Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DuoPenotti schreef:Nu kan mij wel vinden in wat ene sigrid daar schrijft.
ik kan ook niet goed tegen dat scheldwoord.
Maar dat als je het een keer zo zat bent je dan scheld begrijp ik wel, niet netjes, wel begrijpelijk.
Want de hele conversatie word er niet geplaatst. En dat is mijn inziens niet in het voordeel van de anonieme mensen achter dat account
GabberGill schreef:Ik heb Welgeteld 6 weken op deze stal gestaan
Het paard wat ik te koop aanbood maanden terug heb ik voor hun gereden omdat niemand wat met haar kon en ik een geweldige band met haar kreeg.
Dit paard is uiteindelijk gekocht en staat nu nog bij ons.
Het hele verhaal wordt niet vermeld.
Dat ik al weken bezig ben met paarden wegkrijgen en door deze ellende dagen hoofdpijn heb. Als dit dan door onzin om zeep geholpen wordt is dat naar. Dan komt er inderdaad frustratie bij kijken!
Ik heb alle paarden overgenomen en plaats ze netjes.
Nu nieuw topic met allemaal onwaarheden
Mars schreef:Er staat in de reacties een screenshot van het hele gesprek.
Maar iemand die met ziektes scheld is meteen zijn credits al kwijt bij mij, dat is een type mens waar ik mij verre van houd.
Zou opgelichtindepaardenwereld hun eerste bericht wat duidelijker verwoord hebben dan was de hele rel ook niet nodig geweest. Dat ze het beste willen doen voor dieren geloof ik nog steeds wel maar ze missen een berg communicatieskills om emotioneel beladen onderwerpen (zoals onrecht dat dieren wordt aangedaan) in goede banen te leiden.
GabberGill schreef:Mars schreef:Er staat in de reacties een screenshot van het hele gesprek.
Maar iemand die met ziektes scheld is meteen zijn credits al kwijt bij mij, dat is een type mens waar ik mij verre van houd.
Zou opgelichtindepaardenwereld hun eerste bericht wat duidelijker verwoord hebben dan was de hele rel ook niet nodig geweest. Dat ze het beste willen doen voor dieren geloof ik nog steeds wel maar ze missen een berg communicatieskills om emotioneel beladen onderwerpen (zoals onrecht dat dieren wordt aangedaan) in goede banen te leiden.
Je hebt het hele gesprek niet