Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:dit is te gek voor woorden zeg......
maar met alle respect,ik vind dat jullie wel erg overdreven reageren,met dingen als:kapot slaan met de zweep.natuurlijk,geen enkeling heeft het recht om aan JOUW paard te zitten,maar wat denk je ermee te bereiken?de penny's gaan vrijuit,jij krijgt waarschijnlijk nog de schuld ook.
wat ik persoonlijk trouwens belachelijk vind,is dat de eigenaar pa knock-out heeft geslagen.waarschijnlijk kwam pa zijn excuses aanbieden voor de wandaden van zijn kind(eren)
natuurlijk ben je als eigenaar heel erg kwaad(logisch!)maar wat heeft het dan voor zin de vader op zn bek te slaan?
ik snap van niemand meer iets hoor...
MissJ schreef:Ik had die vader ook gemept, zeker weten.
Maar ik had die meiden eerst afgeranseld.
Echt waar, zomaar aan andermans spullen komen, en dan ook nog de pony verwonden en de wei en spullen van de eigenaar vernielen.
Die meiden zullen wel weer een lekkere opvoeding hebben gehad.
Als ik zoiets zou doen zouden mijn ouders volgens mij mij benen breken.
Maargoed, als de vader al gaat lachen.
Taakstraf, flink pak slaag, DA rekening betalen, en van mij mogen ze ook foto's van die poedersuikerkinderen ophangen, dan zijn andere tenminste gewaarschuwd.
vikki schreef:Dit slaat natuurlijk werkelijk als een tang op een varken...Dat vind ik werkelijk zo'n domme reactie... hallo, misschien heeft die vader zijn kinderen wel op hun sodemieter gegeven en kwam hij langs om zijn excuses aan te bieden en een regeling voor evt. VA kosten te bespreken... die man is natuurlijk niet (per definitie) verwantwoordelijk voor de daad die zijn kind gepleegd heeft dus om die man te slaan is ABSURD!!!
Annabel_Simone schreef:het paard loopt weer in de wei en graast weer een beetje rond.
je hoef er aleen niet met een tuig aan komen zetten want dan word ie hilarisch maarjaah dat is natuurlijk wel logisch
MoonChloe schreef:Ik heb hier ergens gelezen dat die vader de eigenaar lekker in zijn gezicht zat uitlachen, hij zou ook een klap van mij kunnen verwachten
vikki schreef:Dit slaat natuurlijk werkelijk als een tang op een varken...Dat vind ik werkelijk zo'n domme reactie... hallo, misschien heeft die vader zijn kinderen wel op hun sodemieter gegeven en kwam hij langs om zijn excuses aan te bieden en een regeling voor evt. VA kosten te bespreken... die man is natuurlijk niet (per definitie) verwantwoordelijk voor de daad die zijn kind gepleegd heeft dus om die man te slaan is ABSURD!!!
vikki schreef::oo dan heb ik niks gezegd... dat is me volkomen ontgaan... sorry MissJ! Als dat idd het geval is geweest had hij er van mij ook een paar mogen verwachten...
MissJ schreef:Dat had toch in een ander artikel gestaan?
Het stond hier ergens in het topic.