ziet.
veel sterkte ermee!
tuigie schreef:de foto link van de gestolen draver doet het niet bij mij......
Als je idd weet hoe ze er uit ziet, is het wat makkelijker om het in de gaten te houden
En als je idd wist waarom mensen dat doen, zou een hoop kopzorgen schelen
mareno_lover schreef:wie steelt er nou een paard? da doe je tog niet![]()
het zou ook wel handig zijn als er een foto bijstond dan weet iedereen hoe ie eruit ziet.
veel sterkte ermee!