Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gaat ook beter worden hoor, ik tel steeds minder nieuwe plekjes. 
Zertab schreef:c_alsemgeest schreef:Zulke dingen horen er bij, zeker als er een nieuw is. Dit soort schrammetjes hebben ze wel vaker met spelen, niet iets om je druk om te maken.
Antibijt in de manen zou ik niet doen, als ze willen krabbelen bij elkaar is dat niet handig en daar bouwen ze ook een band mee op.
Dan kan hij aan de andere kant krabbelen...
Wat kan ik dan doen om zijn manen te beschermen?

deze is wat duur, maar beschermt wel ook echt de aanzet van de manen. Anderen doen dat niet
(ook door andere ruinen en de mijnen sloopten ook wel eens halsen of vliegennetjes van anderen)

Zertab schreef:Nog meer plekjes![]()
En die andere heeft helemaal niets, dat is het bijzondere eraan. Dus of het is zijn vriendje niet geweest. Maar een ander paard is ook uitgesloten.
Of het zijn de trekpaarden geweest op de wei (staan wel gescheiden maar met een draadje..)
Eerste twee weken heeft hij ook geen plekjes gehad. Dat is echt pas sinds deze week gekomen.
[ Afbeelding ]
Zertab schreef:Nog meer plekjes![]()
En die andere heeft helemaal niets, dat is het bijzondere eraan. Dus of het is zijn vriendje niet geweest. Maar een ander paard is ook uitgesloten.
Of het zijn de trekpaarden geweest op de wei (staan wel gescheiden maar met een draadje..)
Eerste twee weken heeft hij ook geen plekjes gehad. Dat is echt pas sinds deze week gekomen.
[ Afbeelding ]
zo lang hij niet continu achternagezeten wordt en bv niet rustig kan eten, of je de VA erbij moet halen omdat het echt grote wonden worden zou ik me er echt niet druk om maken. Dat is ook het leven in een kudde en daar zijn plek in vinden.