Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
promptertje schreef:Ik heb dat probleem niet Mac, het spul is droog en valt eigenlijk makkelijk uit de voeten. Het vormt in ieder geval geen klompen.
Randy01 schreef:@ Ymke: er zijn twee soorten vlas: eetbare en niet-eetbare. Verzeker jezelf ervan dat je de niet-eetbare hebt aangeschaft. De niet-eetbare (heeft een behandeling gehad) is wel wat duurder. De staleigenaresse had er 2 pakken eetbare en 2 pakken niet-eetbare ingedaan. De eetbare meer onderop en licht gemengd met de niet-eetbare.
Mijn merrie staat er a.s. zaterdag 4 weken op. Het begint nu wel erg vies te worden. De rode plekken worden duidelijk zichtbaar. Even kijken of het een kwestie is van veel vlas bijgooien of helemaal leeghalen? Ga er vanavond even over in overleg met de stalhoudster.....
yarka schreef:het is dus erg vochtabsorberend? Hoe zit het dan met amoniakdampen van de urine. Blijft die niet hangen dan? Vlas lijkt mij een super strooisel.
Alleen mestballen en erg natte plekken eruit en 1x in de zoveel tijd alles eruit?
Zijn houtkrullen niet goedkoper?
Sorry als ik nu vragen stel die al gesteld zijn in deze topic. Heb niet alles gelezen![]()
Verwijs me anders naar de betreffende pagina?!