gezien op fok: pennymeisjes stelen pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annabel_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 13:36

egt gruwelijk voor woorden ben blij als straks mijn ponie binnenstaat en er savonds niemand bij kan oow egt afschuwelijk.
moeten ze niet bij mij flikken hebben ze egt de verkeerde.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:13

Snoevie schreef:
dit is te gek voor woorden zeg......

maar met alle respect,ik vind dat jullie wel erg overdreven reageren,met dingen als:kapot slaan met de zweep.natuurlijk,geen enkeling heeft het recht om aan JOUW paard te zitten,maar wat denk je ermee te bereiken?de penny's gaan vrijuit,jij krijgt waarschijnlijk nog de schuld ook.

wat ik persoonlijk trouwens belachelijk vind,is dat de eigenaar pa knock-out heeft geslagen.waarschijnlijk kwam pa zijn excuses aanbieden voor de wandaden van zijn kind(eren)
natuurlijk ben je als eigenaar heel erg kwaad(logisch!)maar wat heeft het dan voor zin de vader op zn bek te slaan?

ik snap van niemand meer iets hoor...

Ik had die vader ook gemept, zeker weten.
Maar ik had die meiden eerst afgeranseld.
Echt waar, zomaar aan andermans spullen komen, en dan ook nog de pony verwonden en de wei en spullen van de eigenaar vernielen.Misselijk
Die meiden zullen wel weer een lekkere opvoeding hebben gehad.
Als ik zoiets zou doen zouden mijn ouders volgens mij mij benen breken.
Maargoed, als de vader al gaat lachen.
Taakstraf, flink pak slaag, DA rekening betalen, en van mij mogen ze ook foto's van die poedersuiker ophangen, dan zijn andere tenminste gewaarschuwd.

TINKYgipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:21

laat ze lekker ..

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:22

TINKYgipsy schreef:
laat ze lekker ..

Heb je het nou over die kinderen?
Dus jij vindt het de normaalste zaak van de wereld?
Ik ben benieuwd hoe je reageert als ze zoiets bij jouw paard doen.

TINKYgipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:28

maar dat is toch niet het geval Haha!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:40

MissJ schreef:
Ik had die vader ook gemept, zeker weten.
Maar ik had die meiden eerst afgeranseld.
Echt waar, zomaar aan andermans spullen komen, en dan ook nog de pony verwonden en de wei en spullen van de eigenaar vernielen.Misselijk
Die meiden zullen wel weer een lekkere opvoeding hebben gehad.
Als ik zoiets zou doen zouden mijn ouders volgens mij mij benen breken.
Maargoed, als de vader al gaat lachen.
Taakstraf, flink pak slaag, DA rekening betalen, en van mij mogen ze ook foto's van die poedersuikerkinderen ophangen, dan zijn andere tenminste gewaarschuwd.

Dit slaat natuurlijk werkelijk als een tang op een varken... Dat vind ik werkelijk zo'n domme reactie... hallo, misschien heeft die vader zijn kinderen wel op hun sodemieter gegeven en kwam hij langs om zijn excuses aan te bieden en een regeling voor evt. VA kosten te bespreken... die man is natuurlijk niet (per definitie) verwantwoordelijk voor de daad die zijn kind gepleegd heeft dus om die man te slaan is ABSURD!!!

Geekje_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:46

als je een bij een paard et land ingaat om te poetsen is 1 ding...maar om em zow te behandelen en daarna nog steeds zegge dat et je verzorgpaard is vink tog te erg voor woorden....dat doe je gwoon niej...alleen al uit respect voor et paard doe je dat niej

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:21

vikki schreef:
Dit slaat natuurlijk werkelijk als een tang op een varken... Dat vind ik werkelijk zo'n domme reactie... hallo, misschien heeft die vader zijn kinderen wel op hun sodemieter gegeven en kwam hij langs om zijn excuses aan te bieden en een regeling voor evt. VA kosten te bespreken... die man is natuurlijk niet (per definitie) verwantwoordelijk voor de daad die zijn kind gepleegd heeft dus om die man te slaan is ABSURD!!!

Ik heb hier ergens gelezen dat die vader de eigenaar lekker in zijn gezicht zat uitlachen, hij zou ook een klap van mij kunnen verwachten Lachen

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:34

ik was ook uit mn vel gesprongen zeker (wat ik net heb gelezen) als die vader was gaan lachen! Verward

Kinderen worden steeds brutaler... niet alleen met paarden... zet je fiets voor de deur en ze zitten erop! Boos! HALLO het is geen speeltoestel, dat is mijn fiets... huh o Verward
daar kan ik niet tegen, mij is altijd geleerd dat wat niet van jou is mag je niet aankomen of eerst vragen!

En dit soort dingen haalde je niet eens in je hoofd! Toen ik 12 was verzorgde ik pony's bij mijn moeders nicht *LOL* , toen de pony wegging waar ik op kon rijden (de andere deed haar dochtertje ook poetsen enzo) Ben ik rond gaan fietsen, toen zag ik een shetje staan! Lovers Ik durfde toen nog geeneens het erf op te lopen om te vragen of ze al een verzorgster had! Bloos Ik heb een brief geschreven, en daarop werd ik gebeld dat ik langs mocht komen... de huidige verzorgster kwam 1 keer in de 3 maanden Verward en ik mocht het gaan doen.
Maar ik vroeg ook alles! Als ik naar buiten ging etc...

Ben ook wel benieuwd naar hun taakstraf. ~~}>
Als ouder heb je daar geen controle over, sommige kinderen halen gekke dingen in hun hoofd en dat gaan ze jou echt niet vertellen.

sterkte voor de eigenaar! en komt het been van de pony weer goed?

groetjes

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:35

TINKYgipsy; dus als het jou paard niet is maakt het niet uit?!
Zak er dan maar in en ga een andere hobby zoeken!

Annabel_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:12

het paard loopt weer in de wei en graast weer een beetje rond.
je hoef er aleen niet met een tuig aan komen zetten want dan word ie hilarisch maarjaah dat is natuurlijk wel logisch

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:31

echt vervelend!! dat gaat echt lang duren voordat ie daar weer vertrouwen in krijgt... als ie dat ooit weer gaat krijgen. Ik hoop het wel voor de eigenaar! Zonde van zo'n paardje en ook helemaal niet leuk voor t beesie!
Pff die meiden zijn slim genoeg om dit te doen.. er zijn toch ook nog jeugdgevangenissen? Den Engh ofzo?! Vind het echt een zwaar misdrijf dat best gestraft kan worden met een paar maandjes achter slot en grendel!

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:42

Annabel_Simone schreef:
het paard loopt weer in de wei en graast weer een beetje rond.
je hoef er aleen niet met een tuig aan komen zetten want dan word ie hilarisch maarjaah dat is natuurlijk wel logisch

Gelukkig staat ie weer veilig in de wei Lachen .
Maar beseffen die k*tkinderen wel wat ze hebben gedaan???????? Ik hoop maar dat ze goed straf krijgen... En laat ze maar eens lekker beseffen wat ze gedaan hebben.

Even een leuke straf voor hun... probeer ze eerst zelf voor een sulky te spannen en als dat niet lukt jaag je die penny's gewoon even 4 uur keihard rennend met de zweep door de wei, en sla ze tussendoor ook maar ~~}> .

Ik hoop trouwens ook dat ze dit topic lezen, dan weten ze helemaal nat ze fout zitten... hoop ik. Waarschijnlijk zijn ze daar zelfs nog te dom voor Extreme duivel .

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 07:39

dan denken ze vast dat het over iemand anders gaat en niet over hun ghgh

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:29

MoonChloe schreef:
Ik heb hier ergens gelezen dat die vader de eigenaar lekker in zijn gezicht zat uitlachen, hij zou ook een klap van mij kunnen verwachten Lachen

Bloos! dan heb ik niks gezegd... dat is me volkomen ontgaan... sorry MissJ! Als dat idd het geval is geweest had hij er van mij ook een paar mogen verwachten... Boos!

SaNnEj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:33

Dit is toch debiel zeg! Zo jong zijn ze niet meer duss ik vind dat ze een behoorlijke straf mogen hebben.. Als ik dat zou merken bij mijn paardje nou dan konden ze duss echt heel erg hard rennen ook al zijn ze nog maar zo jong..! Gelijk afstraffen dat soort rare grapjes Boos!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:09

vikki schreef:

Vind je?
Als die vader om de hele situatie staat te lachen?
Wel even goed terug lezen.
Daarbij zou ik op zo'n moment denk ik net zo emotioneel reageren als de eigenaar, en als zo'n man er dan om durft te lachen zou ik hem zeker weten meppen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:11

vikki schreef:
:oo dan heb ik niks gezegd... dat is me volkomen ontgaan... sorry MissJ! Als dat idd het geval is geweest had hij er van mij ook een paar mogen verwachten... Boos!

Haha!
Om even terug te komen op je vorige reactie.
Ik vind die vader een redelijk varken, dus het is best een goed idee om er met een tang op te hengsten. Haha!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:45

Hoe weten jullie dat die vader van die worste-pennies eigenlijk
is neergehoekt of dat hij de eigenaar uitgelachen heeft???
Stond dit ook in het krantenartikel???
Heb het er niet uit kunnen halen...

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:14

PaysBas schreef:

Het kunnen ook wel allemaal roddels enzo zijn .

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 00:07

Vandaar de vraag......

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 00:16

aaahhwww... ik weet echt niet hoe ik zou reageren. zwaar agressief of gewoon boos. denk eerder eerlijk gezegd beetje agressief.

gelukkig heb ik een heel lief verzorgstertje voor op de zaterdag. dan is ze bij haar vader, en door de weeks bij haar moeder en dast is te ver. maar zij is net 12 en wil er niet eens lans op zitten, want dat vindt ze zielig. zij doet meer knuffelen, goed poetsen en wandelen. dat vindt mijn pony'tje gewoon lekker die aandacht een paar uuurtjes. ik kan haar dat door de weeks neit altijd geven.
argh maar je heb er ook k*tkinderen tussen zitten, denk toch dat ik ze een stomp voor de smoel zou geven Bloos!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:39

PaysBas schreef:

Dat had toch in een ander artikel gestaan?
Het stond hier ergens in het topic.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 11:31

MissJ schreef:
Dat had toch in een ander artikel gestaan?
Het stond hier ergens in het topic.

Waarom is dit topic nou zo lang geworden... ik heb het stukje met verwijzing naar het artikel nog niet gevonden, was wel nieuwsgierig. Maar idd, als pa gewoon als een mallot stond te lachen dan had hij wat mij betreft meer mogen verwachten dan alleen een paar rake klappen... Boos! ik ben ook nog steeds verbaasd dat de jongen die een vieze ranzige kl*te kerel betrapte terwijl hij met zijn broek op zijn enkels achter mijn merrie stond -wat hij daar deed kunnen jullie denk ik zelf wel invullen- alleen maar weg gestuurd heeft... ik denk dat ik hem toch erg graag met de dichtstbijzijnde hooivork aan de stalwand had vast gespiest... Extreme duivel

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:42

Op pagina 3 ofzo staat het hele artikel volgensmij .