gratis een D-merrie..
Dan ben je nog lang opzoek!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tyrza schreef:Op de basisschool tijdens de pauze had je vlakbij een speelplaatsje; daar had je een crikelvormige ruimte, afgezet met balken, waar ik dan met 3 klasgenootjes deed alsof we paarden waren. Eentje stond dan in het midden "les" te geven.
Uiteraard moesten eerst de "hoeven" uitgekrabt worden (met een takje het profiel van je zolen uitschrapen en maar hopen dat er geen hondepoep in zat...) om vervolgens aan een onzichtbaar halsterhoofdstel meegenomen te worden naar de rijcirkel

Tyrza schreef:Op de basisschool tijdens de pauze had je vlakbij een speelplaatsje; daar had je een crikelvormige ruimte, afgezet met balken, waar ik dan met 3 klasgenootjes deed alsof we paarden waren. Eentje stond dan in het midden "les" te geven.
Uiteraard moesten eerst de "hoeven" uitgekrabt worden (met een takje het profiel van je zolen uitschrapen en maar hopen dat er geen hondepoep in zat...) om vervolgens aan een onzichtbaar halsterhoofdstel meegenomen te worden naar de rijcirkel
Wij ook! Inderdaad met dat takje! Wij deden datzelfde spelletje ook met fietsen. En dan gingen we ook na de dressuur racen op de crossbaan bij ons in het parkje naast ons huis. Veeel te hard met die fietsen over die bulten heen zodat je door de lucht vloog. 
) Mijn eerste reactie toen het uitging met dat vriendje was natuurlijk:
, nu zie ik het paard nooit meer. Dat het ook niet zo leuk was voor mijn zus was ik maar vergeten natuurlijk. 
jaja 
LuvdaTossa schreef:IN de penny staan met 2,5 pagina........

Geweldig filmpje
wat ik overigens nie lekker vond.. mjah de paarden aten t toch ook?!
hoe dramatisch...
no_limit schreef:owkeej.. ik ben wel weer heel extreem...![]()
ik reed altijd op n stokpaard rond.... kep zelfs n keer op school n dressuurproef gereden met mn stokpaard![]()
ik at gras en paardenbrok...wat ik overigens nie lekker vond.. mjah de paarden aten t toch ook?!
![]()
natuurlijk was mn fiets voorzien van teugels.. waardoor ik altijd onderuit ging met dat ding...![]()
ik liep ook ALTIJD in n paardrijbroek... zelfs als k met mn moeder naar de stad ginghoe dramatisch...

) en springen over boomstammen
!
.
Joyce11 schreef:Haha! Dit is echt een super topic!!![]()
Ik heb ook wel een paar 'idioote' dingen.![]()
Wij speelden bv. ook altijd in de pauze's op school paardje, en dan galopperen, met 'zweepjes' (ook wel takjes genaamt![]()
) en springen over boomstammen
!
Wat ik ook wel eens gedaan heb is stallen gaan ontwerpen. En dan tekenen en een zo mooi mogelijke stal maken.
En natuurlijk op het 'paard-is-fiets' gebeuren. In de houding gaan staan als er een drempel of een stoep aan kwam etc! Best wel idioot eigenlijk...![]()
?!!